Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 610 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• 2020-11-26

Victor S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Ett fullblodsproffs! Magnus har en sällsynt och stark kombination av urstarkt engagemang, hängivenhet och förmåga att bygga starka relationer - både med säljare och köpare. Det är roligt och tryggt att sälja lägenhet med Magnus. Han har en stark integritet och en transparent och ärlig approach. Vi behöver aldrig mer fundera på vilken mäklare vi ska använda oss av i kommande försäljningar. Magnus rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-11-26

Lars H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt bostadsrätt på Pontonjärgatan. Mycket väl bemött av Magnus som mer än uppfyllde förväntningarna.
    Kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • 2020-11-25

Mats R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Lungn å trevligt Inga problem!
    Och så är han AIK:ARE! 👍 Läs mer
  • 2020-11-24

Malin A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan bidrog starkt till en smidig process för båda parter och gav hela tiden snabb och lyhörd återkoppling. Dessutom ett alltigenom trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-11-24

Urban J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har köpt en bostadsrätt i Stockholms innerstad. Magnus Larsson var bra påläst och engagerad i sitt uppdrag på ett bra och balanserat sätt. Han utmärkte sig speciellt genom att klara genomförandet av affären, under stressiga omständigheter, på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2020-11-23

Anton B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket professionellt bemötande samt stort engagemang från start till mål. Läs mer
  • 2020-11-23

Bita H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Otroligt trevlig och responsiv person. Snabb på att svara oavsett tid på dygnet vilket är behjälpligt vid köp av lgh i sthlm's innerstad. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-11-22

Greta J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Super trevlig och alltid lättillgänglig! Läs mer
  • 2020-11-22

Camilla L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Stenkoll på sin sak, trevlig och svarar snabbt Läs mer
  • 2020-11-19

Gustav F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt 1.5 rum i Birkastan.
    Jan agerade professionellt i alla lägen och vi slutade med ett pris vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2020-11-13

Ann-charlotte Å skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Lämnar vår villa och har köpt en lägenhet i Vasastan.
    Vi fick, på visningen, direkt ett mycket gott intryck av Magnus, seriös och trovärdig med gedigen erfarenhet.
    Vi fick mycket bra stöd och råd i vår beslutsprocess, vilket för oss var extra viktigt då det är en stor förändring att gå från villa till lägenhet. Detta ledde fram till ett köp som vi är mycket nöjda med och som känns helt rätt. Läs mer
  • 2020-11-13

Martin G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Exemplarisk mäklare!

Personlig och proffsig på samma gång. Bra energi som gjorde affären lyckad! Läs mer
  • 2020-11-12

Jukka K skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Erfaren, mycket kompetent och förtroendegivande mäklare. Snabba återkopplingar. Tillmötesgående och trevligt förhållningssätt.
    Bra resultat på försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-11

Hanna W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt bostad där Magnus agerat mäklare och har varit mycket nöjda med hans bemötande.

Magnus är mycket professionell, engagerad och mån om att samtliga parter ska vara nöjda.

Vi har haft kontakt med många mäklare under vår köpprocess och Magnus har helt klart stått ut.

Vi rekommenderar Magnus varmt för såväl säljare och köpare. Vid framtida försäljning är det Magnus vi kommer att vända oss till! Läs mer
  • 2020-11-09

Ulrika H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild sålde vår bostadsrätt i Vasastan. Jan har under hela säljprocessen uppträtt mycket proffsigt. Han är sympatisk och behaglig och vi kände oss alltid trygga med honom. Han var alltid lätt att få tag i. Han har lång erfarenhet vilket märks! Sammanfattningsvis är Jan en väldigt duktig mäklare som vi kommer anlita nästa gång vi säljer också. Läs mer
  • 2020-10-31

Jennifer R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är otroligt hängiven, proffsig och engagerad. Han har hjälp oss flera gånger och han överträffar alltid våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-30

Nina L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi köpte en helt fantastisk lägenhet i Vasastan.
    Magnus var hela tiden tillgänglig och besvarade alla våra frågor på ett professionellt sätt. Avtals skrivning och alla kontakter med oss och banken skötes mycket smidigt.
    Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-19

John G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt stabil och professionell med en bra känsla för försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-10-19

Niklas G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Rak och snabb kommunikation. Trevlig, kunnig och tillgänglig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-16

Michael L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är väl förberedd, kunnig och har en strukturerad plan för framgångsrik försäljning. Det som särskiljer Magnus är hans engagemang utöver det vanliga för både köpare och säljare. Det i kombination med gedigen erfarenhet ger fantastiska resultat. Läs mer
  • 2020-10-16

Magnus B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Riktigt bra mäklare. Har sålt med honom 5 gånger alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2020-10-15

Henrik O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Fantastisk service och hjälp av Jan i samband med köpet av lägenhet i Vasastan. Läs mer
  • Marina E

2020-10-15

Marina E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Stans bästa mäklare! Han leverade han utlovade. Vi kommer att använda Magnus igen vid eventuell försäljning eller köp🤩 Läs mer

Georg H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevlig, framåt och betryggande. Högsta betyg!

/Köpare Läs mer

Eric Ö skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Stockholm. Väldigt trevlig mäklare och jag kände att han fick ihop det så att både jag som säljare och köparen blev nöjda över affären.
    Magnus tog hand om allting från början till slut, skulle verkligen rekommendera honom! Läs mer

Annika H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan var valdigt trevlig och verkade kunnig men i slutandan lyckades han inte leverera pa sin vardering. Jans radgivning var mer baserat pa hans eget basta istallet for mig som klient.

Jag kan inte rekommendera Jan och skulle inte anlita honom igen. Läs mer
    2020-10-14 Jan B svarar Annika H
    Hej Annika! Så trist att höra att du är besviken. Ska jag skylla på något så var det en tuff och svår marknad i samband med er försäljning april 2020 när Covid-19 bröt ut och man visste ju inte där och då var allt skulle ta vägen. Hoppas att vi hörs igen!
  • 2020-10-13

Fredrik J skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oscar var proffsig och trevlig. Tydlig och kommunikativ genom hela processen. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-10-13

Pernilla A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi är jättenöjda med Magnus. Väldigt duktig mäklare som vägledde oss genom försäljningen ypperligt. Läs mer
  • 2020-10-11

Andrea G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt proffsigt hanterat från början till slut! Vi är super nöjda och ger Jan Borild våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-10-09

Albin S skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bostadsrätt, supertrevlig mäklare som ordnade bra för både säljare och köpare. Läs mer
  • Maxim M

2020-10-08

Maxim M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt bostad. Supermäklare som jobbar dygnet runt och uppdaterar frekvent med bra kommunikation! Läs mer
  • 2020-10-08

Erica B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trots en seg budgivning lyckades Jan med sin ihärdighet och strategi sälja vår lägenhet till en nivå som vi var nöjda med. Trevlig och lättsam samt professionell och en säljare ut i fingertopparna. Vi kommer definitivt vända oss till Jan igen. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2020-09-29

Soma T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har både köpt och sålt av Magnus, vid båda tillfällena kände vi oss fullständigt trygga. Magnus är extremt engagerad och förtroendegivande med en härlig personlighet. Hans positiva energi lyfter en och skapar en trygg känsla. Världsklass helt enkelt. Läs mer
  • 2020-09-29

Karl A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Enkel, trevlig, seriös, lyhörd och problemlösande. Bra energi! Läs mer
  • 2020-09-27

Fanny E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var väldigt lyhörd och proffesionell. Lägenheten blev såld redan på andra visningsdagen. Läs mer
  • 2020-09-24

Emelie S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Riktigt duktig och erfaren fastighetsmäklare. Rekommenderar honom! Läs mer
  • 2020-09-21

Tomas W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bra och serviceinriktad samt tillgänglig. Läs mer
  • 2020-09-21

Nicklas I skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan gjorde ett utmärkt jobb och skötte allt otroligt professionellt. Läs mer
  • 2020-09-20

Andreas S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Världsklass. Magnus har det bästa av två världar: Erfaren, trygg och synnerligen kunnig men samtidigt en fantastisk glädje, energinivå och ger det lilla extra i varje steg. Magnus förmåga att bygga relationer i processen ihop med hans starka integritet skapar en bra upplevelse för både säljare och köpare. Det var en fröjd att arbeta tillsammans med Magnus som levererade på alla plan! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-17

Ebba B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är stans bästa mäklare! En skicklig, engagerad och lyhörd mäklare som ger allt och får både säljare och köpare att känna sig trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till alla. Läs mer
  • 2020-09-16

ERIC T skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Vi fick väldigt bra hjälp när det kom till att köpa lägenhet. Anette Larsdotter ringde upp angående ett objekt vi var intresserade av och ordnade med privat visning, och allt gick mycket smidigt till. Vi fick omedelbart stort förtroende för Anette och kände oss trygga i att slå till direkt. Vi är mycket tacksamma för allt stöd i affären och kan varmt rekommendera att köpa av Anette på Bostadsrättsspecialisten. Läs mer

Nathalie M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var tydlig och proffsig genom hela vår köpprocess. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Philip B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus har en otrolig empatisk förmåga och får köpare och säljare att känna sig som vinnare.

Jag kan inte annat än rekommendera honom! Läs mer

Salomon D skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Såld bostadsrätt lägenhet
    Bra service flexible hjälpsam
    Kommer till avslut Läs mer
  • 2020-09-14

Johan A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Extremt proffsig som verkligen genererar ett rekord varje gång! Läs mer

Cecilia A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Alltid lika fint att ha Jan som mäklare!
    Smidig och rak kommunikation och bra slutresultat! Läs mer
  • Susanne J

2020-09-12

Susanne J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi träffade Magnus vid 2 korta tillfällen inför en lgh fördäljning på Norra Agnegatan Sth. Vi kom tidigt på visningen och fick ett trevligt bemötande av båda mäklarna. Magnus gav ett bra intryck och var öppen, social och representativ.
    Vid kontraktsskrivningen fick vi samma intryck. Alla dokument var var förberedda
    och allt gick smidigt tillväga.
    Sammantaget en positiv upplevelse. Läs mer

Klara M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt nöjd med Magnus och rekommenderar honom varmt! Läs mer

Jan J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag och min fru köpte en tvårumslägenhet på Kungsholmen genom Magnus. Han har ett empatiskt sätt att bemöta sina kunder samtidigt som han är informativ och saklig.
    Han är en mäklare som vi gärna skulle anlita.

Jan Johansson Läs mer
  • 2020-09-10

Linnéa L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag är själv mäklare och i samma område som Magnus, och för mig blev det ett enkelt val. Magnus levde upp till exakt alla förväntningar jag hade och lite till - affären gick supersmidigt och snabbt och till ett pris jag var nöjd med. Nästa gång jag ska sälja är Magnus mitt självklara val! 5 av 5 på allt. Läs mer
    Magnus L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte