Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 497 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• 2020-01-22

Ola J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    En utmärkt mäklare som jobbade hårt med försäljning av objektet. Rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2020-01-12

Erika L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    En mäklare som gör det lilla extra för både säljaren och köparen. Flexibel, förtroendeingivande och driven. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-12-19

Jesper G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kunnig, målinriktad och erfaren. Mycket stabilt agerande. Läs mer
  • 2019-12-14

Kim E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var otroligt hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2019-12-13

Anna G skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Professionell mäklare med bra engagemang och driv. Hade gärna fått mer helhetsbild och värdering initialt. Läs mer
  • Johan N

2019-12-12

Johan N skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Extremt engagerad mäklare som hela tiden jobbar 100% för dig! Jag kan varmt rekommendera Jan! Läs mer
  • 2019-12-03

Johanna L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår 2:a på Östermalm med Jan och jag kan verkligen rekommendera honom! Blev själv rekommenderad Jan av en vän och hade blivit lovad Stockholms bästa mäklare som alltid ser till ’att du får priset du vill ha’. Jan är trygg, kunnig och väldigt trevlig som person. Vid vår försäljning var förväntningarna redan höga men Jan överträffade även dem och kontakten med Jan var smidig och transparent under hela processen. Skulle definitivt välja Jan igen vid tillfälle! Läs mer
  • 2019-11-30

Hampus S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevlig, rak på sak och drivande i försäljningen. Är nöjd med min upplevelse med Magnus och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-11-29

Christoffer M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi är mycket nöjd med Magnus som sålde vår lägenhet på Söder. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-11-29

Filippa H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    magnus är snabb, professionell och trevlig.
    ger det lilla extra och alltid snabb i respons.
    jag skulle anlita han igen och rekommenderar honom till andra! Läs mer
  • 2019-11-28

Klara S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt trevlig och kändes ärlig. Läs mer
  • 2019-11-24

Cane Stefan Kenneth W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Supernöjd! Både med försäljningen och kontakten under tiden! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-23

Shabnam S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Supertrevlig mäklare. Tillgänglig när man behöver.
    Vi har köpt vår lägenhet via honom och nu sålde vi den med honom. Lika bra samarbete både gångerna. Läs mer
  • 2019-11-23

Svante R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Professionell och lätt att ha att göra med genom hela pricessen. Läs mer

Moe K skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mja Magnus! Senaste sålde han min lägenhet.
    Som köpare upplevde jag honom som en duktig mäklare med bra och tydlig kommunikation och engagemang. Han var tillgänglig, proffsig och pålitlig.
    Som säljare upplevde jag honom som mycket hjälpsam och engagerad och tillgänglig. Han tar sitt uppdrag på allvar och med mycket energi och engagemang.
    Jag kan stark rekommendera Magnus! Läs mer

Hodder S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild är som alltid outstanding på alla sätt och vis! Väldigt vänligt i bemötande mot intressenter och tar sig an uppdragen med en hög nivå av energi och optimism. Läs mer

Henrik W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus hjälpte oss med köpet av ny lägenhet. Han inger ett otroligt lugn och säkerhet. Har en härlig energi och enormt driv. Ingen "sliskig" mäklare utan genuin och smittsamt positiv. Varmt rekommenderad! Läs mer
  • 2019-11-20

Hanna B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köp bostadsrätt i Stockholm. Mycket trevlig och tillmötesgående, alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • Thomas  B

2019-11-18

Thomas B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Toppenservice av superproffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-15

Eva P skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Blev bemött på ett bra sätt per telefon då vi köpt lgh på Kungsholmen. Tydliga besked.

Tyvärr kunde han inte vara med på visningen. Där var en annan mäklare som inte alls var insatt i den här lgh och kunde inte svara på några "enkla" frågor. Läs mer
  • 2019-11-14

Carl D skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var kunnig, lyhörd, påläst, och aktiv som mäklare. Han gjorde det där lilla extra och höll oss uppdaterade hela tiden. Positiv, framåt och proffesionell är ytterligare egenskaper jag vill framhålla hos Magnus! Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-11-07

Caroline L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevligt bemötande, påläst och kunnig. Mycket smidig och välfungerande affär. Läs mer
  • 2019-11-06

Philip S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Smidig och trevlig att göra affär med! Läs mer

Alicia O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har sålt en 2:a på 59kvm. Jättebra bemötande, ärlig och haft en öppen dialog, vilket vi uppskattar. Det var ett mycket snabbt agerande och Jan är en trovärdig mäklare. Läs mer

Alexander R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Snabb kommunikation och trevlig. Rekommenderas! Läs mer

