Bromma Express AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
3.8

Om företaget

Erbjuder flytt, uthyrning, packningshjälp, städning, bohagsflytt, pianoflytt

4 omdömen om Bromma Express AB

Visar 4 omdömen med 3.8 i snittbetyg
Héléne B
Skrev om Bromma Express AB

Flyttstädningen utfördes undermåligt och jag är inte nöjd. De missade den mest grundläggande rengöringen, ex i köksfläkt, under och i skåp i köket, samt golvbrunn, wc-stol, badrumsskåp, samt golven i kök och badrum. Rekommenderas ej.

Reco tipsar!
CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1264 omdömen 4.7 av 1264 omdömen
Badge2024

Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon

Soma P
Skrev om Bromma Express AB

Vi valde Bromma Express bland flera andra flyttfirmor eftersom de gav ett proffsigt intryck. Vi är nöjda med deras service. Däremot lite dåliga instruktioner så vi förbereder mer än vad som behövdes. Det enda tråkiga är att när vi hade en anmärkning vi återkopplade på efter flytten så var tonen inte lika trevlig som den var innan vi anlitade dem. Trist att det ska behöva vara så.

Iry Anna Maria F
Skrev om Bromma Express AB

Tack Bromma Express för en fantastiskt väl genomförd tjänst! Det var ett härligt team som kom och packade och flyttade vårt hem från Norra Ängby till Thorildsplan! Så trevliga och snabba. Så noggranna och försiktiga! Vi är mer än nöjda och vill gärna rekommendera er! Tack! / Iry & Mats Friberg

Reco tipsar!
Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3463 omdömen 4.7 av 3463 omdömen
BadgeEightYears

En å annan törn på några möbler men överlag bra.

Eva Camilla N
Skrev om Bromma Express AB

Superproffsiga, snabba, punktliga, noggranna, trevliga, serciveminded, starka, glada. Hade höga förväntningar och de levde verkligen upp till dem

Filtrera omdömen