Bostadsrättsspecialisten

Bostadsrättsspecialisten

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 797 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    2022-10-03 Verifierad kund
    Magnus Larsson och hela gänget på Bostadsrättsspecialisten är fantastiska! Från första dialog har han varit tydlig, uppriktig, snabb på att återkoppla och väldigt trevlig. Det märks tydligt att han är väldigt mån om alla inblandade parter och vi kände oss väldigt trygga genom hela processen, trots en skakig och speciell marknad.

Vi kunde inte varit mer nöjda och kan varmt rekommendera Magnus och Bostadsrättsspecialisten till alla!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    2022-10-03 Verifierad kund
    Magnus är fantastisk! Magnus är väldigt kunnig, har lång erfarenhet, och vet därmed var fokus bör ligga vare sig det är hög- eller lågkonjunktur. Förutom att Magnus är en mästare på mäkleriet, är han alltid tillgänglig och väldigt lätt att jobba med (+ alltid på gott och peppande humör), det uppskattade jag som kund mycket!

Tack Magnus!
    • Vasastan - Birkastan
    2022-09-29 Verifierad kund
    Magnus har ett engagemang som är väldigt unikt . Han är fantastisk påläst , öppen och saklig men kombinerar det med en sällan skådad förståelse och omtanke för människorna i affärsprocessen . Det resultarer i att man upplever en trygghet och må bra känsla i lägen som ofta är tuffa då det är stora beslut som ska tas
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jan jobbar hårt för både säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda med Jan, både när vi köpt och sålt. Proffsig, trevlig och driven! Ger inte upp och håller alla uppdaterade hela vägen.
    • Södermalm
    2022-09-20 Verifierad kund
    Det här är andra gången jag anlitar Magnus och Anette och vart lika nöjd igen med processen! Seriösa, trevliga och med rätt mindset! Kommer självfallet använda dem i framtiden. Rekommenderas starkt!
    • Södermalm - Sofia
    2022-09-19 Verifierad kund
    Jättenöjda med Magnus bemötande i samband med köpet av vår bostad! Proffsig och väldigt hjälpsam genom hela processen.
    • Södermalm - Sofia
    2022-09-19 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Magnus! Trygg och transparent affär hela vägen från visning till kontraktsskrivning.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Jan är professionell, noggrann och driven i hela processen att både sälja och köpa.
    • Östermalm - invid Lärkstan
    2022-09-16 Verifierad kund
    Magnus är otroligt trevlig, lyhörd, kompetent och har stor integritet. Bästa möjliga stöd i processen och rekommenderas varmt!
    Hej Carl! Tack så innerligt för ditt fina omdöme, det värmer! Glädjande också att vi hittade en så bra köpare till er fina lägenhet. //Magnus Magnus Larsson
    2022-09-06 Verifierad kund
    Magnus är professionell, engagerad och erfaren, vilket gav oss stor trygghet i vår lyckade lägenhetsaffär.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Ett enormt engagemang och oerhört proffsigt men samtidigt personligt bemötande från början till slut. Processen gick smidigt och vi kände att vi var i trygga händer hela vägen, våra förväntningar överträffades även om de redan från början var högt ställda. Tillgänglig, transparent, rådgivande, stöttande, extremt kunnig med lång och gedigen erfarenhet. Vi rekommenderar Magnus Larsson å det varmaste!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag köpte lägenhet där Jan var mäklare. Jan var varm och välbemötande. Vi upplevde Jan väldigt proffsig jämfört med många andra mäklare vi har träffat på under våra 6 månader av lägenhetsvisningar.

När vi ska sälja lägenhet nästa gång kommer vi definitivt anlita Jan.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Proffsig och hög integritet. Transparent.
    Hej Jens! Väldigt trevligt och glädjande att ni är nöjda med min insats i samband med ert köp. Stort grattis till er nya fina bostad! Vänligen, Magnus Magnus Larsson
    2022-09-01 Verifierad kund
    Professionell och seriös samt mycket trevlig mäklare.
    Tack snälla Karin för ditt fina omdöme och roligt att ni är nöjda med processen i samband med ert köp. Stort grattis till er nya fina bostad! Vänligen, Magnus Magnus Larsson
    2022-08-31 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare som satte oss som kunder i centrum hela tiden. Hans stora erfarenhet märktes tydligt och vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen. Vi hade höga förväntningar eftersom marknaden varit stark under lång tid. Trots lite osäkerhet senaste månaderna i marknaden lyckades Jan få till visningar med väldigt högt tryck vilket resulterade i ett försäljningspris som vi var mycket nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Jan till andra personer som vill sälja sin lägenhet, och kommer själva använda honom nästa gång vi säljer.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Jan som mäklare, stor kunskap, och proffsigt bemötande!
    2022-08-18 Verifierad kund
    I en oerhört svår marknad att sälja med den sämsta tajmingen ever guidade Magnus oss på ett tryggt och transparent sätt till en försäljning som både vi och köparna kan känna sig nöjda med. En oerhört engagerad firma med ett härligt personligt bemötande.
    Tack snälla Madeleine för fint omdöme och det känns verkligen roligt att ni är nöjda med vår insats i samband med er försäljning. Roligt att även era köpare är nöjda! Magnus Larsson
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vänlig och upplevdes uppriktig. Bra på återkoppling.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jan är trevlig, tydlig, tillgänglig och – inte minst – en mäklare med gedigen erfarenhet av både processen och marknaden. Vi har både köpt och sålt av Jan och varit jättenöjda båda gångerna.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Hade höga krav på service, tillgänglighet och professionalitet och dessa uppfylldes. Dessutom med engagemang och uppriktigt intresse för mig som kund.
    Tack snälla Rikard för fina och värmande ord! Både jag och min kollega Anette är så glada över att ni är nöjda med vår insats och vi vill åter passa på att gratulera er till ert nya fina hem. Allt gott! /Magnus Magnus Larsson
    2022-08-12 Verifierad kund
    Magnus har en enastående och smittande entusiasm och energi. Ingen kunde som han hitta det som var unikt med vårt objekt och paketera sitt erbjudande därefter, kombinerat med en grym förmåga att hitta vad som är viktigt för både oss som säljare samt affärens många köpkandidater och basera sitt upplägg på det och individanpassa sitt mäkleri.
    Att han dessutom har erfarenhet från alla typer av marknadssentiment skapade en väldigt bra trygghet trots att vi under resan fick vara med om krigsupptakt i Ukraina, inflationspeak och räntekaos.
    Tack Johan för ditt fina omdöme, det värmer! Roligt att ni är nöjda med min insats och även jag vill ge dig och Marie min uppskattning till det trevliga samarbetet. Nu håller jag en tumme hårt för att ni ska hitta ett nytt drömboende. Allt gott! /Magnus Magnus Larsson
    • Vasastan - Östermalm
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi har anlitat Jan för att sälja 4 lägenheter genom åren. Jan är erfaren och kunde hantera vår senaste försäljning även på en svajig marknad. Vi har även köpt lägenhet av Jan. Jan får både köpare och säljare att känna sig lugna och trygga i processen.
    Jag kan starkt rekommendera Jan som mäklare.
    • Vasastan - Östermalm
    2022-06-23 Verifierad kund
    Tog väl hand om oss som säljare under hela processen.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Magnus was very kind, easy to work with, and a true professional. He was thorough, prepared, and made the process for us very smooth.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Kommunikativ, ärlig, smidig att ha och göra med, kunnig, mån om både köpare och säljare.
    • Gärdet
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevlig och förtroendeingivande
    2022-05-19 Verifierad kund
    Framåtanda, optimism och envishet präglar Magnus. Blytung.
    • Södermalm
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig, hög energi, effektiv
    2022-05-16 Verifierad kund
    Magnus är riktigt bra specialisten, som förstår marknaden. Alltid försöker hitta den bästa lösning för sina kunder.
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Lidingö - Gåshaga Brygga
    2022-05-07 Verifierad kund
    kunnig proffsig allt har gått som det skall
    • Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket professionell, mycket bra bemötande.
    • Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    2022-05-03 Verifierad kund
    Magnus måste vara den bäste mäklaren i Stockholm. Vårt första möte var för 17 år sedan. Det var en självklarhet att välja just honom igen.
    Han är kunnig, snabb med återkoppling, professionell, ger personligt bemötande, gör att man känner sig helt trygg.
    • Östermalm - Tessinparken
    2022-04-28 Verifierad kund
    Proffsig, personlig och ger det där lilla extra i allt. Kunnig med lång erfarenhet. Rekommenderar varmt
    2022-04-14 Verifierad kund
    Trovärdig och mycket kompetent. Jan överträffade våra förväntningar (även om vi hade riktigt höga).
    Min upplevelse av Jan är att han är extremt trevlig, kunnig och coachar både säljare och köpare på ett sätt jag inte stött på tidigare. Väldigt imponerad av denna coachning och leder till att jag som säljare känner mig både mycket trygg och nöjd. Denna coachning är så viktig när det handlar om så mycket pengar.
    Jag och min sambo kunde inte vara nöjdare.

Vi är jättenöjda av att anlita Jan som mäklare!
  • Mats B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    2022-04-14 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Gjorde bostadsköpet till en smidig process trotts några hinder som uppstod.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Jan är en bra mäklare med ett prestigelöst förhållningssätt.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Magnus som mäklare. Han är väldigt trevlig, har bra kommunikation, tydlig och tar ett helhets ansvar som gör att affären känns väldigt trygg.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Engagerad, tillgänglig och levererade enligt uppsatta mål!
    • Östermalm - Karlaplan
    2022-03-25 Verifierad kund
    Magnus was extremely responsive and clear in his communication. He was helpful not just to the seller but to me also as a buyer, which made the deal fast and smooth. He was very transparent which made me trust him.
    • Östermalm - Karlaplan
    2022-03-23 Verifierad kund
    Magnus är helt enkelt bäst på det han gör.
    Vi har anlitat honom i flera affärer, vilka samtlig varit mycket framgångsrika för oss.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Kept us updated and facilitated the process well. Put us in touch with the association so we could understand the state of the apartment well.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Utmärkt i alla delar och professionellt
    2022-03-10 Verifierad kund
    Jag är den Bästa fastighetsmäklaren som jag har haft kontakt med och jag har haft kontakt med många mäklare, av varierande och ibland usel kvalitét.
    Jan är erfaren, trygg, ärlig, effektiv, kommunikativ, kompetent och proffsig helt enkelt :)!
    • Vasastan - invid Odenplan
    2022-03-07 Verifierad kund
    Magnus gav ett toppenbemötande och guidade oss genom hela processen på ett sätt som andra mäklare inte gjort. Magnus coachade och följde upp på ett mycket fint sätt.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Proffsig och är rak på sak! Gjorde ett toppenjobb och vi var nöjda!
    • Vasastan - invid Odenplan
    2022-03-04 Verifierad kund
    Smidigt samarbete och ett resultat över förväntan! Upplevde inga problem överhuvudtaget.
    • Östermalm - Nedre Gärdet
    2022-03-03 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, närvarande, nåbar.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Magnus är mäklaren som gör sitt yttersta genom hela processen samtidigt som han är oerhört mån om både säljare och köpare. Transparent i alla led. Tydlig kommunikation och snabb respons. Kan verkligen rekommendera Magnus om du letar efter en kompetent och skicklig mäklare. Han inger förtroende och har ett lugn inom sig.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Absolut världsklass! Från första samtalet med Jan tills att vi signade var vi helnöjda :) grymt trevlig, lösningsorienterad och kommunikativ under hela processen.
    Kan starkt rekommendera att sälja eller köpa med Jan.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Magnus är genuint dedikerad för att hjälpa kunden till det absolut bästa utfallet.