Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten

Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 398 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• 2019-03-17

Elvira A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt bostadsrätt. En 1a. Fantastiskt avslappnat och bra välkomnande, tryggt bemötande. Trevlig och personlig. Berättade allt jag behövde veta. Läs mer
  • staffan o

2019-03-15

staffan o skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lägenhet på 106kvm, bemötandet av Jan har varit ypperligt, kändes väldigt proffsig för uppgiften. Så vi är verkligen nöjda med Bostadsrättsspecialisten och Jan.👍👍 Läs mer
  • 2019-03-15

ÅsaMia A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt en bostadsrätt och fått utmärkt service och bemötande av Magnus Larsson. Läs mer
  • 2019-03-15

Erik O skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är en oerhört professionell och strategiskt duktig mäklare. Han tog rätt beslut i allt från styling, annonstext till utgångspris, samt lade upp en taktik som han kreativt anpassade under processens gång. Förtroendeskapande, trovärdig och transparent med både köpare och oss som säljare skapade en friktionsfri, och snabb process för alla parter. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Läs mer
  • 2019-03-12

Ludvig N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt min lägenhet i Stockholm.
    Haft lägenheten i 10 år.
    Hade dålig koll på marknaden och därmed förväntan.
    Valde Magnus för han tog sig an uppdraget med otroligt engagemang från start till mål.
    Han är tillgänglig och återkopplar samt förklarar på ett tydligt sätt.
    Kommer med input och rekommendationer för att lättare fatta beslut i processen.
    Kan fullt ut rekommendera Magnus! Läs mer
  • 2019-03-12

Cecilia W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Engagerad, påläst, tillgänglig och en mäklare som verkligen "walk the extra mile"! Läs mer
  • 2019-03-11

Julia S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Fantastiskt bemötande, kunnig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera Jan som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-09

Max E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Proffsig, erfaren och trevlig. Riktig teamplayer vilket bidrog till en toppenförsäljning för oss! Läs mer
  • 2019-03-08

Charlotte M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt en mini-tvåa i Vasastan

Blev bemött professionellt och hjälpsamt

Jag fick hjälp innan i min köpprocess med tips och vänligt och hjälpsamt bemött under försäljningen av min egen. Läs mer
  • 2019-03-08

Carl S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår 2a i Vasastan med Jan - mycket smidig process ledd av Jan och alltid tillgänglig, mycket nöjda! Läs mer
  • Mats O

2019-03-07

Mats O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket professionell. Saklig, trevlig och initiativtagande.
    Oerhört fri från skitsnack vilket i dessa dagar är befriande.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-06

Ingrid R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    En 3:a i Vasastan.
    Det blev en mycket snabb affär då jag redan på visningsdagen, en söndag, la ett bud som säljarna accepterade.
    Kontrakt skrevs tisdag morgon.
    Jag träffade Magnus på visningen och därefter vid kontraktsskrivningen.
    Uppfattade honom som kunnig och mån om såväl säljare som köpare. Trevlig! Läs mer
  • 2019-03-05

Charlotte T skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Var övertrevlig vilket inte var så förtroendeingivande. Hade svårt att svara på sakfrågor. Läs mer
  • 2019-03-05

Anna F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Han var väldigt trevlig och hjälpsam när vi skull köpa en bostad. Läs mer

Britt-louise J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    UTMÄRKT! Vi är jättenöjda på alla sätt! Poäng 1-10 , så ger vi 10. Läs mer

Pega T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt precis i början av den nedgång vi ser just nu på bostadsmarknaden. Vi träffade ett flertal andra mäklare men upplevde att Magnus var den enda som hade kunskap och insikter kring de nya förutsättningar som rådde och hade en plan för hur man bäst kunde sälja vår bostad. Han var engagerad, gav återkoppling och vi upplevde honom som genuint mån om att hjälpa oss att sälja till bästa möjliga pris. Han gav en värdering i övre kant jämfört med de andra mäklarna och lyckades även att sälja till detta pris.
    Vi har sålt bostäder med ett flertal andra mäklare men upplever att Magnus utan tvekan är den bästa vi har haft att göra med, han har därmed våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    Magnus L gillar detta

