Jan Borild

Jan Borild

Jan Borild är mäklare på Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Jan Borild har varit registrerad mäklare sedan 1994-01. Jan Borild har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 325 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Borild har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

325 omdömen om Jan Borild

Sebastian R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Vasastan - Norrmalm

Riktigt bra, proffsig hela vägen.

Nicole J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Vasastan - Norrmalm

3 gången vi säljer med Jan, ovärderlig genom hela processen!

Louise B
Vasastan - Norrmalm

Jan var oerhört proffsig och vi tyckte han representerade båda parter mycket väl. Vi kan varmt rekommendera Jan.

Erik A

Erfaren och professionell mäklare med hög integritet. Lämnar både köpare och säljare nöjda.

Sussie M
Vasastan

Det jag gillar mest med Jan som köpare är att han ständigt uppdaterade mig på vad som hände. Jag behövde aldrig ringa honom och undra. Så himla bra mäklare. Superproffsig

Douglas L
Östermalm

10/10! Vi har anlitar Jan vid flera tillfällen och han har alltid levererat en service av högsta nivå där alla parter alltid blivit glada och känt sig trygga i affären. Om vi säljer i framtiden är Jan och hans team det självklara valet och vi skulle verkligen rekommendera Jan till alla som överväger att sälja sitt boende.

Louise S
Vasastan

Snabbt skött affär trots att vi befann oss på distans.

Johanna S
Vasastan

Jan är en bra och erfaren mäklare. Var väldigt nöjd men min försäljning som gick snabbt och smidigt.

Stefan S
Vasastan

Trevligt, ärligt och kunningt bemötende

Petter A
Östermalm

Har sålt med Jan två gånger och varit otroligt nöjd med båda processerna