Bostadsrättsspecialisten

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 574 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten

• 2020-09-21

Tomas W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bra och serviceinriktad samt tillgänglig. Läs mer
  • 2020-09-21

Nicklas I skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan gjorde ett utmärkt jobb och skötte allt otroligt professionellt. Läs mer
  • 2020-09-20

Andreas S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Världsklass. Magnus har det bästa av två världar: Erfaren, trygg och synnerligen kunnig men samtidigt en fantastisk glädje, energinivå och ger det lilla extra i varje steg. Magnus förmåga att bygga relationer i processen ihop med hans starka integritet skapar en bra upplevelse för både säljare och köpare. Det var en fröjd att arbeta tillsammans med Magnus som levererade på alla plan! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-17

Ebba B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är stans bästa mäklare! En skicklig, engagerad och lyhörd mäklare som ger allt och får både säljare och köpare att känna sig trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till alla. Läs mer
  • 2020-09-16

ERIC T skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Vi fick väldigt bra hjälp när det kom till att köpa lägenhet. Anette Larsdotter ringde upp angående ett objekt vi var intresserade av och ordnade med privat visning, och allt gick mycket smidigt till. Vi fick omedelbart stort förtroende för Anette och kände oss trygga i att slå till direkt. Vi är mycket tacksamma för allt stöd i affären och kan varmt rekommendera att köpa av Anette på Bostadsrättsspecialisten. Läs mer

Nathalie M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var tydlig och proffsig genom hela vår köpprocess. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Philip B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus har en otrolig empatisk förmåga och får köpare och säljare att känna sig som vinnare.

Jag kan inte annat än rekommendera honom! Läs mer

Salomon D skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Såld bostadsrätt lägenhet
    Bra service flexible hjälpsam
    Kommer till avslut Läs mer
  • 2020-09-14

Johan A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Extremt proffsig som verkligen genererar ett rekord varje gång! Läs mer

Cecilia A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Alltid lika fint att ha Jan som mäklare!
    Smidig och rak kommunikation och bra slutresultat! Läs mer
  • Susanne J

2020-09-12

Susanne J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi träffade Magnus vid 2 korta tillfällen inför en lgh fördäljning på Norra Agnegatan Sth. Vi kom tidigt på visningen och fick ett trevligt bemötande av båda mäklarna. Magnus gav ett bra intryck och var öppen, social och representativ.
    Vid kontraktsskrivningen fick vi samma intryck. Alla dokument var var förberedda
    och allt gick smidigt tillväga.
    Sammantaget en positiv upplevelse. Läs mer

Klara M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt nöjd med Magnus och rekommenderar honom varmt! Läs mer

Jan J skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag och min fru köpte en tvårumslägenhet på Kungsholmen genom Magnus. Han har ett empatiskt sätt att bemöta sina kunder samtidigt som han är informativ och saklig.
    Han är en mäklare som vi gärna skulle anlita.

Jan Johansson Läs mer
  • 2020-09-10

Linnéa L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag är själv mäklare och i samma område som Magnus, och för mig blev det ett enkelt val. Magnus levde upp till exakt alla förväntningar jag hade och lite till - affären gick supersmidigt och snabbt och till ett pris jag var nöjd med. Nästa gång jag ska sälja är Magnus mitt självklara val! 5 av 5 på allt. Läs mer
  • 2020-09-10

Olov N skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt trevlig och proffsig! Rekommenderar starkt Jan! Läs mer
  • 2020-09-04

Bo S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bra, påläst, svarar på frågor. Bryr sig om kunden. Läs mer
  • 2020-09-04

Marcus N skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har köpt en jätte fin vindslägenhet vid Mariatorget.
    Allting gick super smidigt och kändes väldigt proffsigt. Läs mer
  • 2020-09-03

Knut W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bra och tydlig, snabb med svar. Läs mer
  • 2020-09-02

Carl-johan E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lägenhet på ca 110 kvm. Är extremt nöjd med Jan. Bra bemötande och väldigt nöjd med slutpriset. Läs mer
  • 2020-08-31

Charlotte S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trevligt bemötande
    Mycket professionell Läs mer
  • 2020-08-31

Lars J skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Ambitiös, lyhörd och engagerad är min uppfattning om Jan efter två otroligt lyckade affärer tillsammans. Läs mer
  • 2020-08-29

Fredrik W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Trygg, kunnig, seriös och otroligt positiv. Vi sålde med Magnus och var otroligt imponerade över hans förmåga att fånga upp varje detalj och hålla både oss och budgivare informerade om delar i processen utan att någonsin stressa på.

Vi kan varmt rekommendera att anlita Magnus! Läs mer
  • 2020-08-19

Rebecka V skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus levererade i enlighet med de högt ställda förväntningarna och var rakt igenom positiv och tävlingsinriktad. Läs mer
  • Samira A

2020-08-15

Samira A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    I bought an etta.
    Mäklaren were really nice, communicative, with positive energy and helpful. Läs mer
  • 2020-08-15

Carl B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålde en 1:a på Gärdet via Magnus.

WAOW!
    Från start fick vi ett fantastiskt bemötande av Magnus. Med ett professionellt, kunnigt och varmt bemötande visste vi direkt att Magnus skulle få sälja vår 1a! Med stor kunskap om marknaden och området, kände vi oss direkt trygga och litade på Magnus att genomföra försäljningen på bästa sätt. Vi sålde lägenheten innan visning, med ett resultat ÖVER FÖRVÄNTAN! Vilket Magnus såg till att leverera. Nu har vi skålat med bubbel!
    Vi kommer använda Magnus i kommande försäljningar OCH kan starkt rekommendera honom till andra! Så om du vill ha en professionell och enormt kunnig mäklare, alltid med ett leende och glimten ögat- Anställ Magnus, ni kommer INTE besvikna! Läs mer
    2020-08-15 Magnus L svarar Carl B
    Tack snälla Calle för ert fina omdöme, överväldigad och glad!🙏🏼
  • 2020-08-13

Cim E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Superbra kunnig mäklare, kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-07-31

Ann-Charlotte H skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en lägenhet. Blev väldigt bra bemötta av Mäklaren.
    Höll oss uppdaterade.
    Allt bara positivt. Läs mer
  • Adam J

2020-07-02

Adam J skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oscar hjälpte mig att sälja min 2a vid Kristineberg. Han var väldigt ambitiös, professionell och driven. Han uppdaterade mig kontinuerligt så att jag kunde känna mig trygg under hela processen. Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-29

Gustaf B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi är väldigt nöjda med Jans insatser under denna försäljning. Proffsig och bra att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-06-21

Sandra H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi visste redan när vi letade lgh i Vasastan för några år sen att det är Jan vi ska sälja med. Väl bemött på visningar och gjorde sedan ett riktigt bra jobb vid vår försäljning! Läs mer
  • 2020-06-16

Regina A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt trevlig & bra första intryck! Läs mer
  • 2020-06-06

Malin N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus: Tillgänglig, lyssnande och hjälpsam! Bra bemötande i alla steg! Läs mer
  • 2020-06-06

Helene B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har haft möjlighet att få möte Jan som både köper och nu sist som säljare. Alltid professionell, kunnig och med ett affärssinne som tilltalar mig som kund. Jag är mycket nöjd på det sättet jan hanterade försäljningen av min bostad. Tusen tack Jan!! Jag rekommenderar dig med värmer till nya kunder. //Helene Läs mer
  • Martin G

2020-06-05

Martin G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt bostad av Jan som under hela processen höll en uppdaterad och alltid kontaktbar. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-06-05

Daniel M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan var min mäklare när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen våren 2020. Han är duktig, initiativtagande, professionell och extremt självgående. Skulle rekommendera honom till vem som helst när som helst. Toppbetyg! Läs mer
  • 2020-05-29

Sara W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har precis köpt min första lägenhet och hade nöjet att få Jan som mäklare. När jag gått på andra visningar har jag många gånger känt mig ganska dum förklaras av mäklare för mina frågor eller funderingar då jag aldrig köpt något förut, detta var verkligheten inte fallet med Jan. Han tog sig tid och förklarade alla kontrakt väldigt pedagogiskt och svarade på mina frågor jag hade.
    Väldigt trevlig och proffsig tycker jag. När det är dags för mig att sälja kommer jag utan tvekan ta hjälp av Jan!
    - Sara Wickström Läs mer
  • 2020-05-26

