Så fruktansvärt dålig service av Blocket. Er "glada" chatrobot Freja svarar dumma svar bara om och om igen och jag får inte mina pengar som köparen betalat in till Blocket. Ta kontakt med mig snarast!!!!
Blocket AB
5 omdömen om Blocket AB
Coco är en helt fantastisk coach! Lätt att jobba med och helt GRYM! Otroligt stöttande och bra på att vägleda en igenom sin karriär. Coco har mycket erfarenhet inom musikbranschen och gav mig specialiserad hjälp som artist. Jag skulle starkt rekommendera Coco till alla som vill ha en karriär i musikbranschen! Tack Coco!! 🩷🩷🩷
Det låter säkert. Köparen betalar varan och frakten i förskott. Du får en QR-kod och lämnar in paketet. Allt frid och fröjd. Sedan slavar Schenker bort mitt paket Är det en bra idé att vända på köpprocessen. Nackdelen är att all säkerhet ligger hos köparen. Som säljare är du helt utan säkerhet: Om paketet försvinner så har du tydligen inge rätt alls. Du har inte själv har beställ frakten (köparen gör detta) så det är svårt att göra anspråk hos Schenker. Schenker vill att köparen som beställt frakten ska gör anspråk...
Kundtjänsten verkar inte fungera, "frakt med köpskydd" reklatmion och returfraktsedlar som ska sändas ut via blickets mejl kommer inte, vilket resulterar att man mailar ingen och generar nya ärenden Någon typ av telefonsupport bör "Skall" finnas anser jag. Vidarebefodrar gärna till Blocketchef Hälsningar Joakim
Rojda är så duktig och vass på det hon gör! Jag känner mig så trygg med hennes arbete, hon gör ett fantastiskt jobb.
Man hittar mycket saker och det är smidigt gòra affär.
Har inte haft några större problem med blocket tidigare men när jag nu behöver kundtjänst så.... Oj vad uselt. För det första så finns inget telefonnummer till kundtjänst och de som svarar på frågor via nätet verkar inte intresserade eller kunniga av att lösa problem. Sitter de ens i Sverige och svarar? Jag satte in (trodde jag) en annons och betalade via Swish. Länken för att bekräfta annonsen dök aldrig upp och inte heller annonsen. Efter att försökt lösa det via "kundtjänsten" utan framgång så bad jag om pengarna tillbaka... Då slutade "kundtjänsten" plötsligt att svara på mina mejl.