Camp Pro Skåne

Camp Pro Skåne

En del av Camp Pro - www.camppro.se
Välkommen till Camp Pro Skåne!

Gör det ont i knät? Värker ryggen när du sitter eller reser dig? Frågorna kan vara många, men vi har lösningen på dina kroppsliga problem. Vi finns till för dig som känner smärta eller nedsatt funktion i leder och muskler. Vi kan hjälpa dig med bland annat Benhinneinflammation, Hallux valgus, hopparknä, högt fotvalv, stressfraktur och mycket mer.

Behandlingar: Fysioterapi, kiropraktik, naprapati, stötvågsbehandling, gång- och löpanalys.

Eftersom att vi har en så pass bred kompetensbas att stå på så slipper du leta efter vilken typ av behandling du kan tänkas behöva. Varmt välkommen att boka ett besök hos oss!

Läs vad 75 kunder tycker om Camp Pro Skåne 2

• 2021-05-14
    Provade ut nya fotbäddar. Mina gamla helt utslitna. Jag hade tur att samma person hjälpte mig nu efter 5 år. Trevligt bemötande! Lätt att beställa tid! Jag är mycket nöjd!
    2021-05-11
    Inläggssulor. Bra service, och än så länge blir problemet mindre och mindre.
    Hej Fredrik, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-05-07
    Jag var på en gång och löpanalys för att kunna köpa ett par formgjutna fotsulor. Jag blev väl bemött och känner att jag fått den hjälp jag behövde. Dels mer klarhet i varför jag får ont men också bra hjälp med sulorna givetvis.
    Är väldigt nöjd med produkten samt företagets bemötande.
    Hej Max, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-05-07
    Avgjutna inlägg mot överpronation. Sulor och övningar av sjukgymnast, har på bara 3veckor gjort stor skillnad. Mindre smärta och bättre rörlighet i vrister, knän och höfter.
    Hej Melvin, Det är roligt att höra att dina smärtor har blivit bättre. Har du frågor gällande inläggen är du välkommen att höra av dig. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
  • 2021-05-07
    Trevligt bemötande!
    Tyvärr så får mina inlägg slipas till.
    Men det blir säkert bra sedan
    Hej Britt_marie. Ibland behöver inläggen en mindre justering om de inte känns bra. Det är viktigt att du bokar en tid så att vi kan åtgärda justeringen. Du kan boka en tid via vår hemsida eller så ringer du oss, 040-492004, så kan vi hjälpa dig med bokningen. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-05-02
    Hej
    Jag fick ont i en fot när jag sprang . Så jag kontaktade Jonas för hjälp. Efter undersökningen rekommenderas inlägg.
    Vilket känns bra, ännu.
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Camp pro.
    Hej Maja, Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar gällande ditt inlägg. Med Vänliga Hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
  • 2021-04-30
    Jag har köpt ett par inlägg,som är jätte sköna. Jag blev verkligen proffsigt bemött. Jag rekommenderar verkligen Camp Pro till kunder o vänner.
    Hej Catharina, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar. Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-30
    Mycket trevlig o kunnig personal.
    Hej Adam, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-30
    Jag köpte ett armbågsskydd. Jag blev bra bemött, de va trevliga och försökte hitta lösningar. Jag hade inte tänkt så mycket på det så hade inte så höga förväntningar men det blev jättebra så det blev över förväntan
    Hej Lina, Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att arbågsskyddet hjälper. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-30
    Fick sulor anpassade just för mig, Kristina var väldigt trevlig och hjälpsam. Hon förklarade hur allt hängde ihop och ”polletter” trillade ner hos mig då jag förstod bättre vad som kan vara problematiskt. Har även provat sulorna och de fungerar utmärkt! Verkligen bra kundservice och kan verkligen rekommendera andra att gå dit :)
    Hej Frida, Tack för ditt fina omdöme. Så bra att sulorna fungerar som de skall. Har du frågor eller funderingar så är det bara att höra av sig. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-30
    Jättebra och kunnig personal, med flexibel ändring av tid! Och snabb leverans 👍
    Hej Henrik, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-29
    I Malmö köpte en ny fotinlägg.av Lena.
    Varit mycket nöjd med bemötandet.
    Den nya inlägg överträffade min förväntningar.
    Tacksam för hjälpen.
    Trevlig sommar.
    Hej Zsofia, Roligt att höra att du är nöjd med dina inlägg. Har du frågor eller funderingar gällande inläggen så är det bara till att höra av sig. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-29
