Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Farsta Bröderna Larsens Måleri AB

Bröderna Larsens Måleri AB

Nykroppagatan 19, 123 32 Farsta — Visa karta

Vi erbjuder måleritjänster av högsta kvalitet i hela Storstockholm!

Läs vad 8 kunder tycker om Bröderna Larsens Måleri AB

• Petter skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Bra service, lätta att ha och göra med samt bra utfört arbete. Läs mer
  • Mikael R skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Ställer alltid upp och lämnar alltid över ett utmärkt resultat. Läs mer
  • Mattias J skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Med Bröderna Larsen behöver man aldrig oroa sig, kvalitet och bemötande är detas signum! Läs mer
  • Johan W skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Professionellt bemötande av ett mindre företag där man har direktkontakt med ägare och utförare.
    Vi har anlitat Bröderna Larsens måleri med beprövad erfarenhet i 10års tid för tvättstugerenoveringar i flerbostadshus och har goda erfarenheter av företaget. En styrka som vi uppskattar är god planering, tidsplaner som håller och en strävan efter att alltid färdigställa till 100% Läs mer
  • Johan W skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Mycket bra företag, seriösa och duktiga/kunniga målare med en hög finish på arbetena. Jäkligt trevliga dessutom! Läs mer
  • Patrik S skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Trevlig & noggrann personal som håller sina tider och levererar ett mycket bra slutresultat.
    Rekommenderar varmt detta företag om ni är vill ha ett proffsigt resultat

Patrik

Södermalms Rörentreprenader AB Läs mer
  • Håkan J skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Vi är ett bygg företag som jobbat med Bröderna Larsen i snart 20 år och vi har bara possitiva erfarenheter. Dom duktiga , punktliga och har bra kännedom om olika material och dess egenskaper. // Håkan Läs mer
  • Anders A skrev om Bröderna Larsens Måleri AB
    Kan varmt rekommendera Bröderna Larsen måleri då de länge varit en pålitlig samarbetspartner, vi använder dem till samtliga av våra projekt där målning utförs. Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA