Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 331 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• Junior E
    Junior E skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Det jag som person framförallt uppskattar hos Anette är hennes bemötande och förmåga att läsa av samt känna av människor. Mitt yrke är att jobba med många olika människor med olika bakgrunder och min uppfattning av Anette är att hon har den skickligheten/förmågan att hon kan bemöta olika slags människor på den nivån de vill bli bemötta för att känna sig trygga. Att ha den egenskapen i kombination av att vara en skicklig säljare gör henne, enligt mig, till en otroligt proffsig mäklare. Vi träffade många mäklare innan Anette som inte såg oss utan bara objektet, medan Anette såg helheten. Att hon dessutom tog sig tiden att göra det lilla extra och få upp priset till det vi ville ha, när det kändes kört är även det ett stort plus! Jag upplevde att både jag som säljare och personen som köpte lägenheten kände oss väldigt nöjda med arbetet hon gjorde för oss. Vilket för mig kan kännas konstigt då man vill sälja dyrt och köpa billigt..... Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt tre lägenheter med Jans hjälp. Alla tre gick snabbare och för mer pengar än jag förväntade mig. Jan är snabb, pålitlig och kunnig. Tveklöst den mäklare jag skulle rekommendera om någon frågade. Läs mer
  • Jean-Jacques Z skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    professionnel trevlig alltid tilgänglig kunnig Läs mer
  • Simon F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lgher. Senaste 3 rum o kök på Östermalm.
    Professionellt bemötande och tät kontakt. Rimligt arvode och högt engagemang. Mycket gott resultat. Återkommande kund. Läs mer
  • Kenneth A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Professionellt och korrekt men ändå personligt. Läs mer
  • Tomas J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Professionell och riktigt duktig mäklare som jobbar hårt för att få ut mesta av försäljningen. Läs mer
  • Sofia F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Snabb, enkel att jobba med och lyckades överträffa mina försäljningsförväntningar! Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oerhört proffsig mäklare. Lyhörd, kunnig och trygg. Rekommenderar Mathias starkt. Läs mer
  • Saga F skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har anlitat Mathias två gånger. Han är noggrann, påläst, trevlig och snabb i kommunikationen och lämnar inget åt slumpen. Skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Linda A skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag kan varmt rekommendera Mathias Skrzeczynski som mäklare. Han är dedikerad, noggrann, lätt att samarbeta med och alltid tillgänglig för att svara på alla tänkbara frågor. Läs mer
  • Ebba M
    Ebba M skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har aldrig mött en mäklare som är så kompetent och fantastisk som Mathias! Jag köpte min lägenhet av Mathias år 2013 och då jag hade så bra erfarenhet som köpare med honom, ville jag även sälja min lägenhet genom honom nu i februari.

Mathias är den absolut, absolut bästa mäklare man kan tänka sig! Som mäklare är han oerhört professionell: rak, har stenkoll på alla fakta, väldigt trevlig och otroligt ordentlig! Han lyckades sälja min lägenhet (utan balkong, 5trappor utan hiss) för 101,000 per kvadratmeter! Detta i en svajig tid på en marknad där de flesta lägenheter säljs för under 90K / m2.

Mathias är otroligt kompetent, svarar inom några minuter på alla frågor och mail, har ett enormt nätverk och har varit mer hjälpsam än vad man ens kan drömma om! Jag kommer anställa Mathias vid försäljningen av min nästa lägenhet och nästa efter det! Jag kommer aldrig vilja använda mig utav en annan mäklare.

Helt enkelt, en toppenmäklare och dessutom en riktigt bra person - genomsnäll, superordentlig och otroligt omtänksam! Jag rekommenderar verkligen Mathias varmt! Läs mer
  • Josef J skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Professionell mäklare som är trevlig och ger ett tryggt intryck för mig som kund Läs mer
  • Johan F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kunnig, alert, proffsig och engagerad. Jag rekommenderar absolut Jan om du funderar på att sälja. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Allting har skötts mycket bra med påskrift av avtal, visningar, budgivningen och marknadsföringen. Anette på brfspecialisten har värdefull erfarenhet och en trevlig personlighet.

