Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 435 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• 2019-08-21

Jessica M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt bostadsrätt på 95 kvm på Upplandsgatan

Magnus har kämpat på bra med en ganska svårsåld lägenhet! Läs mer
  • 2019-08-21

Åke S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har köpt en bostadsrätt på Upplandsgatan i Stockholm för mina föräldrars räkning.
    Magnus visade både serviceanda och professionalism från första kontakten.
    Magnus jobbar mycket strukturerat och noggrant och känns seriös.
    Han är en av de mest seriösa mäklare jag har träffat på vid försäljningar och köp av bostadsrätter. Läs mer
  • 2019-08-16

Martin A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bostadsrätt kungsholmen. Informativ vid visningar trevlig och tillmötesgående. Utdragen budgivning, berodde dock troligtvis på den andra budgivaren. Snabb sign vid avslut. Ger gärna tips och råd vid förfrågan. Läs mer
  • 2019-08-14

Sara G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus gjorde sig väldigt tillgänglig under den intensiva processen kring budgivning är det är mycket som står på spel och där vi är redo att göra vårt livs satsning på ett nytt boende. Det uppskattade vi. Läs mer
  • 2019-08-12

Staffan O skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Perfekt! Flexibel! Full kontroll! Proffsig! Läs mer
  • Alexander J

2019-06-20

Alexander J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jans erfarenhet lyser genom enkel och rak kommunikation. Lindar inte in verkligheten och underlättar beslutsfattande. Jan sålde en fyra i Vasastan med kort varsel till ett bra pris.

Kan varmt rekommendera Jan. Läs mer
  • 2019-06-14

Martin J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en bostadsrätt och träffade Jan Borild som hade ett proffsigt helhetsintryck. Pratade om föreningen, ekonomi och tidigare åtgärder. Med vänlig hälsning, Martin med familj Läs mer
  • 2019-06-13

Ulva B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Förtroendeingivande, säljande, serviceinriktad och en driven mäklare. Ger inte upp i första taget. Välvilligt inställd och lösningsorienterad. Trevlig attityd. Taktisk. Läs mer
  • 2019-06-04

Daniel S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Pålitlig, kunnig, ärlig och trevlig mäklare som är tillmötesgående och hjälpsam hela vägen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Elin K

2019-06-04

Elin K skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt båda mina lägenheter via Jan. Han är ett säkert kort. Han är mycket professionell och smidig att jobba med. Han har stort engagemang och är mycket ödmjuk som person. Han har även hjälpt mig genom att utvärdera ett möjligt bostadsköp, ovärderliga tips som hjälpte mig att fatta ett bra beslut. Jag kan verkligen rekommendera Jan till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Birgitta W

2019-05-30

Birgitta W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt bostad på Brahegatan i Stockholm

Trevlig upplysande Läs mer
  • 2019-05-28

ELIN K skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild gjorde ett jättebra jobb när han sålde vår lägenhet i Vasastan! Smidig process och bra kommunikation. Jag kan rekommendera alla mina vänner till Jan. Han är super! Läs mer
    Jan B, ELIN K gillar detta
  • Carl Gustav M

2019-05-24

Carl Gustav M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bostadsrätt Dalagatan 44,4 tr. Pris: 11.000.000 kr

Magnus Larsson har varit helt fantastisk, proffsig, engagerad,
    väl insatt i allt som rört försäljningen.
    Han har arbetat som en "häst", med ett mycket gott resultat.
    Vi har bara superlativer för Magnus.
    Alla förväntningar har infriats med råge.

Calle och Seija Läs mer
  • 2019-05-23

Julie A skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Anette sålde vår lägenhet. Hon visade stort engagemang, professionalitet och kompetens från början till slut. Hon var tydlig i sin kommunikation och hade täta uppföljningar, vilket kändes tryggt för oss som säljare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-05-20

Daniel A skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Flexibel, noggrann och professionell. Vi är jättenöjda med vårt val av mäklare Läs mer
  • 2019-05-16

Emma E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt vår drömlägenhet och är supernöjda. Jan skötte allt från visning, budgivning och signering toppen. Vi kände oss informerade och underrättade under hela processen. Rekommenderar!

//Emma & Fredrik Läs mer
  • 2019-05-16

Magnus S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    FANTASTISK MÄKLARE, på alla sätt och vis. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-15

Susanna H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har använt oss av Magnus flera gånger när cvi sålt lägenheter. Han är super; insatt, intresserad, snabb, lätt att få tag på, bra på att bedöma köparna. Vi hade höga förväntar inför denna försäljning, och Magnus levde upp till dem! Läs mer
  • 2019-05-15

Fredrik H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    .............................................. Läs mer

Nicklas J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte en bostadsrätt via Magnus under intensiv budgivning. Otroligt professionellt skött, väldigt responsiv och kommunikativ under hela processen!