    Trevligt bemöttande Sulorna fungerar bra
    Hej Lisbet, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-20
    Proffsiga, tillmötesgående och tydliga!
    Stort tack för ditt fina omdöme! Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-13
    Fotanalys som visar ens steg när man går eller springer, och som sedan analyseras och dokumenteras och som ligger till grund för mina kundanpassade fotinlägg.
    Hej Richard, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-13
    Jag kom för att få mina fötter och min gång analyserat. Som resultat blev det nya hålfotsinlägg vilka fungerar mycket bra.
    Trevligt och kompetent bemötande. Bäst av allt väl fungerande hplfirsinlägg.
    Hej Christer, Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig ifall du har några funderingar eller frågor. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-04-13
    Otroligt nöjd! Empatisk och proffsig hjälp från början till slut. Helt fri från smärta nu!
    Hej Ulrika Så roligt att höra att du är nöjd och att du blivit av med din smärta. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-03-16
    Jag köpte formgjutna sulor. Jag blev proffsigt bemött och sulorna har hjälpt mot mina besvär i hälen.
    Hej Linea Så bra att höra att sulorna har hjälp dig. Hör gärna av dig ifall du undrar över något. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-02-23
    Jag köpte ett knäskydd.
    Min upplevelse var bra och jag blev bemött väldigt bra.
    Hej Måns Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-02-23
    Jag köpte ett inlägg för mina fötter. Blev mött på ett trevligt sätt. Har börjat känna förbättringar i mina fötter. Är mycket nöjd :))
    Hej Hanaa Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
  • 2021-02-15
    Formgjuten sula. Väldigt bra bemötande. Proffsigt. Snabbt och enkelt. Tack så mycket
    Hej Liselotte Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du är nöjd. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-02-09
    ortopediska skoinlägg
    mycket bra
    motsvarade förväntningar
    Jonas är kunnig och professionell
    Hej Ulf, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-02-04
    • Arbetsskoinlägg
    • Bra
    •Inga förväntningar, men väll mottagen
    • Jag blev hitskickad av Företagshälsan och hade inga större förväntningar på att inlägg skulle kunna hjälpa min smärta i höger fot, som i efterhand visar sig vara en systa.
    Hej Per, Tack för ditt omdöme. Jag hoppats att fotbäddarne kommer till nytta. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-02-02
    Superbra bemötande och noggrann bedömning av belastning vid gång och löpning.
    Hej Cesilia Tack för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-01-31
    Bra bemötande, kunnigt och professionellt intryck
    Hej Jenny, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsnigar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-01-21
    Enkelt att boka tid på websidan. Trevlig och kunnig personal. Parkering är gratis. Tack för hjälpen!
    Hej Ale, Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-01-21
    Bra personlig service!👍
    Skoinlägg är köpta
    Totalt var detta mycket bra!
    Hej Stefan Tack för ditt omdöme. Roligt att höra att du är nöjd. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2021-01-07
    Bemötandet var mycket bra. Första besöket tog ca 70 minuter. Ordentlig undersökning av fötterna, bra förklaring och gång på band. 2 sulor behövdes , som jag använder och vänjer mig vid inomhus. Två 1 timmespromemader utomhus. Hitintills inga större problem.Lite tidigt att utvärdera.Utomordentligt bemötande av Kristina, som har lämnat tel.nr och är villig att hjälpa mig om det skulle bli några problem.
    Hej Gun Tack för ditt fina omdöme. Som du skriver så tveka inte att höra av dig om du har frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar Camp Pro Camp Pro Skåne
    2020-12-31
    Trevligt bemötande och proffsig personal!
    Hej Pia, Tack för ditt omdöme. Vi önskar dig en god fortsättning på det nya året. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-12-29
    Gav ett proffesionellt intryck och behandling. Resultatet presenterades i ett överskådligt och omfattande dokument.
    Hej Carina Tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en god fortsättning. Vänliga hälsningar Camp Pro Camp Pro Skåne
    2020-12-29
    Bra och proffesionellt! Kan varmt rekommenderas
    Hej Zoltan Tack för ditt omdöme. Önskar dig en god fortsättning. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-12-20
    Helt ok, förväntade mig mer. Inte så många knäortoser till barn.
    Tack för ditt omdöme. Vi är ledsna om vi inte levt upp till era förväntningar och ni får gärna boka en ny tid för uppföljning om ni önskar det. Som vi skrev i mail innan ni bokade, är utbudet av ortoser till barn dessvärre generellt begränsad. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
  • 2020-12-20
    Well explained, very friendly and courteous
    Hi Jaikisshen Thanks for your opinion Regards Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-12-20
    Proffsigt och trevlig personal
    Hej Marie, Tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-12-18
    Fantastisk service och smidig upplevelse. Trevlig personal och bemötande.
    Hej Nikita, Tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar Camp Pro Camp Pro Skåne
    Kändes bra i sin helhet
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Hej Clas, tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-12-08
    Bra omhändertagande och förklaring till hur man analyserar. Nöjd med inlägg
    Hej Sandra, tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-12-08
    Väl bemött, väldigt trevliga och professionella
    Hej Esmir, tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-11-25
    Bra bemötande och fick bra hjälp
    Hej Elin, Tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-11-18
    Snabbt, smidigt och super proffsigt bemötande.
    Inläggen helt perfekta och jag känner redan hur bra det är för mina fötter och ben.
    Hej Henrik Tack för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-11-13
    Köpt skoinlägg efter provgång på ert löpband
    Gick i en jäkla fart och kände mig lite undran efteråt vad som hände egentligen
    Gått på fotvård ett halvår och blev rekommenderad och skaffa fotinlägg
    Kanske gått lite kort tid för och veta om det blivit bättre , inser efteråt att jag kanske får mer besvär med ryggen då den inte alls var bra innan och en ändring i min hållning kanske blir sämre men hoppas på bättre
    Hej Nils, Det stämmer att man behöver en invänjningsperiod för fotbäddarna Denna period är individuell men efter ca 2-3 veckor borde kroppen ha vant sig vid den nya position i fötterna. Kontakta oss gärna för en uppföljning. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-11-12
    Köpt inlägg. Trevligt bemött och bra service.
    Nöjd med varan. Kommer att vända mig hit nästa gång jag behöver hjälp.
    Rekommenderar!
    Hej Ingbritt Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att du är nöjd med ditt besök och dina inlägg. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
  • 2020-11-12
    Jag har fått inlägg i skon för jag har ont i min häl. Allt har fungerat jättesmidigt och jag är jättenöjd.
    Snabbt har det gått också.
    Hej Christina Tack för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-11-12
    Köpte inlägg för hälsporre!
    Snabbt, proffsigt och trevlig service.
    Jessika
    Hej Jessika Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig ifall du undrar över något. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-10-30
    En ortos köptes efter tips och råd från deras experter.
    Hej Alva, tack för ditt omdöme och lycka till med fotbollen. Med vänlig hälsning Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-10-24
    Inlägg till mina skor.
    Snabbt att få tid till utprovning och tills produkten var färdig.
    Trevligt bemötande och en bra förklaring på vad mina fötter behövde för stöd.
    Hej Åsa, Tack för ditt omdöme. Med vänlig hälsning Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-10-22
    Fotbäddar

Jag tycker att det var mycket positivt.
    Hej Kerstin, Tack för ditt omdöme. Med vänliga häsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-10-14
    Ortopediska inlägg. Professionellt bemötande och snabb leverans.
    Hej Robert, Tack för ditt omdöme. Hör av dig om du har frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar Camp Pro Kristina Camp Pro Skåne
    2020-10-07
    Trevligt personal och väldigt duktig. Jag är jätte nöjd.
    Tack så jättemycket
    Tack för ditt omdöme Mir. Vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne
    2020-09-27
    Trevlig personal och bra service. Är mycket nöjd. Har rekommenderat till bekanta.
    Hej Karin, Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig ifall du har några frågor. Med vänliga hälsningar Camp Pro Skåne Camp Pro Skåne