Bronze Fastighetsförmedling

• BadgeSevenYears
1 398
Llama 08-509 237 14 Compartir

About company

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling! Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det...

1398 omdömen om Bronze Fastighetsförmedling

Sedan starten hos Reco 2018

Fredrik O
Vendió su apartamento con ayuda de Joe Maatouk parte de Bronze Fastighetsförmedling
Hagastaden

Vi har både köpt och sålt lägenhet av Joe och vi kan ge honom de bästa rekommendationerna. Joe är professionell, tillgänglig, lättsam och trevlig. Han är mycket duktigt på att tillmötesgå och lyssna in både säljares och köparens behov utan att att alls vara påstridig. Joe höll oss uppdaterade under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjda med Joe.

Gustaf Otto H
Compró su apartamento con ayuda de Marianna Maatouk parte de Bronze Fastighetsförmedling
Hagastaden

Trevlig trygg och naturlig mäklare

Xiaoyun Z
Vendió su apartamento con ayuda de Marianna Maatouk parte de Bronze Fastighetsförmedling
Hagastaden

Marianna är mycket professionell och tog goda initiativ. Hon utarbetade en bra plan angående tidslinjen och strategierna för att sälja lägenheten. Personligen tycker jag att kommunikationen skulle vara bättre om den skedde på ett mer strukturerat sätt.

Lwam G
Vasastan / Hagastaden

Joe lyckades sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha trots en tuff marknad. Han gav aldrig upp och höll oss alltid uppdaterade under processen. Han hade alltid en positiv inställning vilket alltid gav en hopp under försäljningsprocessen. Jag är super nöjd med hela insatsen och rekommenderar starkt Joe som mäklare

Linnea L
Hagastaden

Professionell, noggrann, effektiv, genuin och flexibel i sitt arbetssätt varvat med genomgående personligt bemötande.

Joacim W
Vasastan

Proffsig sedan dag 1. Allt gick snabbt och smidigt och vi var nöjda med budet vi fick innan den las ut för försäljning

Olivia T
Vasastan

Joe är en fantastiskt professionell och vetande mäklare. Utan att ens behöva lägga ut lägenheten på hemsidan eller liknande lyckas han att fixa en underbar försäljning av vår lägenhet. Dessutom till ett pris vi endast vågat drömma om i dessa tider, över all förväntan! Joe är väldigt enkel att ha och göra med, välorganiserad och mycket effektiv. Joe levde upp till alla förväntningar vi hade och ännu mer därtill. Definitivt mäklaren vi kommer att använda oss av vid framtida försäljningar! Rekommenderar honom starkt, ingen tvekan!

Sebastian Fernandez K
Hagastaden

Väldigt noggrann. Mycket tillgänglig, i dessa tider känner vi verkligen att vi fick den uppföljning och förklaring som behövdes för att känna oss trygga igenom hela affären.

Jonas J
Mariehäll

Rekommenderar Marianna för hennes exceptionella service och dedikation till sitt arbete. Vi är mer än nöjda med hennes insatser och engagemang under hela processen. Hon är inte bara professionell utan också mycket engagerad i att uppnå resultat. Det är tydligt att hon verkligen bryr sig om sina kunder och deras behov. Det som verkligen imponerade på oss var hennes förmåga att göra det lilla extra. Hon tar sig tid att verkligen lyssna på våra önskemål och behov och arbetar hårt för att uppfylla dem. Vi är inte bara tacksamma...

Mathias E
Järvastaden

Otroligt hjälpsam, trevlig och jag fick gott förtroende för Maatouk

Alva T
Vasastan

Rekommenderar Joe till alla som vill sälja sin bostad! Han gjorde ett fantastiskt jobb och vi är så nöjda med vårt val.

Parinaz P
Kungsholmen

Joe var lyhörd, vänlig bemötande och gav råd ifrån sin erfarenhet. Enkel att arbeta med och fanns tillgänglig. Sålde lägenheten fort inte exakt till priset som vi önskade men det bästa som gick under förutsättningen. Väldigt professionell och tillit.

Wojciech K
Compró su apartamento con ayuda de Joe Maatouk parte de Bronze Fastighetsförmedling
Vasastaden

It was a great pleasure working together with Joe.

Carolina M
Vasastaden

Professionell och en tydlig plan för försäljningen som införlivades. Rekommenderar varmt!

Arash L
Vendió su apartamento con ayuda de Danielo Anderson parte de Bronze Fastighetsförmedling
Råsunda

Väldigt lyhörd, smidig och effektiv. Höll mig uppdaterad i varje steg och tog in allt jag sa. Låg ständigt steget före och hade en plan.

Fritiof E
Vasastan

Över all förväntan. Tydlig, tillgänglig och en snabb affär på det.

Libo C
Vasastaden

Marianna is very kind and professional! Thanks Marianna for her help and great job!

Elliot E
Compró su apartamento con ayuda de Danielo Anderson parte de Bronze Fastighetsförmedling
Råsunda

Super duktig, riktigt trevlig, bra bemötande, kunnig o verkar erfaren. En mycket positiv inställning av honom

Håkan S
Råsunda

Danielo var mycket trevlig och tillmötesgående. Även fast vi var köpare så kändes han genuin och ärlig. Skulle absolut göra fastighetsaffärer via honom flera gånger.

Susanne S
Vasastan / Hagastaden

Han hade ett trevligt bemötande, lyhörd och förstående. Mäklaren gjorde allt för att affären skulle bli av, trots lite besvärliga säljare. Han levde verkligen upp till mina förväntningar.

Michael T
Vasastan / Hagastaden

Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling levererade verkligen när vi behövde sälja vår bostad i Vasastan. Hans unika förmåga att hitta köpare inom sitt omfattande kontaktnät gjorde hela processen enkel och smidig. Trots att flera av våra grannar hade kämpat med att sälja sina hem under lång tid, lyckades Joe direkt hitta en lämplig köpare för oss.   Vad som imponerade oss mest var Joe's djupa förståelse för marknaden i Vasastan och hans förmåga att förmedla affärer på ett professionellt sätt. Han var alltid tillgänglig...

Sara Z
Hammarby Sjöstad

Fantastiskt professionell och kunnig mäklare. Lyhörd, organiserad och effektiv. Joe levde upp till alla förväntningar och lite till. Rekommenderar starkt!

Connie S
Hammarby Sjöstad

Jag är otroligt nöjd! Joe är superproffsig på alla sätt och vis och jag kan verkligen rekommendera honom. Smidigaste försäljningen någonsin!

Maria J
Hammarby Sjöstad

Duktig mäklare, smidig process!

Maria J
Escribió sobre Bronze Fastighetsförmedling

Duktig mäklare, smidig process!

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Malgorzata J
Hammarby Sjöstad

Trevlig bemötande. Kunnig mäklare. Duktig och hjälpsam. Allt gått snabb och smidig .Bra service. Rekomenderar.

Razvan T
Vendió su apartamento con ayuda de Sophia Nordström parte de Bronze Fastighetsförmedling
Västra Skogen

Sophia was very helpful throughout the sales process. She did everything to ensure that I, as a customer, would have as smooth and good a sales experience as possible. Communication with her was very smooth. All in all, I am extremely satisfied with the transaction. I would definitely recommend Sophia!

Emilia T
Västra Skogen

Jag upplevde Sophia som mycket professionell och engagerad genom hela försäljningsprocessen. Jag kände mig trygg med Sophia tack vare hennes bemötande och marknadskunskap. Hon levde väl upp till mina förväntningar genom att aktivt kommunicera och hålla mig uppdaterad, vilket gjorde att jag kände mig delaktig och väl informerad. Sophia gav mig värdefulla råd som bidrog till en lyckad försäljning både när det gäller pris och tidsram. Jag skulle definitivt rekommendera Sophia till andra som överväger att sälja sin...

Marie R
Compró su apartamento con ayuda de Sophia Nordström parte de Bronze Fastighetsförmedling
Västra Skogen

Sophia var från första mötet väldigt trevlig och hjälpsam! Kollade upp saker och svarade på våra frågor fort. Vi är super nöjda! Rekommenderar verkligen Sophia som mäklare, genuin person!

Martin K
Vendió su apartamento con ayuda de Tilda Romdahl parte de Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan

Tilda var otroligt hjälpsam i alla delar av försäljningsprocessen, från början till slut. Hon är väldigt dedikerad och driven i sin uppgift och gjorde allt för att jag som kund skulle få en så mjuk och bra försäljningsprocess som möjligt. Hon var alltid enkel att få tag på och svarade gärna på eventuella frågor som dök upp då och då. Tilda var även väldigt kunnig om området där försäljningen skedde vilket gjorde att det krävdes mindre av mig som säljare samt att jag kunde känna mig säkrare och lita på hennes rekommendationer....

Tor L
Compró su apartamento con ayuda de Tilda Romdahl parte de Bronze Fastighetsförmedling
Gärdet

Mycket trevlig och hjälpsam. Var villig att underlätta ett smidigt och snabbt köp så att båda parter blev nöjda.

Michael K
Råsunda

Jag blev trevligt bemött av Danielo och han var till god hjälp under hela processen. Danielo uppförde sig som en exemplarisk mäklare som gjorde att även om jag inte hade några förväntningar från början så kommer jag ta detta som standard vid framtida tillfällen. Vid köpet så var det tydligt att det inte var någon stress och att vi fick gå igenom allt i våran egen takt samt att vi fick svar på dom frågor vi hade.

Behrang E
Vasastan / Hagastaden

Vi hade förmånen att arbeta med Marianna Maatouk från Bronze Fastighetsförmedling när vi sålde vår 5:a i Vasastan. Hennes engagemang och professionalism överträffade verkligen våra förväntningar, och vi är otroligt tacksamma för den fantastiska tjänst vi fick. Marianna visade en unik förmåga att förstå och navigera den tuffa fastighetsmarknaden. Hon var övertygande om ett pris som ingen annan trodde på, hon sålde vår lägenhet långt över våra egna förväntningar! Det som imponerade oss mest var Mariannas dedikation och...

Lucas B
Vasastan

Väldigt bra bemött, hjälpsam och snabb respons. Inga problem att boka in visningstid eller signering av lägenhet. Precis de jag sökte hos en mäklare, någon som gillar att det går snabbt och återkopplade direkt.

Georgios B
Råsunda

Daniel var inte bara proffsig och rutinerad, han levde upp över mina förväntningar. Jag blev chockad av hur otroligt duktig Danielo är. Jag jobbar själv med försäljning i en annan bransch och tycker jag är bra på att bedöma sånt.

Vincent W
Gärdet

Tydlig och rak, inga konstigheter. Trevlig och professionell.

Erik K
Västra Skogen

Danielo har ett mycket trevligt bemötande, och är proffesionell när han hanterar mitt ärende/ försäljning. Jag märker att Danielo lyssnar in när vi pratar, vilket är viktigt för det förtroende man vill känna som kund. Mvh Erik Kjäll

Hayaat I
Hagastaden

Marianna är en vänlig, professionell och mycket kunnig mäklare! Det har känts väldigt tryggt att ha med henne i processen och hon guidar en väl genom alla steg. Det jag uppskattat särskilt är att hon varit strategisk och kreativ när det gäller sätt att hitta potentiella köpare och nå den prisnivå som initialt diskuterats. Jag kan varmt rekommendera henne!

Noor F
Västra Skogen

Vi är väldigt nöjda med Danielo som mäklare. Han var lyhörd och otroligt hjälpsam under hela processen. 10/10 på alla punkter!

John G
Vasastan

Bistod oss som köpare att leta upp ett boende på underhand. Från samtal vad vi letade efter till signering av köpekontrakt tog det två veckor. Vi är så nöjda!

Babak E
Råsunda

trevlig, snabb i kommunikation, professionell och engagerad.

Alexander B
Råsunda

Vi kan inte vara mer nöjda. Joe är mycket professionell och kunnig samtidigt som mycket ödmjuk och trevlig. Flexibel och hela tiden lyhörd.

Natahlie K
Vasastan / Hagastaden

Snabb och smidig affär till en bra pris! Joe överträffade våra förväntningar!

Lina E
Råsunda

Joe är jätteduktig och hjälpsam. Vi har köpt vår dröm bostad tack vara honom. Allt har gått snabb och smidigt. Joe är kommunikativ och håll oss uppdaterade under hela köpprocessen. Jag är supernöjd över samarbetet med Joe och kan starkt rekommendera honom.

Linda B
Råsunda

Lyhörd, fokuserad och superfint bemötande! Rekommenderas självklart!

Susanne S
Vasastan

Trevlig, lyhörd, stressar inte fram ett beslut. Levde upp till mina förväntningar.

Oleg S
Vasastan / Hagastaden

Great process handling - always available, competent, knows all the answers about the apartment, has reasoning when discussing bids. All good with signing the contract.

Caroline A

Marianna är super Proffsig mäklare och väldigt lyhörd 🤩

Arun S
Hagastaden

Jag är nöjd och rekommenderar varmt!

Arash B
Hagastaden

Marianna är kort sagt en fantastisk mäklare. Hon har på alla möjliga sätt gjort sitt yttersta för oss som säljare men även för de som köpte lägenheten av oss. Vi kände oss alltid uppdaterade, hörda och prioriterade under alla dygnets timmar. Till skillnad från övriga mäklare som vi varit i kontakt med så fick hon oss att känna oss trygga och säkra under hela processen. Hennes engagemang, kompetens och känsla för planering saknar motstycke på dagens marknad. Vi kan inget annat än rekommendera Marianna som en skarp, professionell och ödmjuk mäklare. Vi är otroligt tacksamma för hennes arbete.