Alla kategorier Bilverkstad Uppsala Uppsala Börjetulls Bil AB

Gimogatan 1, 752 20 Uppsala — Visa karta

Turbingatan 1, 19560, Arlandastad

Bilverkstäder nära Börjetulls Bil AB:

Skebogatan 3, Uppsala
Välkommen till oss på Bil 5:an i Uppsala! Allt från biltvätt till däckbyten elle... Läs mer ›
Helena R:
Service och lagning av upphängning av avgassystem. Mycket trevligt bemötande, lätt att få tid och bra fixat. Kan rekommendera.

Läs vad 4 kunder tycker om Börjetulls Bil AB

• Tomas
    Tomas skrev om Börjetulls Bil AB
    Jag har en Hyundai Santa Fe. Jag har lämnat den på service regelbundet hos Börjetulls Bil AB. Efter en resa till Falun så skar växellådan. Efter hemtransport så ville jag se vad felet berodde på. Vid kontroll så hade olje pluggen lossnat!!! Efter att kontaktat verkstaden så menaden dom att det var jag som hade bytt oljan själv och glömt dra åt den. Mitt fel!!! menade dom. Varför skulle jag göra det när dom regelbundet servat bilen. Det är ju stämplat i serviceboken. Och en olje plugg ska ju inte lossna om man har dragit åt den. Sedan vid telefon kontakt med dem så kallade dom mig för att jag var en kärring för att jag ville reklamera skadan. Läs mer
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Börjetulls Bil AB
  • Peter O
    Peter O skrev om Börjetulls Bil AB
    Dåligt och slappt bemötande. Kändes oseriöst. Läs mer
  • mk k
    mk k skrev om Börjetulls Bil AB
    Dåligt bemötande ,tog all evighet att laga en bil ,var tvungen att ringa dag för dag,de brukar glöma mitt tel so om de behovde mig väntade de tills jag ringde nästa gång.De var inte heller kunniga i Hyundi som de säger .Uselt.. Läs mer

Gimogatan 1, 752 20 Uppsala