Bravida Prenad AB

Hedvig Möllers Gata 8A, 223 55 Lund — Visa karta

1.0 i betyg av av 1 omdömen

Elinstallationer, Rörinstallationer, Datainstallationer, Energirådgivning, Teleinstallationer, Installationer, Service, Fjärrvärmeinstallationer, Svagström, Gasinstallationer, VVS, Larm, Passagekontroll, Oljeinstallationer, ROT,

Läs vad 1 kund tycker om Bravida Prenad AB

• Reco tipsar!
    Rut & Rot Hemservice
    4.5 / 5 i betyg — 117 omdömen
    Badge2020
    "Pålitlighet- högsta betyg Noggrann- högsta Vänlig o hjälpsam - högsta betyg Bra service från företaget Vi har städhjälp -Yelitsa"
  • Kenan H

2020-04-04

Kenan H skrev om Bravida Prenad AB
    En av de sämsta upplevelserna jag har haft med en entreprenör. Viktigaste för mig var att välja en seriös entreprenör som inte kunde göra en fuling och skicka in en mycket dyrare faktura på slutet. Jag hade ett väldigt enkelt arbete att utföra i hemmet, dra en kabellist och installera extra ethernet-uttag, kom överens med elektriker om ett cirkapris på 4000kr men slutfaktura hamnade på nästan 9000kr! (Andra offerter hade jag fått in på 3500-4000kr från andra entreprenörer i Lund så det kändes OK prisnivå). Jag anmälde företaget till ARN, Efter att vi kom överrens om en lite högre nivå som jag betalat in så skriver Bravida Prenad att vi skall respektera och avvakta med ARNs beslut, ändå !!!! så skickar de nya fakturor och nya inkassokrav där jag riskerar anmärkning på kronofogden!! Totalt oseriöst och oproffesionelt agerande från en entreprenör som lever på att gott rykte. Jag ångrar så mycket att jag tog kontakt med dem och anlitade dem!

Rekommenderas INTE av mig! Sämst! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte