Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö CARIB KRÉOL ANTILLO BAR & RESTAURANT

claesgatan 11, 214 26 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om CARIB KRÉOL ANTILLO BAR & RESTAURANT

• Mirre T
    Mirre T skrev om CARIB KRÉOL ANTILLO BAR & RESTAURANT
    Den uslaste service jag fått på resturang! Det tog oss 1½ timme och massa tjat att få vår mat som borde varit riktigt simpel att servera, dock goda smaker! Minus för de dåliga bortförklaringar vi fick från personalen om att de var kända för att ta lång tid... Varken dricks eller bra betyg från mej! Skaffa en till kock och lär dom vad "Mice en place" innebär!!!!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om CARIB KRÉOL ANTILLO BAR & RESTAURANT
    Verkligen fantastiskt trevlig stämning, spännande och god mat. Men vi fick tyvärr vänta en timme på maten, tydligen är det vanligt med långa väntetider här. Trots det en stark fyra.
  • Ami H
    Ami H skrev om CARIB KRÉOL ANTILLO BAR & RESTAURANT
    Tveksam om jag vill rekommendra Kreol. Den är så bra att jag vill ha den för mig själv!
    Men de är värda allt beröm. Bra mat, härliga drinkar, Malmös bästa utbud av Rom, specialimporterat och rostat kaffe som för dig till himmelen,billigt och OCH som grädde på moset: EN FANTASTISK PERSONAL!
    Här känner du dig välkommen direkt och andra gången känner du dig som stammis. Detta är sannerligen mitt nya häng!
    Erika L gillar detta

claesgatan 11, 214 26 Malmö