Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 547 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• Adam J

2020-07-02

Adam J skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oscar hjälpte mig att sälja min 2a vid Kristineberg. Han var väldigt ambitiös, professionell och driven. Han uppdaterade mig kontinuerligt så att jag kunde känna mig trygg under hela processen. Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-29

Gustaf B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi är väldigt nöjda med Jans insatser under denna försäljning. Proffsig och bra att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-06-21

Sandra H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi visste redan när vi letade lgh i Vasastan för några år sen att det är Jan vi ska sälja med. Väl bemött på visningar och gjorde sedan ett riktigt bra jobb vid vår försäljning! Läs mer
  • 2020-06-16

Regina A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt trevlig & bra första intryck! Läs mer
  • 2020-06-06

Malin N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus: Tillgänglig, lyssnande och hjälpsam! Bra bemötande i alla steg! Läs mer
  • 2020-06-06

Helene B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har haft möjlighet att få möte Jan som både köper och nu sist som säljare. Alltid professionell, kunnig och med ett affärssinne som tilltalar mig som kund. Jag är mycket nöjd på det sättet jan hanterade försäljningen av min bostad. Tusen tack Jan!! Jag rekommenderar dig med värmer till nya kunder. //Helene Läs mer
  • Martin G

2020-06-05

Martin G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt bostad av Jan som under hela processen höll en uppdaterad och alltid kontaktbar. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-06-05

Daniel M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan var min mäklare när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen våren 2020. Han är duktig, initiativtagande, professionell och extremt självgående. Skulle rekommendera honom till vem som helst när som helst. Toppbetyg! Läs mer
  • 2020-05-29

Sara W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har precis köpt min första lägenhet och hade nöjet att få Jan som mäklare. När jag gått på andra visningar har jag många gånger känt mig ganska dum förklaras av mäklare för mina frågor eller funderingar då jag aldrig köpt något förut, detta var verkligheten inte fallet med Jan. Han tog sig tid och förklarade alla kontrakt väldigt pedagogiskt och svarade på mina frågor jag hade.
    Väldigt trevlig och proffsig tycker jag. När det är dags för mig att sälja kommer jag utan tvekan ta hjälp av Jan!
    - Sara Wickström Läs mer
  • 2020-05-26

Gustaf H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är förtroendeingivande, seriös och duktig på det han gör. Känns stabilt såsom säljer i detta fallet. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-24

Tobias K skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi var väldigt nöjda med Magnus insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Magnus var lyhörd, engagerad och vi litade till fullo på hans omdöme vilket resulterade i en fin försäljning av vår lägenhet. Vi rekommenderar Magnus starkt om du letar efter en engagerad och bra mäklare! Läs mer

Fredrik I skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lägenhet. Magnus är lyhörd och vi hittade snabbt rätt nivå på såväl förväntningar som hur vi ville lägga upp säljprocessen. Trots osäkerheten på marknaden lyckades vi locka många spekulanter till visningar och hittade snabbt en bra köpare till en vettig prisnivå. Kommunikationen genomgående snabb och felfri. Läs mer

Erik C skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en etta på 38 kvm belägen i Vasastan, Stockholm.
    Magnus är en vänlig och lyhörd person. Han svarade snabbt och var tillgänglig alla tider. Utöver detta hade han god vetskap om marknaden och de objekt han visade.

Jag kan rekommendera Magnus för både köpare och säljare. Läs mer

Lena R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var mycket proffsig och kunnig. Vi skulle absolut rekommendera honom. Läs mer

Andreas R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Engagerad, och mycket professionell. Läs mer
  • 2020-05-22

Caroline A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan är mycket trevlig, kunnig, professionell och lätt att ha att göra med under hela processen. Alltid tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
  • 2020-05-20

Tomas W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bra bemötande, väldigt trevlig på alla sätt. Snabb och bra kommunikation oss emellan.
    Vi har köpt lägenhet på Majorsgatan.
    Med vänlig hälsning, Tomas Och Yvonne Westbom Läs mer
  • 2020-05-18