Karl T skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har på ett mycket tillfredställande sätt sålt mina 3 senaste lägenheter. Rak och enkel att ha att göra med. Läs mer

Ditte L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild var kunnig, tillmötesgående, tillgänglig och engagerad vid köpet av min senaste bostadrätt på Östermalm. Läs mer

Johanna O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan Borild är professionell och enkel att ha och göra med. Rekommenderas starkt! Läs mer

Christina S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en 2a.

Det var alltid en bra kommunikation. Svarade alltid på frågor inom en kort tid. Artig och punktlig. Läs mer

Martina H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus sålde vår lägenhet i Vasastan våren 2018. Han är precis den mäklaren man vill ha (särskilt i en turbulent marknad) -trygg, ärlig, positiv, trevlig -vände på varenda sten & höll oss i handen under hela processen. Köpa & sälja hus/lägenheter är oftast dom största affärerna man gör i livet & vi är SÅ nöjda med Magnus!!! Läs mer

Andreas E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus Larsson är en hängiven mäklare som aldrig ger upp och som alltid försöker hitta nya lösningar om så behövs. Det känns tryggt att anlita honom. Han är kunnig och hans erfarenhet märks tydligt. Läs mer

Viktor K skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bostadsrätt -91kvm
    Mycket bra bemötande.
    Bra återkoppling och uppdateringar under processen.
    Nöjd med Magnus arbete och lägenheten. Läs mer

Johan L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt bra bemötande. Professionell och förtroendeingivande. Sålde min lägenhet och var även mäklare till säljaren av den nya lägenheten. Läs mer
  • Lisa W

2019-03-02

Lisa W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kunnig, tillgänglig och trevlig! Läs mer

Viktor B skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Trevlig och tillmötesgående, men skötte inte förhandlingen optimalt Läs mer

Anna T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Fantastisk mäklare som vågar tänka utanför boxen för att maximera försäljningspriset.

Guidade även oss i våran köpprocess av våran nya lägenhet. Läs mer

Sofia L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevligt bemötande och lagom tjatig, behövs ibland. Läs mer

Caroline Z skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte lägenhet. Väl tillmötesgående mäklare med snabb svarsfrekvens. Professionell och trevlig. Läs mer

Clara Z skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus hjälpte oss sälja en 3a i Vasastan som hade varit ute med en annan mäklare 2 omgånger utan succé. Magus fick igång en budgivning efter första visningen med 3 spekulanter som slutade på en pris 10% högre än vad vi hade hoppats på i början. Helt fantastiskt. Skulle alltid sälja igen med Magnus! Läs mer

Nathalie J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte en bostad i Vasastan. Vår första. Jan var till mycket god hjälp med alla frågor och funderingar vi hade. Saker som gjorde oss lite rädda kunde han kolla upp fort och hjälpa oss att hantera på ett bra sätt. Jag hade mer tänkt mig en mäklare som skulle varit lite mer inriktad på att sälja och inte vara till hjälp. Men det var tvärt om.

Sammanfattningsvis är vi nöjda och glada :) Läs mer

Hanna A skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Duktig mäklare som förhandlade väl mellan oss och säljarna. Läs mer

Ingela H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde en bostadsrätt i Stockholm. Vi blev väldigt bra bemött av Magnus som skötte affären exemplariskt med ett snabbt avslut. Läs mer

Gilfredo R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevlig, professionellt och kommunikativ mäklare. Vi känner oss nöjda under för köpprocess då alla frågor var besvarade snabbt och information var alltid tydlig. Varm rekommenderas! Läs mer

Joakim W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köp av bostadsrätt på östermalm. Lång erfarenhet i området och ett proffsigt bemötande. Läs mer

