Bocomfort i Sverige AB

Bocomfort i Sverige AB

Ring 08-605 55 56 www.bocomfort.se
4.4

Vi på Bocomfort är experter på att välja och installera rätt värmekälla för ditt hus. Tillsammans har vi över 30 års erfarenhet av värme- och ventilation och vi kommer gärna ut till ditt hus för att diagnostisera och ge förslag på de bästa lösningarna för just ditt hem. Med rätt värme och ventilation blir inomhusluften mer...

5 omdömen om Bocomfort i Sverige AB

Leif P
Skrev om Bocomfort i Sverige AB

Att en och samma man tittade på huset, lämnade offert och utförde installationen ser jag som en stor fördel. Mitt intryck var att han var kunnig och hade stor erfarenhet. Jobbade noggrant, lugnt och metodiskt. Lätt och smidig att ha att göra med. Borrningen utfördes med modern utrustning. Mycket nöjd med installationen.

Luftmiljöbutiken
4.3/5 i betyg av 298 omdömen 4.3 av 298 omdömen

Bra service vid bokning av tjänst. Trevlig och proffsig tekniket. Toppbetyg på alla sätt!

Alena O
Skrev om Bocomfort i Sverige AB

Vi fick vår luftvärmepump snabbt och prisvärt. Det tog bara några dagar. Rent både under arbete och efteråt.Allting enligt offert. Vi är mycket nöjda och känner oss trygga eftersom oavsett vad det är som händer så får vi snabb support även efter installation.

Henrik
Skrev om Bocomfort i Sverige AB

Snabbt, smidigt, som avtalat. Höll tid och överenskommelse. Duktig och kunnig. Skulle välja Mats på Bocomfort igen om det var så. Hade även ett konkurrenskraftigt pris. Rekommenderas till andra för bergvärme. Bra samordning med tankdemontering och borrare. Allt klart på 4 dagar med driftsättning.

Varma Huset — Mitsubishi Electric
4.6/5 i betyg av 250 omdömen 4.6 av 250 omdömen
Badge2019

Vi har anlitat Varma Huset AB i flera tillfälle både som privat och företag, alltid bra resultat, mycket seriöst och kunniga personer, föret

Stenfirma Lapital AB Stenfirma Lapital AB
tommy s
Skrev om Bocomfort i Sverige AB

Installation av luftvärmepump med tillhörande "elpanna". Allt blev enligt överenskommelse, både genomförande och pris. Rent och snyggt även under arbetets gång. Nu, ett knappt år efteråt ser det ut som att resultatet (besparingen) blev bättre än utlovat.

Margit
Skrev om Bocomfort i Sverige AB

Mycket bra utfört arbete. Rent och snyggt när de var klara. Det blev inte en krona dyrare än offerten, precis som de lovade. Vi har också fått lägre värmekostnader i vårt hus

JK Servicemontage - Mitsubishi Electric
4.9/5 i betyg av 255 omdömen 4.9 av 255 omdömen

Bra service. Trevlig och bra på att informera.