Carlqvist Bil AB

Carlqvist Bil AB

Ring 073-093 25 94 www.carlqvistbil.se
3.4

Vi på Carlqvist bil AB är specialiserade på begagnade dieselbilar men har även exklusiva bilar samt jeepar och transportbilar. Kontakta oss på vår hemsida eller per telefon för mer information.

7 omdömen om Carlqvist Bil AB

Charles Rickard Valentin H

Kan varmt rekommendera detta företaget då dom står för sitt ord . Köpte 12 bilar till företaget och allt var i sin ordning . / Rickard svenskmetallåtervinning AB

Jan Anders B
Skrev om Carlqvist Bil AB

Hade långtgående diskussioner med en säljare angående köp av bil när han plötsligt fick order från chefen att han inte fick sälja bilen! Mycket dålig stil.

First-Name L
Skrev om Carlqvist Bil AB

Köpte en BMW 520 för 17 månader sedan. Haft två saker som behövde rättas till. Den ena var en skitsak som dom löste på studs vi leverens. Den andre var att ägaren innan mig hade handikapputrustat bilen. Fick 2a besiktningen, ny regbesiktning krävdes. Ringde upp Kennert på Carlgrens bil. - "Skicka bara in dokument så löser vi det" 2h senare satt pengarna på kontot. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas starkt. Köper min nästa bil hos dom öven om det är 30 mil bort.

Elly  S
Skrev om Carlqvist Bil AB

Riktigt uselt... Kaotisk och ingen koll på utförsäljning den 2 maj 2015. Fuskvänliga, noll integritet. Vi blev mycket besvikna.

JanErik J
Skrev om Carlqvist Bil AB

Vi har köpt bil, en Kia, och nu servat den och känner oss bekväma i kontakten Carlqvists genom försäljare och verkstadspersonall som vi har mött. Enkel och snabb hantering med möjlighet till fika - gratis - och en trevlig liten pratstund.

Anna S
Skrev om Carlqvist Bil AB

Vi köpte en Volvo XC90 hos Carqvist bil i Tingsryd. Det var rätt så långt att köra för oss men det har varit värt det. Efter att han köpt våran älskade bil som vi är supernöjda med så hörde min man att det rosslade i växellådan och vi fick en tid hos Carlqvist nästan omgående. Vi visste ju att vi har någon sorts garanti på bilen i och med att den är köpt hos en bilhandlare. De fick ha bilen på verkstaden ca 10 veckor då det tog tag att få tag i alla delarna. Under tiden fick vi låna en jättefin nästan likvärdig Volvo. När...

Per-Olof P
Skrev om Carlqvist Bil AB

Medelmåttor till bilhandlare: Köpte en bil av dem nyligen. Ägaren, J Carlq., uppgav att det fanns 2 nycklar till bilen, vilket sedan visade sig vara fel. Det kostade mig 5000 kr att skaffa en ny. Dålig stil att JC inte ersatte mig för detta. Kontrollen som företaget utför av bilen innan försäljning är undermålig! Jag åkte omgående på ett kostsamt fel på bilen, vilket Carlqvists bil dock stod för.