Birgitta F skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Anette sålde en lägenhet till oss. Vi kände att hon lotsade oss igenom affären och köpet på ett engagerad och proffsig sätt. Vi var i trygga händer. Läs mer

Rune F skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en bostad.
    Positivt och engagerat.
    Hon hjälpte oss till ett köp på ett kunnigt och bra sätt. Läs mer

Stellan H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bostadsrätt 2:a på Karlbergsvägen.
    Vi blev mkt bra bemötta. Jan gav bra service under hela affären och var inte (som många andra) besvärande påträngande. Vi är helt enkelt mkt nöjda. Läs mer

Karin F skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Kompetent, tillgänglig och trevlig. Läs mer

Hong F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi köpte en bostad.
    Mäklaren är mycket professionell. Läs mer

Maria G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket trevlig och bra bemötande. Snabb i återkopplingen. Läs mer

Anneli J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har köpt en 2:a o sålt en 1;a. Magnus var trevlig . O jobbade hårt för att det skulle bli affär . Så han utförde ett bra jobb. Sedan blev det fel i slutet med priset . Men Jan fixade till så det blev rätt . Så vi är väldigt tacksam . Mvh Anneli Jonsson Läs mer

Istvan H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt lägenhet genom Jan. Han var inte så noggrann som jag hade räknat med. Läs mer
    2019-03-04 Jan B svarar Istvan H
    Tråkigt att höra Istvan! Om det är något jag kan rätta till så får du gärna ringa mig på 0708969677! Hoppas att du stormtrivs i lägenheten!

Linnéa E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Passionerad och driven, lite snabb ibland men överlag har vi varit nöjda Läs mer

Antonia A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag köpte en 33m2 etta på Luntmakargatan 36 Mars 2018. Magnus var väldigt trevlig och social, men hade en typisk "sälj" personlighet vilket fick mig att undra om allt han sa var sant. Jag förväntade mig att han var ärlig med mig och svarade på mina frågor om han kunde svaren - Jag vet inte eller Jag återkommer med det svaret är OK, men exempelvis frågade jag om några ombyggnationer var planerade i området - han sa tvärt nej. En månad efter att jag flyttar in rivs hela min gatan upp utanför så att inga bilar kan stanna inom de närmsta 100 m. Några månader senare när det var klart lugnade jag ner mig, men nästan direkt igen rev de upp nästa bit och samma problem uppstod igen (i princip har de byggt om hela det året jag bott i lägeheten) Bland annat resulterade det i en massiv vattenläcka som läckte ner till förråden. Hade han inte vetat och sagt det hade jag inte varit irriterad - när hhan säger att han kollat upp det och att det inte finns plaberade ombyggnationer så blir jag självklart irriterad. Man vill kunna lita på en mäklare. Läs mer

Anna H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte en bostadsrätt med Magnus om mäklare och den trygghet som jag kände som köpare kände jag nu även som säljande av samma bostadsrätt. Skulle verkligen anlita Magnus igen om det blir aktuellt. Läs mer

Annika S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt 4:a i Vasastan. Mycket bra bemötande, vänlig, öppen, tillmötesgående och proffsig. Försökte inte övertyga men var på samma gång duktig på att informera. Högsta betyg! Läs mer
  • Fredrich L

2019-02-28

Fredrich L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har anlitat Magnus som mäklare vid några tillfällen då jag sålt min bostadsrätt. Magnus är en mycket trevlig och kompetent mäklaren som gör allt för sin kund med gott resultat. Jag kan varmt rekommendera Magnus som mäklaren. Läs mer

Jacob A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevlig och engagerad. Skötte alt smidigt och ärligt. Läs mer

Patrik T skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus sålde vår lägenhet i Stockholm och var mycket engagerad, seriös och duktig. Mycket nöjd och rekommenderar till andra! Läs mer
Magnus Larsson
Jan Borild