Mats N skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt en 3 r o k på Gotlandsgatan på Söder.
    Min mäklare Anette Larsdotter är förmodligen en av Stockholms absolut bästa mäklare. Hon är oerhört seriös, nogrann mån om både säljare och köpare. Hon är kunnig och hjälpsam och lägger ned mycket tid för att sluföra uppdraget på bästa sätt.
    Under dessa svåra tider då det har och är praktiskt svårt att utföra visningar på samma sätt som innan Corona pandemin, har hon energiskt ufört privata och öppna visningar på ett superbra sätt. Läs mer
  • 2020-05-08

Denise I skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Jag köpte en bostadsrätt, lägenhet. Mäklaren var mycket trevlig och fick ett bra bemötande från början tills slut. Som köpare vill jag gärna ha svar relativt snabbt och uppdateringar kring lägenheten, vilket jag anser att jag fick. Jag fick en väldigt god och personlig kontakt till mäklaren, där jag därför fick en mycket god upplevelse av mitt första lägenhetsköp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-07

Oliver G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket bra och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2020-05-06

Mari-louice O skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Tacksam för rådgivning samt all information i samband med försäljningen av min sekelskiftes lägenhet. Bemötande samt första intryck av Magnus Larsson var mycket positivt . Han ger ett direkt förtroende samt stor erfarenhet av marknaden. Även hans medarbetare Anette Larsdotter var likvärdigt positiv samt proffesionell i samband med visning och försäljning. Så behaglig upplevelse. Läs mer
    Jan B, Magnus L gillar detta
  • 2020-05-05

Johan H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte min första lägenhet via Jan. Gav lugnt intryck hela vägen och gav mig all nödvändig info. Läs mer
  • 2020-05-05

Sarah L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har använt Jan flera gånger vid fösäljning och supernöjd!
    Alltid ett glatt bemötande och otroligt kunnig. Läs mer
  • 2020-04-30

Victor S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Precis sålt vår bostad här i dessa speciella tider. Genomarbetad beskrivning, tydlig strategi och kontinuerliga uppdateringen ledde till en lyckad försäljning.

Inga konstigheter, helt enkelt bäst i klassen. Läs mer
  • 2020-04-26

Oscar R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår trea i Vasastan efter att oron i spåren av Corona precis börjat sprida sig på bostadsmarknaden. Vi är mycket nöjda med Magnus insats som med sin trygga, lugna och optimistiska inställning skötte försäljningen mycket bra. Det märktes tydligt att Magnus har lång erfarenhet av mäklaryrket. Vi kan varmt rekommendera Magnus och kommer också att göra det till vänner och bekanta som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-04-26

Linda I skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mäklaren var påläst, ödmjuk och trevlig!
    Vi är nöjda med Magnus bemötande som mäklare när vi köpte vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-04-16

Stina J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde vår lägenhet i Vasastan och Jan Borild hjälpte oss med försäljningen. Vi är jättenöjda med Jan. Han är alltid tillgänglig för frågor, snabb återkoppling och trevligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera Jan som mäklare. Läs mer
  • Marcus L

2020-04-12

Marcus L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Först och främst är jag en rätt krävande kund med mycket höga krav, vi handplockade Magnus, då vi upplevde honom som en mycket duktig och erfaren mäklare med bra historik i ryggen. Magnus var mycket engagerad, tillgänglig och strategisk. Vi valde att sälja i en utmanande tid, men Magnus fanns alltid tillgänglig med stort engagemang. Även om priset blev något under vad vi förväntat oss, så är vi övertygade om att vi fick det bästa vi kunde få givet förutsättningarna på marknaden. Jag rekommenderar Magnus och kommer anlita honom igen. Sammanfattningsvis är Magnus, engagerad, personlig och målmedveten. Tack! Läs mer
  • 2020-04-04

Daniel J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus sålde min bostadsrätt precis när oron för Corona greppat Stockholm och marknaden. Magnus jobbade väldigt bra med det begränsade antal av intressenter som fanns tillgängligt och lyckades hitta en köpare. Hela processen var proffsig och väldigt smidig för mig som säljare. Skulle inte tveka att använda Magnus och Bostadsrättsspecialisten igen i framtiden. Läs mer
  • 2020-03-31

Per A skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Vi sålde en bostadsrätt på Östermalm.
    Vi valde ut 3 mäklare som vi intervjuade.
    Anette Larsdotter var proffsig men ändå jordnära, pigg o alert som man vill att en säljare ska vara.
    Vår förväntningar var att vi skulle få lite mer än vad Booli sa. Vi sålde lägenheten precis när Corona viruset blev allvar så vi o mäklaren hade ju ingen aning hur det skulle bli. Vi fick många som kom på visning och en lång budgivning. Sålde den med 17,1% ökning så vi är så nöjda. Läs mer
  • 2020-03-27

