Alla kategorier Begagnade bilar Kronoberg Tingsryd Carlqvist Bil AB

Carlqvist Bil AB

Kanotleden 3, 362 32 Tingsryd — Visa karta

Vi på Carlqvist bil AB är specialiserade på begagnade dieselbilar men har även exklusiva bilar samt jeepar och transportbilar. Kontakta oss på vår hemsida eller per telefon för mer information.

Läs vad 4 kunder tycker om Carlqvist Bil AB

• Elly  S
    Elly S skrev om Carlqvist Bil AB
    Riktigt uselt...
    Kaotisk och ingen koll på utförsäljning den 2 maj 2015.
    Fuskvänliga, noll integritet.
    Vi blev mycket besvikna.
  • JanErik J
    JanErik J skrev om Carlqvist Bil AB
    Vi har köpt bil, en Kia, och nu servat den och känner oss bekväma i kontakten Carlqvists genom försäljare och verkstadspersonall som vi har mött. Enkel och snabb hantering med möjlighet till fika - gratis - och en trevlig liten pratstund.
  • Anna S
    Anna S skrev om Carlqvist Bil AB
    Vi köpte en Volvo XC90 hos Carqvist bil i Tingsryd. Det var rätt så långt att köra för oss men det har varit värt det. Efter att han köpt våran älskade bil som vi är supernöjda med så hörde min man att det rosslade i växellådan och vi fick en tid hos Carlqvist nästan omgående. Vi visste ju att vi har någon sorts garanti på bilen i och med att den är köpt hos en bilhandlare. De fick ha bilen på verkstaden ca 10 veckor då det tog tag att få tag i alla delarna. Under tiden fick vi låna en jättefin nästan likvärdig Volvo.
    När vi hämtat bilen så visade sig att stereon inte fungerade, utan knussel har de tagit in bilen, bytt enhet och programmerat om den på Volvo. Tack så mycket Carlqvist, vi är sååå nöjda med er service och ni har alltid varit så trevliga, hälsningar.
  • Per-Olof P
    Per-Olof P skrev om Carlqvist Bil AB
    Medelmåttor till bilhandlare: Köpte en bil av dem nyligen. Ägaren, J Carlq., uppgav att det fanns 2 nycklar till bilen, vilket sedan visade sig vara fel. Det kostade mig 5000 kr att skaffa en ny. Dålig stil att JC inte ersatte mig för detta. Kontrollen som företaget utför av bilen innan försäljning är undermålig! Jag åkte omgående på ett kostsamt fel på bilen, vilket Carlqvists bil dock stod för.

Kanotleden 3, 362 32 Tingsryd