Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Skarpnäck Kärrtorp Br Design Plattsättning&bygg

Br Design Plattsättning&bygg

Fyrskeppsvägen 102, 121 54 Johanneshov — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Br Design Plattsättning&bygg

• Mikael L
    Mikael L skrev om Br Design Plattsättning&bygg
    Säger bara så här så får ni tro vad ni vill Besnik gjorde vår restaurang och mycket har vi fått göra om då en hel del inte görs korrekt av fackman. Hål på många platser i golvet Läs mer
  • Janne H
    Janne H skrev om Br Design Plattsättning&bygg
    Besnik på BR renoverade mitt badrum på ett föredömligt sätt. I jobbet ingick rivning av befintligt badrum, flytt av golvbrunn, sänkning av tak, flytt av rör in i väggen, nytt tätskikt, kakling och slutligen montering av nyatt möblemang och vatten.
    Priset var konkurrenskraftigt, men det jag uppskattade mest är inställningen och resultatet.
    Besnik kom när han sagt, höll vad han lovade, frågade i stället för att gissa, och presenterade inga överraskande kostnader efter avslutat jobb. Dessutom höll han rent och snyggt i lägenheten runt badrummet. Torkade golv i hallen varje dag. Hade det inte varit för skyddspappret han lagt ut skulle man inte veta att det pågick en helrenovering.
    Både kvalitet och estetiskt resultat var bättre än jag vågat hoppas på.
    Jag kan varmt rekommendera BR Design Plattsättning & Bygg, inte bara för själva plattsättningen.
    Janne Läs mer

Bästa golvläggarna i Stockholm:

Patrik A Patrik A tycker:
“Arbetet bestod av golvslipning...” Läs mer

Söderbyvägen 2a, 19560, Arlandastad