Jessica Marie A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Gällande köp av Sturegatan så är vi mycket nöjd med allt från bemötande till den kontakt och löpande information angående lägenheten. Läs mer
  • 2020-03-26

Caroline L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan är proffsig både mot säljare och köpare. Snabb återkoppling och bra ärlig dialog. Läs mer
  • 2020-03-19

Mats J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lgh, mycket bra samarbete genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-18

Claes Göran L skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Från första mötet med Anette Larsdotter kändes allt mkt ,mkt bra.
    Hon inger förtroende från första stund. Hon jobbar metodiskt och med stor kompetens. Hennes nåbarhet otroligt värdefull. Ringer upp direkt om man har en fråga. Hon sålde min lägenhet med ett resultat som var över förväntan. Läs mer
  • 2020-03-17

Erik P skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus visade ett starkt engagemang och vi hade en väldigt fin kommunikation genom hela processen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-03-15

Silvio M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi köpte en 3rok, Magnus har visat stor engagemang och varit av hjälp för att vi ska komma överens med säljaren. Väldigt bra jobbat Läs mer
  • 2020-03-12

Camilla S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Engagerad och duktig mäklare! Fick slutpris långt över förväntan för min lägenhet. Rekommenderar varmt att anlita Jan, jag kommer definitivt göra det igen. Läs mer
  • 2020-02-28

Sofia J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kompetent, erfaren och bra energi! Kände fullt förtroende från start till slut. Kan varmt rekommendera Magnus. Läs mer
  • 2020-02-27

Olof L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Det var väldigt skönt att ha och göra med en erfaren och trovärdig mäklare som Jan. Allting sköttes väldigt smidigt från start till slut. Han satte rimliga förväntningar på slutpriset som överstegs med råge. Jan hade en väldigt tydlig strategi för hur vi skulle bli så framgångsrika som möjligt i försäljningen - denna uppfylldes senare under budgivningen med beundransvärd precision. Jan rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-02-24

Lars M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Professionell, bra energi och mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-02-22

Oscar S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har sålt med Magnus två gånger och har varit väldigt nöjda båda gångerna. Kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • 2020-02-20

Gustaf R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi köpte en lägenhet på grev turegatan på 74 kvd. Magnus gav en trygg och professionell känsla genom hela processen. Fick verkligen en känsla att han hade både köpare och säljare bästa intresse i åtanke!
    Kan rekommenderas varmt för båda parterna! Läs mer
  • 2020-02-18

Christer B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Kanon.
    ngdgfdnjdndndnjfdnjgfdngkjfdngkjngkjdngjd Läs mer
  • 2020-02-14

Monica H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte br på Olof Dalins väg 16,

Upplevde Magnus som professionell, påläst, trevlig och förtroendeingivande.
    Hanterade avtalsskrivandet mycket väl. Läs mer
  • 2020-02-14

Eva N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Snabb, trevlig utan att vara fjäskig. Läs mer
  • 2020-01-31

Alexander G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt bostadsrätt i Vasastan med Magnus. Väldigt gott bemötande och dessutom tydlig och transparent i hela processen. Kan varmt rekommendera Magnus Läs mer
  • 2020-01-31

Markus B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Världens bästa mäklare! En dröm för både säljare och köpare! Läs mer
  • 2020-01-30

Philip W skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt duktig och snabb! Trevlig och proffsig Läs mer
  • 2020-01-26

Tomas S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan hjälpte oss sälja vår lägenhet på Östermalm. Jan gjorde ett mycket bra jobb och höll oss väl informerade under hela processen. Jan satte en bra förväntad nivå , som överträffades.
    Jag kan inte annat än starkt rekommendera Jan som mäklare och är en av de första gångerna jag känner att man faktiskt fått valuta för pengarna. Läs mer
  • Britt R

2020-01-23

Britt R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag som köpare är väldigt nöjd med Magnus Larsson. Budgivningen var intensiv och Magnus var mycket snabb att ge feed back vilket gav trygghet i processen. Läs mer
Magnus Larsson
Jan Borild