Gustaf H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är förtroendeingivande, seriös och duktig på det han gör. Känns stabilt såsom säljer i detta fallet. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-05-24

Tobias K skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi var väldigt nöjda med Magnus insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Magnus var lyhörd, engagerad och vi litade till fullo på hans omdöme vilket resulterade i en fin försäljning av vår lägenhet. Vi rekommenderar Magnus starkt om du letar efter en engagerad och bra mäklare! Läs mer

Fredrik I skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålt lägenhet. Magnus är lyhörd och vi hittade snabbt rätt nivå på såväl förväntningar som hur vi ville lägga upp säljprocessen. Trots osäkerheten på marknaden lyckades vi locka många spekulanter till visningar och hittade snabbt en bra köpare till en vettig prisnivå. Kommunikationen genomgående snabb och felfri. Läs mer

Erik C skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpt en etta på 38 kvm belägen i Vasastan, Stockholm.
    Magnus är en vänlig och lyhörd person. Han svarade snabbt och var tillgänglig alla tider. Utöver detta hade han god vetskap om marknaden och de objekt han visade.

Jag kan rekommendera Magnus för både köpare och säljare. Läs mer

Lena R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus var mycket proffsig och kunnig. Vi skulle absolut rekommendera honom. Läs mer

Andreas R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Engagerad, och mycket professionell. Läs mer
  • 2020-05-22

Caroline A skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jan är mycket trevlig, kunnig, professionell och lätt att ha att göra med under hela processen. Alltid tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
  • 2020-05-20

Tomas W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Bra bemötande, väldigt trevlig på alla sätt. Snabb och bra kommunikation oss emellan.
    Vi har köpt lägenhet på Majorsgatan.
    Med vänlig hälsning, Tomas Och Yvonne Westbom Läs mer
  • 2020-05-18

Mats N skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Jag har sålt en 3 r o k på Gotlandsgatan på Söder.
    Min mäklare Anette Larsdotter är förmodligen en av Stockholms absolut bästa mäklare. Hon är oerhört seriös, nogrann mån om både säljare och köpare. Hon är kunnig och hjälpsam och lägger ned mycket tid för att sluföra uppdraget på bästa sätt.
    Under dessa svåra tider då det har och är praktiskt svårt att utföra visningar på samma sätt som innan Corona pandemin, har hon energiskt ufört privata och öppna visningar på ett superbra sätt. Läs mer
  • 2020-05-08

Denise I skrev om Bostadsrättsspecialisten
    Jag köpte en bostadsrätt, lägenhet. Mäklaren var mycket trevlig och fick ett bra bemötande från början tills slut. Som köpare vill jag gärna ha svar relativt snabbt och uppdateringar kring lägenheten, vilket jag anser att jag fick. Jag fick en väldigt god och personlig kontakt till mäklaren, där jag därför fick en mycket god upplevelse av mitt första lägenhetsköp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-05-07

Oliver G skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket bra och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2020-05-06

Mari-louice O skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Tacksam för rådgivning samt all information i samband med försäljningen av min sekelskiftes lägenhet. Bemötande samt första intryck av Magnus Larsson var mycket positivt . Han ger ett direkt förtroende samt stor erfarenhet av marknaden. Även hans medarbetare Anette Larsdotter var likvärdigt positiv samt proffesionell i samband med visning och försäljning. Så behaglig upplevelse. Läs mer
    Jan B, Magnus L gillar detta
  • 2020-05-05

Johan H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Köpte min första lägenhet via Jan. Gav lugnt intryck hela vägen och gav mig all nödvändig info. Läs mer
  • 2020-05-05

Sarah L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har använt Jan flera gånger vid fösäljning och supernöjd!
    Alltid ett glatt bemötande och otroligt kunnig. Läs mer
    Magnus L, Jan B gillar detta
Magnus Larsson