Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Burger King Triangeln

Södra Förstadsgatan 54, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Burger King Triangeln

• Qpaqex
    Qpaqex skrev om Burger King Triangeln
    Burger King har goda burgare. Fast skall de envisas med att ha de mest smaklösa inredning så kommer de få problem i längden. Över gatan har McDonalds en fantastisk lokal. Om bara 10% hade smittat Burger King hade jag sluppit ta med mig maten. Personalen är bra. Maten är bra. Fast lokalen är fruktansvärd. Snälla en inredningsarkitekt måste fixa till alla BKs lokaler, men mest denna!
  • Alexa B
    Alexa B skrev om Burger King Triangeln
    Alltid färsk grillat och trevlig personal! Själva restaurangen är fräsch och trevlig. Nära till allt och bra priser.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Burger King Triangeln
    Ibland blir man sugen på en whopper meal då är det hit du ska vända dig. Personalen är trevliga och gör sitt arbete tillfredsställande. Jag ska berätta om ett exempel på hur de hanterar när något gått fel. Jag och en kollega handlade en gång där för att sedan ta med till arbetet. När vi kom tillbaka till arbetet så fattades det en hamburgare (tur vi hade nära dit) Jag ringde dit och förklarade detta. Givetvis blev jag irriterad för så reagerar man som människa. man vill få det man betalt för. Personen som svarade var också den som tog emot min beställning. Redan i luren bad denne person om ursäkt och sade att kompensation väntades pga misstaget. Väl där blev det kompensation och det är oväsentligt hur den blev, men kunden blev iaf nöjd. Dels det kan ske alla, men en som arbetar där ska också veta hur man löser situationen åt kunden, vilket denne person gjorde. Det finns många hamburgarekedjor i Malmö och jag tänker inte belysa varende en jag ätit på och lyfta fram det är negativt etc. Utan tolkningen är fri. Jag väljer hellre Burger King här för 3 anledningar: 1. Maten serveras varm 2. Personalen löser eventuella problem 3. En bra lokal
    Så det blir 4/5 recos
    Johanna L gillar detta