Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan

Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan

Rörstrandsgatan 10, 113 40 Stockholm — Visa karta

På Blueberry Lifestyle på Rörstrandsgatan kan du äta en ekologisk frukost, hälsosam lunch, energigivande snacks/mellanmål, eller plocka med dig nyttig ekologisk take away.
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 4 kunder tycker om Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan

• Cajsa J
    Cajsa J skrev om Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan
    Har bara testat deras wraps, än så länge, de är goda och fräscha.
    Tyvärr är personalen himla snorkig och har ett trist bemötande. Synd, det drar ner mitt betyg rejält.
  • Linda
    Linda skrev om Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan
    Supergoda smoothies!! Minus för sittplatsen.
  • maria v
    maria v skrev om Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan
    Bästa stället i stan!!! Super god mat och super goda smoothies.Personalen är super trevlig!!!!! Super nöjd stamkund som handlar där 7 dagar i veckan....
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Blueberry Lifestyle Rörstrandsgatan
    Tog en oväntat lunch på Blueberry på rörstrandsgatan och det motsvarade tyvrr inte mina förväntningar! Jag tog en lunch special där det ingick en wrap, smoothie och ngn form av dipp samt en chokladbit. Jag tyckte att min wrap var lite liten men min blåbärs smoothi var god. Om jag går dit igen kommer jag prova deras sallad.
    Jakob J gillar detta

Rörstrandsgatan 10, 113 40 Stockholm