Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Burger King

Regementsgatan 50, 217 48 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Burger King

• Adam B
    Adam B skrev om Burger King
    Fick idag vänta 20minuter på min beställning som skulle vara en snabb lunch iväg från jobbet, har aldrig varit om maken om otrevligare personal när man påpekar att man fortfarande väntar. Förstår att de måste vara stressigt och kritiken riktas mer mot ledning än de på "golvet". Resulterade i försening tillbaka till jobbet och kan gladligen säga att de sista gången jag besökt denna burger king.
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Burger King
    Det finns lokaler som är bättre och sämre på att ha mycket besökare, Burger King Kronprinsen tillhör dem som är de sämre. Det är knökfullt jämt. Det går sakta och det är många fel på beställningarna. Ändå är jag trogen kund.

Det finns 2-3 i personalen som har tempo när de står i kassan, men så finns det de andra som är så långsamma att det känns som de slaktar en ko medans man väntar.

De har bra burgare, så det är inget fel på det, men det borde kunna gå att få en bättre lokal en den de har nu.

Lägg sen till saker som om de glömmer saker i beställningen, eller en sådan enkel sak som sugrör. Vet inte hur många gånger de missat det. Hade det inte varit för de 2-3 som har tempo och aldrig gör fel, då hade det blivit en etta. Snabbmat skall gå undan. Inte 15-20 minuter.
    Agnetha L gillar detta
  • Louise S
    Louise S skrev om Burger King
    Mums filibullan! =) Burger King är lätt den överlägsnaste hamburgarrestaurangen! Godare än så får man det inte. Det enda negativa är att det alltid är knökfullt med folk där och att det på så sätt tar sin lilla tid att beställa. Men det är värt väntan kan jag ju berätta för er smurfar som inte har satt er fot där. Do it!

Regementsgatan 50, 217 48 Malmö