Hela processen med att sälja löpte på smidigt och allt hanterades på bästa sätt.

Jag är mycket nöjd med min försäljning och även köparen är nöjd. Perfekt... Läs mer
  • Daniel K skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt med Jan vid två tillfällen och rekommenderat honom till flera av mina vänner. Även i tuff marknad så vet han uppenbarligen hur man får toppresultat och jag kommer att anlita honom igen. Nöjd kund! Läs mer
  • Fanny S skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Helt fantastiskt bra! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Moa W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Proffsig, trevlig, hjälpsam & klok. Läs mer
  • Therese S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Otroligt professionell och kunnig mäklare.
    Vi kunde inte vara nöjdare. Trots instabil marknad fick vi det vi önskade i försäljningspris. Läs mer
  • Linnea K skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Proffsig, engagerad och snabb! Läs mer
  • Julia I skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan var oerhört duktig och på tårna. Skulle absolut använda honom igen. Läs mer
  • Anette A skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias Skrzeczynski var professionell och trevlig från första stund. Hans noggrannhet, ihärdighet och känsla för detaljer lyser igenom i allt han gör. Med Mathias som mäklare lämnas inget åt slumpen.
    Jag träffade Mathias i samband med försäljningen av en lägenhet som jag i slutändan köpte tillsammans med min pojkvän och valde därefter Mathias som mäklare vid försäljningen av min egen lägenhet. Det var ett enkelt val med tanke på det fina intryck han gjort på mig och min sambo.

Jag skulle rekommendera Mathias till alla mina vänner och bekanta. Detta är en mäklare som är med dig hela vägen. Läs mer
  • Johan H skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är en trygg och social person med ett stort kunnande. Han hjälpte till att sälja vår tvåa. Det gick enligt den plan som han hade föreslagit. Jag kan verkligen rekommendera Mathias. Mvh Johan & Catrine Läs mer
  • Benke B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild vänlig, snabb, effektiv och serviceinriktad. Dessutom är han alltid tillgänglig på ett eller annat sätt. Läs mer
  • Hampus W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    En mycket god upplevelse. Professionellt bemötande i dialog med mig såväl som med intressenter. Mycket god erfarenhet och engagemang när så krävdes. Läs mer
  • Christine L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan är fantastiskt bra! Han är påläst och professionell. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har både köpt och sålt med Mathias som mäklare. Han är mycket kunnig, pålitlig och har skött våra affärer perfekt. Mycket trevligt bemötande! Återkommer gärna till honom om vi behöver. Läs mer
  • Philip N skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias gav ett väldigt proffsigt intryck. Han var social, trevlig och påläst med ett gott tålamod där han verkligen förmedlade känslan av att ha både köpare och säljares intressen uppe parallellt. Läs mer
  • Malin G skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är en oerhört trevlig och duktig mäklare. När jag visades lägenheten jag senare köpte så fick jag ett väldigt proffsigt intryck och det märktes att Mathias har lång erfarenhet inom branschen. Efter att ha gått på en mängd visningar i Stockholm innerstad och tyvärr för det mesta mött nonchalanta och ointresserade mäklare så var jag positivt överraskad att bemötas av någon som de facto inte ser en lägenhet som självsåld utan som verkligen ville visa lägenheten på riktigt. Kvick med att svara på frågor och funderingar, lätt att få tag på och man får allrid ett trevligt bemötande. När och om jag senare väljer att flytta så kommer Mathias vara den mäklare jag anställer. Läs mer
  • Mahsa B skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt service minded, professionell, noggrann, bra att bolla med, trygg. Läs mer
  • Josefin A skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mkt trevlig och sympatisk mäklare. Lätt att få kontakt med och bra svar vid frågor! Läs mer
  • Kristin K skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Supertrevlig, tydlig, tillgänglig. Läs mer
  • Christoffer N skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias gav från första början ett väldigt seniort och ärligt intryck. Rak och tydlig kommunikation utan att lova "för mycket".

Mathias levererade över vår förväntan och till vår stora glädje.
    Kan ingenting annat än att varmt rekommendera Mathias till andra personer som önskar en skicklig mäklare. Läs mer
  • Max J skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias har hjälpt mig sälja min lgh på ett ytterst professionellt sätt. Tog hand om allt och såg till att vi nådde den prisnivå jag önskat. Kan varmt rekommendera Mathias!! Läs mer
  • Eva-Lena G
    Eva-Lena G skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    OSCAR ÄR EN RIKTIGT BRA MÄKLARE OCH VÄLDIGT SYMPATISK PERSON Läs mer
  • Pernilla S skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är väldigt kunnig och har alltid ett trevligt bemötande. Han är lätt att nå och mycket pålitligt. Kan varmt rekommendera Mathias! Läs mer
  • Monica E skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oskar är duktig, vänlig och pålitlig. Läs mer
  • Jakob O
    Jakob O skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Utmärkt. Trevlig proffsig mäklare! Läs mer
  • Vladislav Z skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket lyhörd och kompetent. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Rakel F skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är engagerad, påläst och professionell. Vi är väldigt nöjda med hans insats och vår upplevelse är att han gjorde allt som stod i hans makt för att få till en lyckad försäljning. Köparna av vår lägenhet valde sedan också Mathias som mäklare så utgår från att även de fick ett bra bemötande av Mathias. Läs mer
  • Michel W
    Michel W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålde nyligen min lägenhet via Magnus som jag tidigare har köpt via honom. Jag arbetar själv som fastighetsmäklare och vet vad som är viktigt för att försäljningen ska bli så bra som det bara kan bli och det är att ha en peppad och hungrig mäklare som tar tillvara på alla chanser att göra försäljningen så bra som möjligt, att vända på alla stenar, visa den hela vägen in i kaklet osv. Magnus jobbade på riktigt bra med alla spekulanter, höll flera privatvisningar och bollade allting med mig på ett mycket bra sätt.

Kan inte göra mer än starkt rekommendera Magnus för framtida säljare! Läs mer
    2017-08-28 Magnus L svarar Michel W
    Hej Michel! Stort tack för ert förtroende och den fina rekommendationen. Allt gott! /Magnus
  • Greger D skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket proffsig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Pierre F skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Det kändes verkligen som att han sprang hårt för att vi skulle få ut maximalt betalt vilket jag uppskattar. Läs mer
  • Magnus J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt med Jan vid två tillfälle och mycket nöjd och tycker att han är en utmärkt mäklare som levererar på samtliga delar av försäljningen. Mycket nöjd. Läs mer
  • Kay K skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    En helt enastående mäklare.
    Klara och direkta uppföljningar (som man som säljare mer än gärna vill ha).
    Kan inte nog rekommendera honom. Läs mer
  • camilla l skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Anette är mycket professionell och engagerad, precis som man önskar av en mäklare. Hon är snabb på att återkoppla och har bra kunskap om marknaden. Hon är dessutom väldigt trevlig.Vi nådde ett mycket bra resultat vid vår försäljning tack vare Anettes goda råd. Jag ger mina bästa rekommendationer till henne och Bostadsrättsspecialisten. Läs mer
  • Jonas A skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias har varit extremt duktig från start till mål. Kommunikation är A och O i en fastighetsaffär och där var Mathias mycket professionell och hade tät återkoppling så man slapp gå och fundera. Kan inte annat än varmt rekommendera Mathias. Kommer garanterat kontakta honom igen när det är dags att sälja. Läs mer
  • Johan C skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Svarade kort och effektivt på de frågor som vi hade. Mycket bra intryck av kompetensnivån. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Adam R skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt engagerad och snabb på att svara Läs mer
  • Regina R skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    poffessionellt, snabba åtgärder och bra resultat. Läs mer
  • Björn L skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är en seriös, duktig och påläst mäklare som jag utan tvekan kommer att använda igen och rekommendera till andra. Läs mer
Magnus Larsson
Jan Borild