Bostadsrättsspecialisten

Bostadsrättsspecialisten

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 664 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-05-10
    Magnus förmedlade lägenheten jag köpte och jag känner mig lyckligt lottad att det var just han! Från visning till kontraktsskrivning var upplevelsen helt klanderfri och det kändes kul och tryggt hela vägen. Magnus bemötande och öppenhet gjorde att hela processen att vara med i en budgivning och vara köparen i affären kändes så mycket bättre än förväntat!

Jag kan varmt rekommendera alla som funderar på att sälja eller köpa att ge Magnus det förtroendet!
    2021-05-05
    Mycket bra service med snabba och korrekta svar på frågor vilket uppskattas mycket vid stora affärer och viktiga besut.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-05-04
    Jag har sålt många lägenheter genom åren men aldrig upplevt något liknande, Magnus Larsson står sig verkligen i en klass för sig! Jobbar outtröttligt, alltid med en stor entusiasm & glädje. Slutpriset överskred verkligen alla förväntningar & rekord. En oerhört proffsig & erfaren mäklare som har mitt fullaste förtroende, jag kommer aldrig anlita någon annan. Dessutom är han en genuin & härlig person, supertrevlig med glimten i ögat! Stort innerligt tack för din hjälp Magnus.
    • Vasastan - Tegnérlunden
    2021-05-04
    Köpt lägenhet. Magnus var mycket trevlig och lyhörd. Lätt att prata med och följde snabbt upp på frågor. Han levde upp till våra förväntningar och vi uppskattade att processen gick så fort och smidigt.
    2021-05-04
    Jan vad trevlig och duktig! Rekommenderas
    2021-05-03
    Jan Borild var både kompetent och service minded. Dessutom väldigt enkel och trevlig att ha att göra med under processen. Han var också lugn i budgivningen och gav utrymme för reflektion.
    2021-05-03
    Med stort förtroende har Jan Borild hjälpt oss att både köpa och sälja en bostadsrättslägenhet.
    Rekommenderas varmt.
    Kerstin och Kenneth
    2021-04-30
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Magnus. Han var pålitlig och engagerad från start till mål.
    Och lugn - vilket känns som en bristvara i denna stressade bransch!
    2021-04-13
    Ihärdig och gav inte upp. Snabbt avslut
    • Södermalm
    2021-04-10
    Hade hjälp av Magnus att sälja bostadsrätt på Söder. Supernöjd med hela processen. Skulle tveklöst anlita Magnus igen!
    2021-04-07
    Snabb och grym på återkoppla och bra engagemang!
    2021-04-06
    Bästa mäklaren! Är så nöjd med Jan och vill ge honom mina varma rekommendationer. Han är väldigt lätt att tycka om, bra på förhandling och mycket duktig på sitt arbete. Han är korrekt och alltid lätt att nå. Vi är jättenöjda med Jan!!
    2021-04-06
    Jag och min sambo letade efter var sin lägenhet eftersom vi ska separera. Vi fastnade för samma lägenhet men jag avstod från att buda mot min sambo som köpte lägenheten. Jag informerade Jan om saken och Jan hjälpte mig att hitta en annan lägenhet som motsvarar mina önskemål och behov. Jan var mycket behjälplig och uppvisade hög servicegrad vilket jag uppskattar mycket.
    2021-03-29
    Ger inte upp, konstruktiv och transparent
    2021-03-28
    Jan är proffsig rakt igenom och tar alltid eget ansvar för att göra en lyckad affär.
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-03-23
    Trevlig, bra fart i processen. Saklig och bra bemötande. 5 av 5
    2021-03-18
    We bought an apartment in Östermalm with Magnus' help. He was very transparent, forthcoming, engaged, and overall we felt that he was just as interested in our well-being, as buyer, as the sellers. We also appreciated his competence and efficiency in handling the purchase. Thanks, Magnus!
    2021-03-17
    Levererade en behaglig process med fantastiskt utfall
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ylva Berglund en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-03-13
    Vi sålde en stund tvåa i Vasastan. Ylva har gjort ett väldigt bra jobb med att mäkla denna lägenhet. Transparent och driven att låsa affären. Vi fick ett bra första intryck och det höll i sig hela vägen. Ständig kontakt och uppdatering av status med både köpare och säljare.

