Läs vad 626 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten 2

• 2020-09-27
    Magnus var väldigt lyhörd och proffesionell. Lägenheten blev såld redan på andra visningsdagen.
    Fanny E
    • 2.5:a
    • 61.0 m²
    • Vasastan - Sibirien
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-09-24
    Riktigt duktig och erfaren fastighetsmäklare. Rekommenderar honom!
    Emelie S
    • 52.0 m²
  • 2020-09-21
    Bra och serviceinriktad samt tillgänglig.
    Tomas W
    • 65.0 m²
    • Vasastan - Sibirien
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-09-21
    Jan gjorde ett utmärkt jobb och skötte allt otroligt professionellt.
    Nicklas I
    • 47.0 m²
  • 2020-09-20
    Världsklass. Magnus har det bästa av två världar: Erfaren, trygg och synnerligen kunnig men samtidigt en fantastisk glädje, energinivå och ger det lilla extra i varje steg. Magnus förmåga att bygga relationer i processen ihop med hans starka integritet skapar en bra upplevelse för både säljare och köpare. Det var en fröjd att arbeta tillsammans med Magnus som levererade på alla plan! Rekommenderas varmt!
    Andreas S
    • 54.0 m²
    • Vasastan - invid Vasaparken
  • 2020-09-17
    Magnus är stans bästa mäklare! En skicklig, engagerad och lyhörd mäklare som ger allt och får både säljare och köpare att känna sig trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till alla.
    Ebba B
  • 2020-09-16
    Vi fick väldigt bra hjälp när det kom till att köpa lägenhet. Anette Larsdotter ringde upp angående ett objekt vi var intresserade av och ordnade med privat visning, och allt gick mycket smidigt till. Vi fick omedelbart stort förtroende för Anette och kände oss trygga i att slå till direkt. Vi är mycket tacksamma för allt stöd i affären och kan varmt rekommendera att köpa av Anette på Bostadsrättsspecialisten.
    skrev om Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-09-15
    Magnus var tydlig och proffsig genom hela vår köpprocess. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Nathalie M
  • 2020-09-15
    Magnus har en otrolig empatisk förmåga och får köpare och säljare att känna sig som vinnare.

Jag kan inte annat än rekommendera honom!
    Philip B
    Såld bostadsrätt lägenhet
    Bra service flexible hjälpsam
    Kommer till avslut
    Salomon D
    • 73.0 m²
  • 2020-09-14
    Extremt proffsig som verkligen genererar ett rekord varje gång!
    Johan A
    • 108.0 m²
  • 2020-09-12
    Alltid lika fint att ha Jan som mäklare!
    Smidig och rak kommunikation och bra slutresultat!
    Cecilia A
    • 108.0 m²
  • 2020-09-12
    Vi träffade Magnus vid 2 korta tillfällen inför en lgh fördäljning på Norra Agnegatan Sth. Vi kom tidigt på visningen och fick ett trevligt bemötande av båda mäklarna. Magnus gav ett bra intryck och var öppen, social och representativ.
    Vid kontraktsskrivningen fick vi samma intryck. Alla dokument var var förberedda
    och allt gick smidigt tillväga.
    Sammantaget en positiv upplevelse.
    Susanne J
    Susanne J
  • 2020-09-12
    Väldigt nöjd med Magnus och rekommenderar honom varmt!
    Klara M
  • 2020-09-12
    Jag och min fru köpte en tvårumslägenhet på Kungsholmen genom Magnus. Han har ett empatiskt sätt att bemöta sina kunder samtidigt som han är informativ och saklig.
    Han är en mäklare som vi gärna skulle anlita.

Jan Johansson
    Jan J
  • 2020-09-10
    Jag är själv mäklare och i samma område som Magnus, och för mig blev det ett enkelt val. Magnus levde upp till exakt alla förväntningar jag hade och lite till - affären gick supersmidigt och snabbt och till ett pris jag var nöjd med. Nästa gång jag ska sälja är Magnus mitt självklara val! 5 av 5 på allt.
    Linnéa L
    • 35.0 m²
    • Östermalm - Vasastan
  • 2020-09-10
    Väldigt trevlig och proffsig! Rekommenderar starkt Jan!
    Olov N
    • 99.0 m²
  • 2020-09-04
    Bra, påläst, svarar på frågor. Bryr sig om kunden.
    Bo S
    • 70.0 m²
  • 2020-09-04
    Har köpt en jätte fin vindslägenhet vid Mariatorget.
    Allting gick super smidigt och kändes väldigt proffsigt.
    Marcus N
    • 53.0 m²
    • Södermalm
  • 2020-09-03
    Bra och tydlig, snabb med svar.
    Knut W
    • 112.0 m²
  • 2020-09-02
    Sålt lägenhet på ca 110 kvm. Är extremt nöjd med Jan. Bra bemötande och väldigt nöjd med slutpriset.
    Carl-johan E
    • 112.0 m²
  • 2020-08-31
    Trevligt bemötande
    Mycket professionell
    Charlotte S
    • 31.0 m²
  • 2020-08-31
    Ambitiös, lyhörd och engagerad är min uppfattning om Jan efter två otroligt lyckade affärer tillsammans.
    Lars J
    • 79.0 m²
  • 2020-08-29
    Trygg, kunnig, seriös och otroligt positiv. Vi sålde med Magnus och var otroligt imponerade över hans förmåga att fånga upp varje detalj och hålla både oss och budgivare informerade om delar i processen utan att någonsin stressa på.

Vi kan varmt rekommendera att anlita Magnus!
    Fredrik W
    • 80.0 m²
    • Östermalm - Stureparken
  • 2020-08-19
    Magnus levererade i enlighet med de högt ställda förväntningarna och var rakt igenom positiv och tävlingsinriktad.
    Rebecka V
    • 84.0 m²
  • 2020-08-15
    I bought an etta.
    Mäklaren were really nice, communicative, with positive energy and helpful.
    Samira A
    Samira A
    • 26.0 m²
  • 2020-08-15
    Sålde en 1:a på Gärdet via Magnus.

WAOW!
    Från start fick vi ett fantastiskt bemötande av Magnus. Med ett professionellt, kunnigt och varmt bemötande visste vi direkt att Magnus skulle få sälja vår 1a! Med stor kunskap om marknaden och området, kände vi oss direkt trygga och litade på Magnus att genomföra försäljningen på bästa sätt. Vi sålde lägenheten innan visning, med ett resultat ÖVER FÖRVÄNTAN! Vilket Magnus såg till att leverera. Nu har vi skålat med bubbel!
    Vi kommer använda Magnus i kommande försäljningar OCH kan starkt rekommendera honom till andra! Så om du vill ha en professionell och enormt kunnig mäklare, alltid med ett leende och glimten ögat- Anställ Magnus, ni kommer INTE besvikna!
    Carl B
    • 26.0 m²
    • Gärdet - Östermalm
    Tack snälla Calle för ert fina omdöme, överväldigad och glad!🙏🏼
    Magnus Larsson

Magnus Larsson

Visa svar
  • 2020-08-13
    Superbra kunnig mäklare, kan varmt rekommendera.
    Cim E
    • 69.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
  • 2020-07-31
    Köpt en lägenhet. Blev väldigt bra bemötta av Mäklaren.
    Höll oss uppdaterade.
    Allt bara positivt.
    Ann-Charlotte H
    • 90.0 m²
    • Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-07-02
    Oscar hjälpte mig att sälja min 2a vid Kristineberg. Han var väldigt ambitiös, professionell och driven. Han uppdaterade mig kontinuerligt så att jag kunde känna mig trygg under hela processen. Kan starkt rekommendera.
    Adam J
    Adam J
    • Kristinebergs Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-06-29
    Vi är väldigt nöjda med Jans insatser under denna försäljning. Proffsig och bra att ha att göra med.
    Gustaf B
    • 91.0 m²
    • Gärdet/Östermalm
  • 2020-06-21
    Vi visste redan när vi letade lgh i Vasastan för några år sen att det är Jan vi ska sälja med. Väl bemött på visningar och gjorde sedan ett riktigt bra jobb vid vår försäljning!
    Sandra H
    • 63.0 m²
    • Vasastan - Birkastan
  • 2020-06-16
    Väldigt trevlig & bra första intryck!
    Regina A
    • 65.0 m²
    • Vasastan - Norrmalm
  • 2020-06-06
    Magnus: Tillgänglig, lyssnande och hjälpsam! Bra bemötande i alla steg!
    Malin N
    • 87.0 m²
    • Östermalm - Tessinparken
  • 2020-06-06
    Har haft möjlighet att få möte Jan som både köper och nu sist som säljare. Alltid professionell, kunnig och med ett affärssinne som tilltalar mig som kund. Jag är mycket nöjd på det sättet jan hanterade försäljningen av min bostad. Tusen tack Jan!! Jag rekommenderar dig med värmer till nya kunder. //Helene
    Helene B
    • 69.0 m²
    • Gärdet
  • 2020-06-05
    Köpt bostad av Jan som under hela processen höll en uppdaterad och alltid kontaktbar. Rekommenderar!
    Martin G
    Martin G
    • 42.0 m²
  • 2020-06-05
    Jan var min mäklare när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen våren 2020. Han är duktig, initiativtagande, professionell och extremt självgående. Skulle rekommendera honom till vem som helst när som helst. Toppbetyg!
    Daniel M
    • 42.0 m²
  • 2020-05-29
    Jag har precis köpt min första lägenhet och hade nöjet att få Jan som mäklare. När jag gått på andra visningar har jag många gånger känt mig ganska dum förklaras av mäklare för mina frågor eller funderingar då jag aldrig köpt något förut, detta var verkligheten inte fallet med Jan. Han tog sig tid och förklarade alla kontrakt väldigt pedagogiskt och svarade på mina frågor jag hade.
    Väldigt trevlig och proffsig tycker jag. När det är dags för mig att sälja kommer jag utan tvekan ta hjälp av Jan!
    - Sara Wickström
    Sara W
    • 28.0 m²
    • Södermalm - "SoFo"
  • 2020-05-26
    Magnus är förtroendeingivande, seriös och duktig på det han gör. Känns stabilt såsom säljer i detta fallet. Mycket nöjd!
    Gustaf H
    • Vasastan - Atlas
  • 2020-05-24
    Vi var väldigt nöjda med Magnus insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Magnus var lyhörd, engagerad och vi litade till fullo på hans omdöme vilket resulterade i en fin försäljning av vår lägenhet. Vi rekommenderar Magnus starkt om du letar efter en engagerad och bra mäklare!
    Tobias K
    • 51.0 m²
  • 2020-05-23
    Sålt lägenhet. Magnus är lyhörd och vi hittade snabbt rätt nivå på såväl förväntningar som hur vi ville lägga upp säljprocessen. Trots osäkerheten på marknaden lyckades vi locka många spekulanter till visningar och hittade snabbt en bra köpare till en vettig prisnivå. Kommunikationen genomgående snabb och felfri.
    Fredrik I
    • 52.0 m²
    • Vasastan - invid Odenplan
  • 2020-05-23
    Köpt en etta på 38 kvm belägen i Vasastan, Stockholm.
    Magnus är en vänlig och lyhörd person. Han svarade snabbt och var tillgänglig alla tider. Utöver detta hade han god vetskap om marknaden och de objekt han visade.

Jag kan rekommendera Magnus för både köpare och säljare.
    Erik C
    • Vasastan - Atlas
  • 2020-05-23
    Magnus var mycket proffsig och kunnig. Vi skulle absolut rekommendera honom.
    Lena R
    • 40.0 m²
    • Kungsholmen - invid Norr Mälarstrand
  • 2020-05-23
    Engagerad, och mycket professionell.
    Andreas R
    • 40.0 m²
    • Kungsholmen - invid Norr Mälarstrand
  • 2020-05-22
    Jan är mycket trevlig, kunnig, professionell och lätt att ha att göra med under hela processen. Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Caroline A
    • 78.0 m²
  • 2020-05-20
    Bra bemötande, väldigt trevlig på alla sätt. Snabb och bra kommunikation oss emellan.
    Vi har köpt lägenhet på Majorsgatan.
    Med vänlig hälsning, Tomas Och Yvonne Westbom
    Tomas W
    • 30.0 m²
    • Östermalm - vid Östermalmstorg
  • 2020-05-18
    Jag har sålt en 3 r o k på Gotlandsgatan på Söder.
    Min mäklare Anette Larsdotter är förmodligen en av Stockholms absolut bästa mäklare. Hon är oerhört seriös, nogrann mån om både säljare och köpare. Hon är kunnig och hjälpsam och lägger ned mycket tid för att sluföra uppdraget på bästa sätt.
    Under dessa svåra tider då det har och är praktiskt svårt att utföra visningar på samma sätt som innan Corona pandemin, har hon energiskt ufört privata och öppna visningar på ett superbra sätt.
    Mats N
    • 77.0 m²
    • Södermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-05-08
    Jag köpte en bostadsrätt, lägenhet. Mäklaren var mycket trevlig och fick ett bra bemötande från början tills slut. Som köpare vill jag gärna ha svar relativt snabbt och uppdateringar kring lägenheten, vilket jag anser att jag fick. Jag fick en väldigt god och personlig kontakt till mäklaren, där jag därför fick en mycket god upplevelse av mitt första lägenhetsköp. Rekommenderas starkt!
    Denise I
    • 25.0 m²
    • Bromma - Johannesfred
    köpte sin lägenhet med hjälp av Bostadsrättsspecialisten
  • 2020-05-07
    Mycket bra och trevlig mäklare!
    Oliver G
    • 72.5 m²
  • 2020-05-06
    Tacksam för rådgivning samt all information i samband med försäljningen av min sekelskiftes lägenhet. Bemötande samt första intryck av Magnus Larsson var mycket positivt . Han ger ett direkt förtroende samt stor erfarenhet av marknaden. Även hans medarbetare Anette Larsdotter var likvärdigt positiv samt proffesionell i samband med visning och försäljning. Så behaglig upplevelse.
    Mari-louice O
    • 97.0 m²