Byggtech i Stockholm AB

Vretensborgsvägen 30A, 126 30 Hägersten — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Byggtech i Stockholm AB

• Steinar H
    Steinar H skrev om Byggtech i Stockholm AB
    Ett företag som håller det de lovar. Yrkesskickligt folk. Trevliga och svensktalande. Läs mer
  • Mkl S
    Mkl S skrev om Byggtech i Stockholm AB
    Vi fick genom försäkringsbolaget hjälp av Byggtech när vi hade en vattenskada i badrummet. De hantverkare de skickade vart bra men i övrigt var det en massa strul. När allt var klart så kom det inte någon faktura vilket vi villeHa så att vi var helt klara med allt. Trots att jag ringde om detta så dröjde det länge innan dem kom. När den väl gjort detta så å var den felaktigt vilket de två nästföljande också var. Jobbet var klart i april och vi fick ingen korrekt fakturaförrän i september. En och en halv månad eget att vi betalat så fick vi en ny faktura på samma belopp som vi betalat. De har tydligen ingen koll på kontoret. Att vi dessutom fick be flera gånger om att få tillbaka nycklarna för att till sist få åka till andra sidan stan för hämta dem drar ner betyget i botten.

Kommer varken anlita igen eller rekommendera Byggtech till någon. Läs mer
  • Johan K skrev om Byggtech i Stockholm AB
    Förutom ett fint badrum och ingen smuts nån annanstans, bra underleverantörer så har de hela tiden haft ett bra och trevligt bemötande. Nu några år senare så fixade de fram intygen från plattsättaren utan problem. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Hammarbybacken 43, 12145, JOHANNESHOV