Ahlam B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har använt Jan Bostadsrättsspecialisten i många av våra lägenhets försäljningar allt ifrån en 2:a till en 3:a till en 4:a och alltid blivit väldigt nöjda med både bemötandet, proffsigheten och försäljningen.
    Så för oss är det en självklar mäklare Läs mer
    Jan B, Jan B gillar detta
  • 2019-11-03

Victor S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt 4a vid Odenplan
    Tredje gången vi anlitar Jan för att sälja lägenheten. Jan är superproffsig, fantastiskt positiv och mån om att det ska bli en bra bostadsaffär Läs mer
  • 2019-10-29

Fredrik S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt en bostadsrätt om 2,5 rok/75 kvm på Kungsholmen med Jan Borild. Upplevde Jan och Bostädsrättsspecialisten som engagerade, pålästa och fötroendeingivande. Kan absolut rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-28

Michael P skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Snabb och och proffsig. Påminner mycket hur jag arbetar som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2019-10-27

Caroline M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte lägenhet på Kungsholmen genom Jan! Tyckte han kändes proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med hela vägen! Läs mer
  • 2019-10-26

Malin A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild är professionell och ger ett väldigt trevligt bemötande som mäklare. Sålde min lägenhet i Vasastan med Jan Borild och är mycket nöjd med hur han hanterade hela processen och hans snabba återkoppling vid frågor som dök upp både från mig som säljare och från budgivare. Läs mer
  • 2019-10-20

Eleonor V skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kompetent och seriös mäklare, mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-19

David H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oerhört proffsig, trygg och kunnig genom hela köpeprocessen. Jan var en viktig faktor till att vi landade i vårt köp. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-10-18

Henrik H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Snabb, påläst och proffesionell Läs mer
  • 2019-10-18

Pernilla S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har nyligen köpt en lägenhet av Magnus. Han var tillmötesgående, flexibel och snabb.

Upplevdes något stressande.

Helt ok upplevelse. Läs mer

Josefin Ö skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Superbra mäklare. Riktigt serviceminded! Läs mer

Hanna B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är otroligt bra, stabil och professionell. Han har både säljarens och köparens bästa i åtanke, vilket gör hela processen bättre och till belåtenhet för alla inblandade. Läs mer

Erik v skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålde tvåa i Birkastan. Magnus är otroligt lösningsorientera och tillmötesgåend! Läs mer
  • 2019-10-07

Gabriel G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är en väldigt engagerad och erfaren mäklare. Jag känner att det var en smidig och snabb process med ett mycket bra resultat. Läs mer
  • 2019-10-03

Karin L skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket kompetent och trevlig! Läs mer

Carina I skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt en 3a på Kungsholmen. Är super nöjd med Magnus insats gällande min försäljning. Blev ett högt slutpris även denna gång, han sålde min förra lägenhet också. Har känt mig trygg genom hela processen. Han är en engagerad, kunnig, lyhörd och driven mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få till en bra försäljning. Kommer definitivt anlita honom igen. Stockholms bästa mäklare. Rekommenderar honom starkt. " Läs mer

Johan F skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket bra upplevelse, saklig och professionell och uppmärksam. Läs mer

Peter L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan är en fantastisk mäklare - oerhört professionell, kunnig, erfaren och dessutom supertrevlig!

Vi har anlitat Jan vid två tillfällen och han har båda gångerna gjort ett strålande jobb. Vi är supernöjda och rekommenderar gärna Jan till våra vänner. Läs mer
  • 2019-09-30

Geoffrey M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    He was available, always ready to help, before and after sales, never too pushy. Läs mer
  • 2019-09-30

Carl-Magnus R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt bostad genom Jan Borild på Bostadsrättsspecialisten. Jan levde upp till högt ställda förväntningar och tog oss genom försäljningsprocessen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-09-27

Lovisa S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket bra stöd och återkoppling under hela budgivningen, förmedlar en trygg och bra affär, under hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer

Nicholas J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag hade mycket högt ställda förväntningar på försäljningen och Jan överträffade dessa förväntningar med råge. Proffsig, snabb och helt enkelt grym! Läs mer

Maria L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår 3:a i Vasastan genom Magnus på bostadsrättsspecislisten. Processen har varit väldigt strukturerad och smidig från första mötet till signering av kontrakt. Magnus är påläst, ärlig och har en fantastisk arbetskapacitet. Enligt vår åsikt Stockholms bästa och trevligaste mäklare! Läs mer

Magnus T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevlig och Kunnig mäklare, alltid ett härligt bemötande.
    Mäkleriet är ett socialt jobb och Magnus gör det med bravur utan att vara för mycket eller för lite. Läs mer
  • 2019-09-23

Olof B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten