Bocomfort i Sverige AB

Sköndalsvägen 79, 128 66 Sköndal — Visa karta

4.4 i betyg av av 5 omdömen

Vi på Bocomfort är experter på att välja och installera rätt värmekälla för ditt hus. Tillsammans har vi över 30 års erfarenhet av värme- och ventilation och vi kommer gärna ut till ditt hus för att diagnostisera och ge förslag på de bästa lösningarna för just ditt hem.

Med rätt värme och ventilation blir inomhusluften mer hälsosam och du kan spara ordentligt på bra isolering och en värmekälla som fungerar i ditt hus. Vi analyserar hur ditt hus mår med hjälp av värmesökningskamera innan vi ger några förslag på hur du ska gå tillväga.

Är du intresserad av hur en värmepump eller ventilationsanläggning kan se ut i verkligheten? Kom förbi vår visningslokal i Sköndal!

Läs vad 5 kunder tycker om Bocomfort i Sverige AB

• 2013-03-25

Leif P skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Att en och samma man tittade på huset, lämnade offert och utförde installationen ser jag som en stor fördel.
    Mitt intryck var att han var kunnig och hade stor erfarenhet. Jobbade noggrant, lugnt och metodiskt. Lätt och smidig att ha att göra med.
    Borrningen utfördes med modern utrustning.
    Mycket nöjd med installationen. Läs mer
    Revider Energi AB IVT Center
    4.4 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Mycket seriöst bemötande. Känt mig trygg genom hela utförandet. Andreas Greiff utförde en besiktning av hela installationen samt gav en han"
  • Alena O

2013-03-13

Alena O skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Vi fick vår luftvärmepump snabbt och prisvärt. Det tog bara några dagar. Rent både under arbete och efteråt.Allting enligt offert. Vi är mycket nöjda och känner oss trygga eftersom oavsett vad det är som händer så får vi snabb support även efter installation. Läs mer
  • 2013-03-12

Henrik skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Snabbt, smidigt, som avtalat. Höll tid och överenskommelse. Duktig och kunnig. Skulle välja Mats på Bocomfort igen om det var så. Hade även ett konkurrenskraftigt pris. Rekommenderas till andra för bergvärme. Bra samordning med tankdemontering och borrare. Allt klart på 4 dagar med driftsättning. Läs mer
    Energipartner Sverige AB
    4.5 / 5 i betyg — 174 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab"
  • 2009-12-29

tommy s skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Installation av luftvärmepump med tillhörande "elpanna".
    Allt blev enligt överenskommelse, både genomförande och pris. Rent och snyggt även under arbetets gång.
    Nu, ett knappt år efteråt ser det ut som att resultatet (besparingen) blev bättre än utlovat. Läs mer
  • 2008-07-29

Margit skrev om Bocomfort i Sverige AB
    Mycket bra utfört arbete. Rent och snyggt när de var klara. Det blev inte en krona dyrare än offerten, precis som de lovade. Vi har också fått lägre värmekostnader i vårt hus Läs mer
    SEINT
    4.5 / 5 i betyg — 117 omdömen
    Badge2020
    "Beställde en kanalrengöring (frånluftsventilation) och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande från början (Ebba) till"

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Johanna F Johanna F tycker: