Bryggeriet

Kungsportsavenyen 3, 411 36 Göteborg — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Bryggeriet

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Bryggeriet
    Bra ställe på Avenyn i Göteborg som erbjuder god mat till behagliga priser. På sommaren, ta en drink och sitt på uteserveringen och njut av Göteborgs stadsliv. Du lär inte bli besviken. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Bryggeriet
    Åt lunchen och har inget att klaga på den.
    Maten var helt ok för sitt pris.
    Ett hyggligt salladsbord och ett mycket gott bröd.
    Trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • michaela d
    michaela d skrev om Bryggeriet
    Personalen är skiftande i sitt bemötande, vissa väldigt trevliga, andra inte alls! Tycker stämningen är mysig, och det är bra priser om man köper två för en på menyn. Dock är maten ingen jättehöjdare, och inget jag rekommenderar för den lite mer kräsne. Läs mer
  • Susannah L
    Susannah L skrev om Bryggeriet
    Bra bemötande, kanske inte den bästa servicen jag varit med om men helt ok. Bra läge och helt okej uteplats. Lite mörkt och tråkigt inne i restaurangen. God mat och bra priser helt enkelt. Läs mer
  • Robin R
    Robin R skrev om Bryggeriet
    En mycket trevlig mysig nästa "hemmalik" restaurang med härliga sportsändningar hela tiden, mycket god mat och helt klart underbara priser för en student som vill lyxa till det någon gång på helgen tillsammans med vänner! Läs mer
  • Markus K
    Markus K skrev om Bryggeriet
    Maten är hyfsat billig för att vara en restaurang på Avenyn och själva smaken är underbar. Sedan är potionerna lite större än på vanliga ställen vilket är plus för lite hungrigare grabbar! Läs mer
  • Therese R
    Therese R skrev om Bryggeriet
    After Worken på fredagarna funkar. Blandat med folk i alla åldrar. Dock fruktansvärd bjudbuffé som inte alls lockade. Severades tillsammans med de minsta tallrikarna som skådats i sammanhanget. Även otydligt vart man fick sitta, då vi blev bortkörda. Men ett + för att de hittade ett nytt bord till oss under en överfull kväll. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Margareta E Margareta E tycker:
“trevlig persoal,mysig miljö, e...” Läs mer