Café Cappuccino

2.8

6 omdömen om Café Cappuccino

JENNY T
Skrev om Café Cappuccino

Usel service. Sur servitris i baren som var otrevlig för att jag råkade missförstå kösystemet. Kort mörkhårig tjej, jobbade i lördags.

Anna-Lena H
Skrev om Café Cappuccino

Personal med superdålig koll. Men gott kaffe och goda mackor räddade dem från att få en etta i betyg.

Anna F
Skrev om Café Cappuccino

Inga laktosfria alternativ, findus paj och en personal som inte kändes genuin och definitivt inte serviceminded. Sorry - vårt första alternativ är numera vårt sista.

Anna E
Skrev om Café Cappuccino

När solen skiner, är detta ställe absolut i särklass! oslagbart!

Caroline O
Skrev om Café Cappuccino

Mysig café mitt i allt annat i Göteborg. Särskilt trevligt på sommaren på deras uteservering. Bra utbud, något dyrt möjligen.

Emma A
Skrev om Café Cappuccino

Underbar uteservering på sommaren precis vid Kopparmärra mitt i centrala Göteborg. På vinterhalvåret är cafét litet då det inte finns speciellt mycket sittplatser inomhus. Det är inte särskilt mysigt på inneserveringen. Utbudet av mat och fika är medelmåttigt, inget speciellt. Det finns luncher, bakverk med mera. De har även servering av bland annat öl och cider, något som brukar vara mycket populärt på sommaren. Enligt mig och säkert många andra, så går man till Cappuccino på sommaren och våren för att njuta i solen och titta på folk.