Magnus skötte allt helt perfekt och var också väldigt tillmötesgående vid påskrift av kontrakt och under efterprocessen, kan bara ges de högsta rekommendationer! Läs mer

Emma M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår 4:a i centrala Sthlm och fick hjälp av Magnus. Extremt duktig mäklare som gör det lilla extra och är mycket professionell. Läs mer

Martin E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus gör ett fantastiskt jobb Läs mer
  • 2019-05-11

Ann Marie R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus sålde vår lägenhet i vasastan. Han är kunnig, engagerad, driven och supertrevlig från första mötet till avslut. Högsta betyg i allt till Magnus! Läs mer
  • 2019-05-07

Johan G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålde bostad i Vasastan med Jans hjälp. Han var alltid tydlig och drivande i att affären kom vidare mot och till avslut. Läs mer
  • 2019-05-07

Jacob H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild har sålt min lägenhet om 3rok på 59kvm. Jan är en positiv person som arbetar noggrant och hårt. Försäljningen blev lyckad tack vare att Jan är en duktig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • 2019-05-06

Renée S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kände mig trygg genom hela processen, ständigt tillgänglig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-05-06

Pernilla O skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt professionell och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-04-28

Michael S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan sålde vår 3a i Vasastan.
    Grym mäklare som levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Jimmy M

2019-04-24

Jimmy M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en lägenhet i Vasastan i Stockholm. Fick bra bemötande, inga konstigheter. Det flöt på bra. Läs mer
  • 2019-04-19

Matilda F skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Lyhörd, påläst, erfaren, pålitlig, tillgänglig och ett med jäkla driv och engagemang!
    Troligtvis Stockholms bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-04-16

Hans N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi fick direkt ett väldigt gott intryck av Magnus. Han är professionell men har glimten i ögat. Han lotsade oss som köpare och även säljaren till en affär som alla kan vara nöjda med. Vi ger Magnus våra varma rekommendationer. M&H Läs mer
  • 2019-04-09

Representant för Pontus skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Snabb, korrekt, ordningsam och toppenservice! 👋👋👋 Läs mer
    Jan B, Magnus L gillar detta
  • 2019-04-07

Mikaela W skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Mycket trevligt bemötande. Alltid snabb att svara i telefon och på sms. Jättefin text till prospekt. Läs mer
  • 2019-04-03

Kajsa F skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt en bostadsrätt med hjälp av er och vår upplevelse är att ni är profesionella, serviceinriktade samt bemöter både köpare och säljare på ett respektfullt sätt! Det var ett nöje att få köpa vår nästa bostad via er! Läs mer
  • 2019-03-31

Therese T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Engagerad och driven. Rekommenderar starkt! Läs mer
    Magnus L, Jan B gillar detta
  • 2019-03-28

Therese R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har anlitat Jan vid flera tillfällen. Jan har sålt 3 lägenheter åt oss och vi har köpt en lägenhet av Jan. Jan är duktig på att hantera människor och får både köpare och säljare att känna sig trygga. Jans långa erfarenhet och personliga engagemang har varit väldigt värdefullt i vår process och gett resultat som vi är mycket nöjda med Läs mer
  • 2019-03-28

Fredrik T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Lyhörd, alert och tillgänglig. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-03-17

Elvira A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt bostadsrätt. En 1a. Fantastiskt avslappnat och bra välkomnande, tryggt bemötande. Trevlig och personlig. Berättade allt jag behövde veta. Läs mer
  • staffan o

2019-03-15

staffan o skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lägenhet på 106kvm, bemötandet av Jan har varit ypperligt, kändes väldigt proffsig för uppgiften. Så vi är verkligen nöjda med Bostadsrättsspecialisten och Jan.👍👍 Läs mer
  • 2019-03-15

ÅsaMia A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt en bostadsrätt och fått utmärkt service och bemötande av Magnus Larsson. Läs mer
  • 2019-03-15

Erik O skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är en oerhört professionell och strategiskt duktig mäklare. Han tog rätt beslut i allt från styling, annonstext till utgångspris, samt lade upp en taktik som han kreativt anpassade under processens gång. Förtroendeskapande, trovärdig och transparent med både köpare och oss som säljare skapade en friktionsfri, och snabb process för alla parter. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Läs mer
  • 2019-03-12

Ludvig N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt min lägenhet i Stockholm.
    Haft lägenheten i 10 år.
    Hade dålig koll på marknaden och därmed förväntan.
    Valde Magnus för han tog sig an uppdraget med otroligt engagemang från start till mål.
    Han är tillgänglig och återkopplar samt förklarar på ett tydligt sätt.
    Kommer med input och rekommendationer för att lättare fatta beslut i processen.
    Kan fullt ut rekommendera Magnus! Läs mer
  • 2019-03-12

Cecilia W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Engagerad, påläst, tillgänglig och en mäklare som verkligen "walk the extra mile"! Läs mer
  • 2019-03-11

Julia S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Fantastiskt bemötande, kunnig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera Jan som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-09

Max E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Proffsig, erfaren och trevlig. Riktig teamplayer vilket bidrog till en toppenförsäljning för oss! Läs mer
  • 2019-03-08

Charlotte M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt en mini-tvåa i Vasastan

Blev bemött professionellt och hjälpsamt

Jag fick hjälp innan i min köpprocess med tips och vänligt och hjälpsamt bemött under försäljningen av min egen. Läs mer
  • 2019-03-08

Carl S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår 2a i Vasastan med Jan - mycket smidig process ledd av Jan och alltid tillgänglig, mycket nöjda! Läs mer
  • Mats O

2019-03-07

Mats O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket professionell. Saklig, trevlig och initiativtagande.
    Oerhört fri från skitsnack vilket i dessa dagar är befriande.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-06

Ingrid R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    En 3:a i Vasastan.
    Det blev en mycket snabb affär då jag redan på visningsdagen, en söndag, la ett bud som säljarna accepterade.
    Kontrakt skrevs tisdag morgon.
    Jag träffade Magnus på visningen och därefter vid kontraktsskrivningen.
    Uppfattade honom som kunnig och mån om såväl säljare som köpare. Trevlig! Läs mer
  • 2019-03-05

Charlotte T skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Var övertrevlig vilket inte var så förtroendeingivande. Hade svårt att svara på sakfrågor. Läs mer
Magnus Larsson
Jan Borild