Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Burger King Avenyn

Burger King

Läs vad 6 kunder tycker om Burger King Avenyn

• claes-göran o
    claes-göran o skrev om Burger King Avenyn
    jag var där och köpte 6 små cheeseburgare för 60 kronor, 2 dagar senare så kollade jag på mitt kontoutdrag och såg då att dom hade dragit 60 kronor på kontot vilket är helt i sin ordning, men dom hade också dragit pengar en gång till, denna gången 40 kronor utan att jag hade köpt något samma dag. jag ringde dit och fick till svar av en väldigt ointresserad anställd som hette Nina att hon skulle kontakta sin chef, men chefen har ännu inte kontaktat mig, vi gick dit jag och min fru för att komma dit för att bli tagna på allvar, visa upp kvittot och kontoutdrag, men fick samma svar ännu en gång, dom var riktigt ointresserade av att hjälpa till med ett problem dom själva orsakat ...mitt tips, gå aldrig dit, men om ni av någon anledning måste, betala kontant, så ni vet att dom inte drar något på kortet. man ska inte behöva handla en vara och sen drar dom pengar från kontot ytterligare en gång, pengar som dom bara dragit utan att man handlat någon annan vara. Läs mer
  • Alex N
    Alex N skrev om Burger King Avenyn
    Please make yourself a favor, do not eat at this restaurant. It takes an extremely long time to get your food, the food is ugly and tastes bad. But the worse thing is that staff that works there literally doesn't give a shit about you. Manager(arbetsledare) of this place called Maria, told me that she doesn't have time for my complaints and was really rude to me. She started asking me in a rude manner and when I asked her name she became very angry. Last but not the least, there was skyscrapers of garbage on the tables, so we were forced to clean up a table, just to sit down.

I'll never again eat there and probably anywhere else at burgerking. Läs mer
  • Palle N
    Palle N skrev om Burger King Avenyn
    Värdellst! Fick vänta 45 minuter på min mat och när jag började bli otålig runt 30 min och ifrågasatte den långa vädret tiden möttes jag av hat från personalen som verkade göra 0. Då under dessa 30 min dom haft ca 20 kunder och massa beställningar ingen hämta. Som dom destum skämtade om att folk gick för att dom inte fick sin mat. Tillslut när jag hängde mig på disken fick jag min mat. Dessutom hade ingen namn bricka vilket gjorde att alla betedde sig som svin! Värdelös!
    Utöver det bestämde jag 3 dip såser som jag betalade för och fick enbart 1. Sämsta BK i Sverige! Läs mer
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Burger King Avenyn
    Burger King på avenyn är att föredra framför McDonalds men inte mer än så. Det tar lång tid på natten, det är mycket folk men det är ju oxå riktigt gott och grillat e ju klart godast Läs mer
  • Max H
    Max H skrev om Burger King Avenyn
    Burger King är en helt vanlig snabbmatvarukedja utan något speciellt förutom deras slogan "Grillat är godast". Detta är något jag inte helt håller med om då deras Hamburgare känns sega och rent smakvis känns artificiellt grillade utan någon riktig inverkan av en grill. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Burger King Avenyn
    Mycket god mat och personalen har ett trevligt bemötande. Burger King borde finnas i varje stad. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Östra Larmgatan 18, 41107, Göteborg