Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Lysekil Brygghuset i Fiskebäckskil

Fiskebäckskilsvägen 28, 451 78 Fiskebäckskil — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Brygghuset i Fiskebäckskil

• Ulrika S
    Ulrika S skrev om Brygghuset i Fiskebäckskil
    Vi äter alltid sill-lunchen på Brygghuset på somrarna. En väldigt prisvärd sillbuffé med löksill, svartvinbärssill, senapssill, kräftsill, rödlök, gräddfil, ägghalvor, gubbröra, stekt inlagd strömming, matjessilltårta, tunnbrödsrullar med skaldjursröra, gravad lax, hovmästarsås, potatissallad med senapsvinegrette, blandsallad, kokt färskpotatis, tre sorters hembakat bröd, cheddarost och kaffe för blott 175 skr!

Nu blev jag hungrig igen...
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Brygghuset i Fiskebäckskil
    Favoritkrog alla kategorier. Riktigt bra mat som inte kompromissar bara för att stället är enda året runt öppna krogen på ön. Proffsigt rakt igenom och mycket trevlig och kunnig personal. Dessutom en av norra europas största whiskey-samlingar.
    Nikke L gillar detta
  • Jake F
    Jake F skrev om Brygghuset i Fiskebäckskil
    Kan dessvärre inte alls rekommendera denna Krog. För 195 kr/lunch hade man förväntat sig bra och god mat, ej torr och helt okryddad. Vi var sex personer vid bordet och alla lika besvikna och vi beställde dessutom olika rätter.
    Plus till en trevlig personal, men för det priset och den kvalitén förväntar man sig bra mycket mer. Jag skäms å deras vägnar.

Fiskebäckskilsvägen 28, 451 78 Fiskebäckskil