Våra förväntningar var att det skulle vara ett väldigt driv och att affären skulle in, och det uppfylldes.
    2021-03-12
    Magnus var proffsig och hade ett trevligt bemötande.
    Han är också snabb att återkoppla .
    Vi hade en smidigt köp av Lägenheten .
  • Richard P
    2021-03-12
    Magnus är en Stjärna!
    Det är svår att med ord utrycka vad som gör Magnus till den fantastiska fastighetsmäklare han är. Sannolikt är det en kombination av alla års erfarenhet som skapar tryggheten och rutinen som krävs för att nå riktigt bra resultat tillsammans med den glöd och genuina engagemang Magnus har för att leverera det absolut bästa möjliga resultatet. Utöver att sträva efter ett bra resultat märker man att Magnus vill att alla parter ska få ett bra bemötande. Det känns bra att som säljare känna sig trygg i att såväl spekulanter som köpare får ett bra bemötande. Kan inte ge Magnus annat än det högsta möjliga betyget!
    • Östermalm - invid Lärkstan
    2021-03-04
    Magnus är en fantastisk mäklare som får både säljare och köpare att känna sig trygga, informerade och nöjda!
    2021-03-04
    Magnus är en mycket positiv och kunnig mäklare som alltid var tillgänglig och lätt att få tag på. Höll oss uppdaterade.
    Vi rekommenderar honom varmt!
    2021-03-04
    Jag har köpt bostadsrätt av Jan och är mycket nöjd med hans proffsiga bemötande. Han höll mig ständigt informerad och har varit oerhört trevligt.
  • Marcus L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Norrmalm - Vasastan
    2021-03-04
    Köpt Lägenhet, Stockholm, positivt bemötande med god kännedom om objektet. Frågor som han inte kunde svara på under visningen fick jag återkoppling kort efter visningen.
    • Kungsholmen
    2021-02-27
    Köpt en liten etta 28 kvadrat på Kungsholmen.
    Supertrevligt bemötande. Hjälpsam. Kunde svara på alla frågor.
  • Mona D
    2021-02-25
    Toppen visning och service. Magnus hjälpte till med att svara på alla frågor och visade runt lägenheten med entusiasm. Genuint intresserad av spekulanterna och hade ett mycket trevligt och glatt leende som smittade av sig.
  • Niclass B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-02-25
    Proffsig, snabb och pålitlig. Vi köpte och sålde med honom och är väldigt nöjda
    2021-02-25
    Hjälpte mig att sälja lägenheten och rekommenderar starkt!
    2021-02-18
    Jag har sålt min bostad
    Blev mycket väl bemött av mäklaren.
    Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna.

Hade en svårsåld bostad med mycket konkurrens men blev ändå såld till ett väldigt bra pris!
    2021-02-18
    Bra kommunikation och proffsigt
    • Birkastan - Vasastan
    2021-02-17
    Vi sålde en 4a i Vasastan, kommunikationen med Jan var supersmidig, enkel och rak. Vi nådde vårt mål. Sammantaget är vi väldigt nöjd med allt!
    • Vasastan - Odenplan
    2021-02-14
    På ett ärligt, transparent och professionellt sätt skötte Magnus försäljningen av den lägenhet vi precis köpt. Hans bemötande och sätt att agera visade på respekt och förståelse för affärens vikt för de inblandande. Vi upplever att Magnus eftersträvat en ärlig process utan "fulspel". Varm rekommendation!
    • Vasastan - invid Odenplan
    2021-02-14
    Upplandsgatan 63a

Magnus är mycket bra och professionell mäklare.

Magnus är pålitlig, ärlig samt transparant i sitt jobb som mäklare.

Jag kända mig trygg i processen och Magnus skötte processen mycket bra och på ett mycket hederligt sätt enligt min bedömning.

mvh,
    johann
    • Kungsholmen - Kronobergsparken
    2021-02-08
    hjälpsam, ördmuk, proffsigt - kunde inte ha varit bättre!
    • Nedre Gärdet - Östermalm
    2021-02-03
    Jan var professionell och lyhörd genom hela processen, en mäklare som jag absolut både skulle köpa av och sälja med.
    • Nedre Gärdet
    2021-02-01
    Jan är mycket lätt att arbeta med och är trevlig, positiv samt engagerad mäklare.
    • Vasastan - Tegnérlunden
    2021-02-01
    Magnus är en fantastisk mäklare som sticker ut i branschen. Han är lyhörd, noggrann och en formidabel strateg. Kan inte annat än att ge våra varmaste rekommendationer.
  • Tina B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-01-24
    Trevligt bemötande och naturlig, okonstlad person
    2021-01-24
    Mycket professionell och förtroendegivande mäklare. Väl förberedd och påläst genom processen.
    Närmast outtröttlig på telefon och extremt bra kommunikation. Vi kände oss väldigt trygga med att jan gav allt för att få vår lägenhet såld.
    2021-01-18
    Vi har köpt en bostadsrätt. Jan var väldigt trevligt och professionell
    • Nedre Gärdet
    2021-01-15
    Mycket nöjd med Jans insats vid försäljningen!
    2021-01-15
    Köpte lägenhet i Vasastan Stockholm. Jan var exemplarisk genom hela proceduren
    • Östermalm - Gustav Adolfsparken
    2021-01-10
    Magnus är den mest professionella och förtroendeingivande mäklaren vi har anlitat. Han gick above and beyond från start till mål och överträffade våra förväntningar!
  • Mikael N
    • Östermalm - Gustav Adolfsparken
    2021-01-08
    Köpte en BRF av Magnus i innerstan.
    Snabb,saklig och kompetent samt förtroendeingivande!

Jag är mycket med nöjd med helheten och hantering av alla frågeställningar kring köpet och kan varmt rekommendera Magnus som mäklare.
    • Östermalm - invid Strandvägen
    2021-01-07
    Bästa mäklaren jag varit kontakt med! 10/10, rekommenderas starkt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ylva Berglund en del av Bostadsrättsspecialisten
    2020-12-29
    Vi har köpt en bostadsrätt i Vasastan. Ylva är mycket proffsig, noggrann och förtroendeingivande. Lättillgänglig och tänker på allt man själv inte kan eller kommer på mitt i köpet. Jag rekommenderar henne till alla som vill ha den bästa mäklaren!
    2020-12-26
    Ylva skötte försäljningen av min bostadsrätt på ett professionellt och tryggt sätt. Ylva rekommenderas starkt!
    2020-12-17
    Stort förtroende och ärligt.
    2020-12-09
    Professionell