Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Haninge Bocomfort i Sverige AB

Bocomfort i Sverige AB

Sköndalsvägen 79, 128 66 Sköndal — Visa karta

Vi på Bocomfort är experter på att välja och installera rätt värmekälla för ditt hus. Tillsammans har vi över 30 års erfarenhet av värme- och ventilation och vi kommer gärna ut till ditt hus för att diagnostisera och ge förslag på de bästa lösningarna för just ditt hem.

Med rätt värme och ventilation blir inomhusluften mer hälsosam och du kan spara ordentligt på bra isolering och en värmekälla som fungerar i ditt hus. Vi analyserar hur ditt hus mår med hjälp av värmesökningskamera innan vi ger några förslag på hur du ska gå tillväga.

Är du intresserad av hur en värmepump eller ventilationsanläggning kan se ut i verkligheten? Kom förbi vår visningslokal i Sköndal!
Staffans Väg 23, 19278, SOLLENTUNA
Thermovent
tobias f:
bra vänlig och kunnig service

Företag inom luftvärmepump nära Bocomfort i Sverige AB:

Nynäsvägen 3, HANINGE
Rördoktorn - vi kan VVS! Läs mer ›
Karolina F:
Rördoktorns personal är mycket trevliga och kunniga. Vi kan absolut rekommendera andra att anlita dem för installation eller service.

Rubingången 71, TYRESÖ
IVT-värmepumpar, rörinstallationer samt felsökning av rör och avlopp. Välkommen! Läs mer ›
Jonas P:
Schysst och trevligt bemötande.

Flygfältsgatan 4, SKARPNÄCK
Välkommen till Kylpartner i Stockholm! Vi erbjuder dig en helhetstjänst för din ... Läs mer ›
Jan H:
Mycket nöjd med smidig och kunnig service!

Läs vad 5 kunder tycker om Bocomfort i Sverige AB

• Leif P
    Leif P skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Att en och samma man tittade på huset, lämnade offert och utförde installationen ser jag som en stor fördel.
    Mitt intryck var att han var kunnig och hade stor erfarenhet. Jobbade noggrant, lugnt och metodiskt. Lätt och smidig att ha att göra med.
    Borrningen utfördes med modern utrustning.
    Mycket nöjd med installationen.
  • Alena O
    Alena O skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Vi fick vår luftvärmepump snabbt och prisvärt. Det tog bara några dagar. Rent både under arbete och efteråt.Allting enligt offert. Vi är mycket nöjda och känner oss trygga eftersom oavsett vad det är som händer så får vi snabb support även efter installation.
  • Henrik
    Henrik skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Snabbt, smidigt, som avtalat. Höll tid och överenskommelse. Duktig och kunnig. Skulle välja Mats på Bocomfort igen om det var så. Hade även ett konkurrenskraftigt pris. Rekommenderas till andra för bergvärme. Bra samordning med tankdemontering och borrare. Allt klart på 4 dagar med driftsättning.
  • tommy s
    tommy s skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Installation av luftvärmepump med tillhörande "elpanna".
    Allt blev enligt överenskommelse, både genomförande och pris. Rent och snyggt även under arbetets gång.
    Nu, ett knappt år efteråt ser det ut som att resultatet (besparingen) blev bättre än utlovat.
  • Margit
    Margit skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Mycket bra utfört arbete. Rent och snyggt när de var klara. Det blev inte en krona dyrare än offerten, precis som de lovade. Vi har också fått lägre värmekostnader i vårt hus

Sköndalsvägen 79, 128 66 Sköndal