Bredgränds Tandläkeri

4.2

5 omdömen om Bredgränds Tandläkeri

Onerva H
Skrev om Bredgränds Tandläkeri

Trevlig personal och kompetent gör de mesta.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Maria F
Skrev om Bredgränds Tandläkeri

Har aldrig gillat att gå till tandläkaren, har rent ut varit rädd. Men efter att hittat till denna tandläkeri så har jag kommit över det. De arbetar lugnt och håller koll på att det går bra.

michael l
Skrev om Bredgränds Tandläkeri

Lyckades få en kvällstid på kort varsel efter att en stor bit av en tand gått av. Trevligt och professionellt bemötande från personalen. Kanonresultat i munnen. Mycket nöjd och suveränt att man kunde komma på kvällen.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

my b
Skrev om Bredgränds Tandläkeri

Aldrig fått nåt bra bemötande på denna mottagning. Stressade, forcerade och utför behandlingar som de inte upplyser om kostar 600 kr extra, utöver priset för själva undersökningen. Under all kritik. Långa väntetider, fick vänta en timma på att få komma in och sen sprang tandläkaren mellan två olika patienter, hur hygieniskt?

gun-britt w
Skrev om Bredgränds Tandläkeri

Min tandläkare är jättesnäll, han ser till att jag kan bestämma över situatinoner under behandlingen, är lyhörd om det skulle kännas obehagligt, har fått ett bra förtroende för honom och hans skicklighet som tandläkare, trots att jag bara har gått där i två år. Gun-Britt W