Alla kategorier Restaurang Skåne Helsingborg Café Soda

Carl Krooksgatan 51, 252 25 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Café Soda

• Anette H
    Anette H skrev om Café Soda
    Här accepterade stulna betalkort. Det går också bra att ta ut kontanter utan att visa legitimation och pinkod.
    En tjuv plocka de ut 2000 kr, 2 gånger.
  • Sosooo S
    Sosooo S skrev om Café Soda
    Soda var bättre förr med sina förra ägare. Personalen som jobbade då var mycket trevligare. Nu när man kommer in kan man ibland inte få en hälsning eller ögonkontakt. Kasst.. Annars är maten fortfarande bra. fast som man säger ha man en bra personal med bra service så blir maten godare :D bättre upplevelser.
  • Fia H
    Fia H skrev om Café Soda
    Jag kan rekommendera Café Soda. Det är en italiensk restaurang som servera pasta, pizza och m.m. Jag är alltid mätt och belåten efter att jag besökt dem. Och alltid fått god service. :) De har även take away. Har du inte varit där, ge det en chans och testa! Supergott och fräscht!
    Jakob J gillar detta
  • Christina B
    Christina B skrev om Café Soda
    Klart prisvärt då det är stora portioner. De är mycket trevliga där och priserna är inte höga.
  • Nina W
    Nina W skrev om Café Soda
    Godaste pizzan någonsin, men även annat typ pasta & kycklingrätter. Gästvänliga och generösa, prova Soda De Luxe mmm... fredagstradition haha...helt klart prisvärt!

Carl Krooksgatan 51, 252 25 Helsingborg