Fantastiskt service och otroligt kompetenta.
Börjetulls Bil AB
5 omdömen om Börjetulls Bil AB
Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom visar sig inte vara nödvändiga. Snabbt och skickligt fixat. 6 stjärnor av 5 möjliga helt enkelt
Jag har en Hyundai Santa Fe. Jag har lämnat den på service regelbundet hos Börjetulls Bil AB. Efter en resa till Falun så skar växellådan. Efter hemtransport så ville jag se vad felet berodde på. Vid kontroll så hade olje pluggen lossnat!!! Efter att kontaktat verkstaden så menaden dom att det var jag som hade bytt oljan själv och glömt dra åt den. Mitt fel!!! menade dom. Varför skulle jag göra det när dom regelbundet servat bilen. Det är ju stämplat i serviceboken. Och en olje plugg ska ju inte lossna om man har dragit...
Jag har en Hyundai Santa Fe. Jag har lämnat den på service regelbundet hos Börjetulls Bil AB. Efter en resa till Falun så skar växellådan. Efter hemtransport så ville jag se vad felet berodde på. Vid kontroll så hade olje pluggen lossnat!!! Efter att kontaktat verkstaden så menaden dom att det var jag som hade bytt oljan själv och glömt dra åt den. Mitt fel!!! menade dom. Varför skulle jag göra det när dom regelbundet servat bilen. Det är ju stämplat i serviceboken. Och en olje plugg ska ju inte lossna om man har dragit...
Har tidigare haft däck och servat på olika ställen men var aldrig riktigt nöjd. Inget kommer i närheten av CarCare i Norrtull. Letade runt och jämförde offerter etc. från flera olika firmor i och utanför Stockholm och CarCare hade riktigt bra priser. Grymt bra service och alltid skön stämning. Överträffar förväntningarna varenda gång! Hantverket i deras arbete är 10 av 10.
Dåligt och slappt bemötande. Kändes oseriöst.
Dåligt bemötande ,tog all evighet att laga en bil ,var tvungen att ringa dag för dag,de brukar glöma mitt tel so om de behovde mig väntade de tills jag ringde nästa gång.De var inte heller kunniga i Hyundi som de säger .Uselt..