Bostadsrättsspecialisten

Bostadsrättsspecialisten

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 714 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten 2

2021-10-11
    Professionellt bemötande. Mäklaren Svarade på de frågor jag hade och gjorde ett lugnt och tryggt intryck. Enda randanmärkningen jag har är att han blandade ihop mig med en annan person under budgivningen men löste detta snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-10-11
    Såhär skall en mäklare vara, så enkelt är det.
    • Östermalm - Vasastan
    2021-10-11
    Jättebra mäklare, rekommenderar Jan alla dagar i veckan.
    2021-10-10
    Det är andra gången vi säljer med Jan och är lika nöjda som sist!
    2021-10-08
    Bra och snabb vi försäljning. Vi hade förväntningar om stöd och det har fungerat bra.
    • Södermalm - Mariaberget
    2021-10-08
    Jan gav ett väldigt proffesionellt intryck under hela säljprocessen. Märktes att han kunde sin sak… rekommenderas varmt!
    2021-09-29
    Utmärkt service och smidig kontakt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    2021-09-27
    We bought a flat through Magnus. He handled everything very professional and we felt like we were in good hands throughout the whole process.

Both him and his assistent Pernilla Karlsson were always reachable, very nice and managed to accommodate all special requests. We also very much appreciated that it was no problem for him to handle everything in English for us.

We had a very good experience and would recommend him without any doubt!
    2021-09-18
    Mycket erfaren och kompetent. Fantastiskt smidig och serviceminded. Rekommenderas varmt!!
    2021-09-16
    Rekommenderar Jan varmt för alla som ska köpa eller sälja bostad i Stockholms innerstad. Professionell, driven, ärlig och väldigt trevlig.
    2021-09-16
    Mycket informativ, korrekt och trevligt bemötande. Snabb på att återkoppla och bemöta frågeställningar
    2021-09-13
    Trevligt bemötande och seriöst genomförande!
    2021-09-13
    Magnus är trevlig och professionell. Han lägger mycket tid på sina kunder och svarar snabbt.
    2021-09-10
    Bemötande proffsigt, vänligt, förtroendeingivande.
    Förväntningar infriades
    Magnus är kunnig, erfaren och seriös. Bra kommunikation och vänligt bemötande. Han är lyhörd både för köpare och säljare och fångar på så vis upp rätt köpare och lotsar säljprocessen framåt utan att vara pushig. man kan lita på honom. Bra på att avsluta och gå i mål.
    2021-09-08
    Jan har varit mycket hjälpsam i help processen. Han agerade snabbt att ta bud och att komma tillbaka och att få en bra deal för säljare och köpare.
    2021-08-26
    Magnus gjort allt för att vi skulle lyckas med försäljningen. Det gick trögt och han gav inte upp, hittade nya vägar och var ihärdig. Rekommenderar honom varmt!
    2021-08-24
    Lät kollega sköta mycket av arbetet. Ibland sa han dock att det var han som utfört saker medan det egentligen inte var han som gjorde det. Jag tycker inte jag fick den uppmärksamheten som jag önskade. Sen gick allt pappersarbete etc smidigt. Men vart var Magnus?
    Hej John! Det var tråkigt att du känner så. Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår vad du menar, men hoppas att du är nöjd med ditt försäljningsresultat, vilket torde var ett rekordpris för en lägenhet på nedre botten i din fastighet och förening. Jag och min kollega Anette gjorde verkligen vårt yttersta. Att jag sedan inte var med på själva tillträdet, utan togs galant hand om av min kollega istället, berodde på att det krockade med en aktivitet för ett av mina barn som jag inte kunde missa med gott samvete. Jag uppskattar att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Allt gott! /Magnus Magnus Larsson
    2021-08-23
    Jan är en fantastisk person och mäklare och att sälja med hans hjälp har varit ett nöje vid inte mindre än tre olika tillfällen! Professionell, trygg, och snabb i återkopplingen till både säljare och intressenter. Mina varmaste rekommendationer!
    2021-08-23
    Kunnig
    Seriös
    • Kristinebergs Strand - Kungsholmen
    2021-08-20
    Högsta servicenivå och ett härligt driv. Rekommenderas varmt!
  • Britt R
    2021-08-20
    Väldigt professionell och serviceinriktad
  • skrev om Bostadsrättsspecialisten
    2021-08-18
    Vi har sålt tre lägenheter med fantastiska Jan Borild och vi är extremt nöjda. Professionellt, tryggt, smidigt och även roligt att sälja med Jan! Våra absolut varmaste rekommendationer, utan tvekan.
    • Hagastaden
    2021-08-18
    Fantastisk people person som är lätt att arbeta med, svarar alltid. Har använt Jan för samtliga våra försäljningar (utom en vilket vi ångrar). Ser till att din lägenhet presenteras på rätt sätt för rätt köpare.
    • Vasastan - invid Odenplan
    2021-08-12
    Mycket ambitiös, engagerad och kunnig.
    • Vasastan - invid Odenplan
    2021-08-11
    Proffsig mäklare
    Personlig och fick både säljare och köpare att känna sig speciella
    2021-08-02
    Bra bemötande, lyhörd och väldigt engagerad. Har både köpt och sålt med Magnus och är en väldigt nöjd kund.
    2021-06-30
    Jan är en fantastisk mäklare men också en genuint ärlig och lyhörd person som gör att säljprocessen uppfattas som ganska stressfri.

