Byggtech i Stockholm AB

4.0

5 omdömen om Byggtech i Stockholm AB

JOHN N
Skrev om Byggtech i Stockholm AB

Utmärkt! Vi använde Byggtech för att lägga nytt golv i lägenheten. Lotta vid företaget samordnade projektet föredömligt med inblandade hantverkare. En särskild eloge till Hasse som la golvet, samt allt kringarbete. Jag kan inte nog rekommendera företaget, särskilt till er som letar efter en helhetslösning där ni får en toppbra byggsamordnare, proffsiga snickare och kompetenta underleverantörer. Kommer definitivt använda igen!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

ÅSA S
Skrev om Byggtech i Stockholm AB

I fredags (13/12) lämnade den siste hantverkaren från Byggtech vårt hem efter helrenoveringen av badrummet. Som drabbad av ett oplanerat vattenläckage (är oftast fallet) har det varit en lång resa men vi har via engagerade och yrkesskickliga medarbetare följt processen med stort intresse. Alla hantverkare har varit positiva och lätta att kommunicera med på svenska vilket är helt centralt då en ombyggnad kräver att man förstår vad som händer och varför. Dessutom behöver vissa beslut fattas under gång och i samförstånd. Min...

Steinar H
Skrev om Byggtech i Stockholm AB

Ett företag som håller det de lovar. Yrkesskickligt folk. Trevliga och svensktalande.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Mkl S
Skrev om Byggtech i Stockholm AB

Vi fick genom försäkringsbolaget hjälp av Byggtech när vi hade en vattenskada i badrummet. De hantverkare de skickade vart bra men i övrigt var det en massa strul. När allt var klart så kom det inte någon faktura vilket vi villeHa så att vi var helt klara med allt. Trots att jag ringde om detta så dröjde det länge innan dem kom. När den väl gjort detta så å var den felaktigt vilket de två nästföljande också var. Jobbet var klart i april och vi fick ingen korrekt fakturaförrän i september. En och en halv månad eget att vi...

Johan K gillar detta
Johan K
Skrev om Byggtech i Stockholm AB

Förutom ett fint badrum och ingen smuts nån annanstans, bra underleverantörer så har de hela tiden haft ett bra och trevligt bemötande. Nu några år senare så fixade de fram intygen från plattsättaren utan problem.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 187 omdömen 4.6 av 187 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening