Magnus Larsson

Magnus Larsson

Magnus Larsson är mäklare på Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Magnus Larsson har varit registrerad mäklare sedan 1999-09. Magnus Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 429 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Larsson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

429 omdömen om Magnus Larsson

Mikael Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Vasastan - Birkastan

Bra och tydlig genomgång vid köpet och stort personligt engagemang och bra förberedelser inför slutförandet av affären. Magnus säkerställde att alla inblandade hade en korrekt bild över köparens och säljarens rättigheter och skyldigheter, vilket gav ett bra helhetsintryck inför processens avslutande.

Alvaro Rodrigo N

Bra och smidig lägenhetsköp. Upplevde Magnus som seriös

Joakim S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Kungsholmen

Magnus var ett stort stöd när vi gjorde vår första lägenhets försäljning. Skapade en trygg känsla och vi var otroligt nöjda!

Christian S
Kungsholmen

Proffsig, engagerad och lyhörd för våra behov och förutsättningar. Magnus lade ner mycket jobb för att få till en bra affär och såg till så att det blev en öppen och korrekt process.

Marie L
Viggbyholm - Sjösidan

Positiv och lösningsfokuserad. Inte helt van med Täby är min uppfattning.

Sara O
Viggbyholm - Sjösidan

Tio av tio från början till slut!

Sara O
Vasastan - Sibirien

Proffsig och engagerad. Bästa mäklaren jag träffat.

Gustaf H
Vasastan

Magnus har varit fantastisk under hela försäljningsprocessen. Han har från det att han fått uppdraget visat prov på stort driv, engagemang och vilja till att göra processen korrekt och i enlighet med våra förväntningar och behov. Magnus är den stabila, ärliga och förtroendeingivande mäklaren som man vill ha. Jag hade inte tvekat en sekund på att anlita Magnus igen, som jag menar sticker ut från övriga mäklarkåren på ett tydligt positivt vis. Stort tack Magnus och på återhörande vid nästa affär! Gustaf Agrell

Caroline H
Östermalm - Tessinparken

Magnus var väldigt trevlig att ha kontakt med och hörde av sig varefter. Han lade ner mycket jobb ock krut på att affären skulle bli bra. Jag är jättenöjd och glad att det är klart! (är nu på sjukhus efter ett fall och ganska okoncentrerad)

Helena T
Kungsholmen - Kristinebergs Strand

Aktiv och drivande i processen och återkopplade hela tiden till oss säljare. Trevlig och bra attityd.