Kan verkligen rekommendera att anlita Jan som mäklare!
    2021-06-28
    Jan var väldigt professionell i sitt bemötande och höll oss ständigt uppdaterade under hela köpprocessen
    2021-06-18
    Ärlig, rak och väldigt trevlig!
    Lyhörd och öppen och allt gick väldigt smidigt!
  • Markus P
    2021-06-18
    Magnus håller engagemanget uppe från start till mål i din försäljning. Han springer verkligen ”den extra milen” för att säljaren ska bli nöjd. Kommer att anlita Magnus igen när det blir dags.
    • Vasastan - Birkastan
    2021-06-17
    Magnus är Stockholms bästa mäklare! Kommer anlita honom i varje försäljning framöver!
    2021-06-17
    Saklig, driven och inte påstridig. En del dokumentation kändes lite tafatt men på det stora hela väldigt smidig process
    2021-06-11
    Utmärkt bemötande, hjälpsam och professionell i alla steg med en öppen och rak dialog. 5 av 5!
  • Michael F
    • Vasastan - Vasaparken
    2021-06-08
    Det finns ingen mäklare som har samma juice, kraft och energi som Magnus Larsson! Mange har mäklat sedan 1999 och kan hantera allt och alla. Det jag älskar med Magnus och hans sätt att jobba på är att han ser inga hinder, inga problem utan han ser endast lösningar! Han är alltid glad och positiv och det smittar av sig :) Ger man energi så får man energi. Du är kung!
    • Vasastan - Vasaparken
    2021-06-07
    Köpt bostad av Magnus. Helt fantastisk mäklare! Alltid tillgänglig, engagerad och proffsig. Får köparen att känna sig trygg. Kan varmt rekommenderas!
    2021-06-06
    Sålt Holländargatan 26 A
    Agerar på ett sätt så man direkt får förtroende för honom
    Proffsig, försöker hitta konstruktiva lösningar när förhållanderna ändras vilket gör att man känner sig trygg i sammanhanget.
    Sammanfattningsvis: Energisk, vill att båda parter blir nöjda.
  • Lisa W
    2021-06-03
    Trygg, smidig och trevlig försäljning!
    • Gärdet - Östermalm
    2021-06-02
    Har anlitat Magnus flera gånger och skulle göra det igen. Han är proffsig, påläst och lyhörd.
    • Norra Djurgårdsstaden
    2021-05-31
    Vi träffade Jan när vi köpte lägenhet i stan. Jämförelsevis mot andra mäklare var Jan lugn, metodisk och ödmjuk inför vår situation. Han tog sig tid att erbjuda extra visningar och besvara frågor utan att stressa på budgivningen. Sammantaget en mycket positiv upplevelse.

Vi rekommenderar varmt Jan!
    • Norra Djurgårdsstaden
    2021-05-31
    Jan är en fantastiskt bra mäklare för både säljare och köpare.
    2021-05-28
    Sålt,
    Super proffsigt rakt igenom
    2021-05-27
    Jag har köpt en trea i Vasastan som förmedlades av Jan. Jan var positiv, lätt att få tag på och smidig.
    2021-05-27
    Bostadsrätt, såldes. Jan är Trygg, förtroendeingivande och smart! Har även köpt samma bostad av honom. Känns ärlig och personlig, vilket underlättar när man ska göra stora affärer likt detta.
    • Bromma/Nockeby
    2021-05-26
    Jag köpte min nya lägenhet via Jan. Givet hur han hanterade mig som köpare så valde jag att låta honom sälja min lägenhet också. Jan var professionell, kunnig och flexibel genom hela processen. Han har också ett lugn som gav trygghet både vid köp och sälj. Kan varmt rekommendera honom.
    2021-05-25
    Behaglig och proffsig mäklare. Skulle rekommendera Magnus till alla som vill sälja/köpa bostad i Stockholms innerstad.
    2021-05-25
    Jeg har solgt min 46 kvm leilighet sentralt i Stockholm. Magnus er en veldig profesjonell og dyktig megler som infridde mine forventninger på alle måter. Han fikk solgt leililigheten selv om det ikke var så enkelt som vi hadde håpet, iom at det er en leilighet i 1 etg. Han klarte også å øke budet med 200k, selvom det bare vare 1 budgiver.

Veldig fornøyd.
    2021-05-17
    Mycket proffsig och engagerad mäklare med god lokalkännedom och med mycket rutin. Rekommenderas varmt!
    • Gärdet
    2021-05-17
    Jan är grym på alla sätt och vis! Bästa mäklaren att anlita om du ska sälja i sthlm.
    • Gärdet
    2021-05-17
    Jag köpte en bostadsrätt och det kändes bra under hela processen, Jan var tydlig och korrekt inga otydligheter.