CCStructure AB

CCStructure AB

www.ccstructure.com
  • Badge2022

Välkommen till CCStructure AB! Vi bygger en bättre framtid för dig och tillsammans med dig som kund. Vi är en fullservice-lösning som erbjuder alla tjänster inom byggsektorn. Tjänster: Byggnation, el, måleri, ventilation, VVS, entreprenad, renovera badrum, renovera kök, totalrenovering och mycket mer. Vi har alla de certifikat...

30 omdömen om CCStructure AB

Sedan starten hos Reco 2021

Jesper O
Skrev om CCStructure AB

Fin kundkontakt, varmt mottagande samt väl utfört arbete

Svar från CCStructure AB

Hej Jesper och stort tack för dina tankar. Det var mycket kul att få möjligheten att arbeta med er.

Peter Å
Skrev om CCStructure AB

Vi är väldigt nöjda med resultatet och kan absolut rekommendera dem.

Svar från CCStructure AB

Stort tack Peter för de fina tankarna, det har varit en ära att få hjälpa till i projektet. Vi önskar er en God Jul.

Martin W
Skrev om CCStructure AB

Myckey bra bemötande och service som vanligt. Denna gång monterades en laddatation till bilen men de har hjälp med dra om nästan all el hemma. Rekommenderas starkt!

Svar från CCStructure AB

Stort tack Martin, hoppas boxen känns rätt och tack för återkommande förtroende. God Jul!

Helena R
Skrev om CCStructure AB

Bra kommunikation hela vägen. Vi uppskattade särskilt hantverksskickligheten och det vi upplevde som en genuin vilja att göra ett bra jobb. Noggrannhet och omsorg om detaljer.

Svar från CCStructure AB

Stort tack Helena för dina ord och en ära för oss att få vara delaktiga i ert vackra projekt.

Tommy M
Skrev om CCStructure AB

Ordning och redan! Pålitliga och riktigt duktiga hantverkare som gjort flera mindre jobb hemma hos oss, bland annat elinstallationer och platsbyggd garderob. Kan verkligen rekomendera!

Svar från CCStructure AB

Vi tackar för omdömme och särskilt för att vi fått återkomma till er fina våning.

Helena A
Skrev om CCStructure AB

Fantastisk service och fantastiskt jobb! Installerade luftvärmepump och är så nöjd med allt! Tack!

Svar från CCStructure AB

Hej Helena. Stort tack för förtroendet att vi fick hjälpa er med detta. Vi önskar er en energisparande men varm och skön vistelse i fastigheten. :)

Jonas H
Skrev om CCStructure AB

Christer hjälpte oss föredömligt med installation av vår laddbox. Supernöjd från offert till montage! Det blev tom billigare än offerten, jag kan varmt rekommendera CC Structure. Superbra grabbar!

Svar från CCStructure AB

Stort tack för förtroendet att vi fick hjälpa er med er laddbox. Bara hör av er om det är ngt ni funderar på.

Maria I
Skrev om CCStructure AB

Snabbt svar på förfrågan, effektivt utfört och mycket trevligt bemötande!

Svar från CCStructure AB

Hej Maria. Stort tack och så kul att vi fick komma tillbaka till er. Njut av er fina våning.

Magdalena K
Skrev om CCStructure AB

Ibland svårt att nå komma i kontakt, men vi är mycket nöjda med bemötande och kvalitet på arbetet. Vi är återkommande kunder!

Svar från CCStructure AB

Hej Magdalena. Stort tack för din feedback, Vi har gjort förändingar med en ny växel för telefoni och ser över det du pratar om även i mailstrukturen. Ha en härlig dag önskar CCStructure med Crew

Michael M
Skrev om CCStructure AB

Bra bemött av engagerade personer. Bra kommunikation.

Svar från CCStructure AB

Hej Michael och tack för att vi fick vara med och hjälpa till. Ha en härlig dag. / CCStructure crew

Alf G
Skrev om CCStructure AB

En trevlig montör, men påtagligt ovan att jobb att ensam, d v s saknade erfarenhet.

Svar från CCStructure AB

Hej Alf. Tack för din feedback. Vi tar till oss det och vad skönt att det blev bra ändå. Med vänlig hälsning, Christer och CCStructure AB

Agneta S
Skrev om CCStructure AB

Bra början med offert som sedan inte blev rätt i utförande men som man sedan gjorde om och gjorde rätt. Slutade rätt nöjd i varje fall.

Svar från CCStructure AB

Hej Agneta. Stort tack för din feedback och skönt att vi kunde möte upp och ordna till det som skiljde sig mellan offert och slutfört.

Tony Elia E
Skrev om CCStructure AB

Andra gången jag anställer CCStructure AB och är lika nöjd som första gången. Väldigt proffsiga och snabba. Rekommenderar detta företag starkt!

Svar från CCStructure AB

Hej Tony. Tack för fina ord och jag hoppas det känns svalt och skönt med er Mitsubishi LVP.

Kristian M
Skrev om CCStructure AB

Kanonservice och bra kunskaper och tips längs vägen.

Svar från CCStructure AB

Stort tack Kristian. Kul att vi fick till det med en smidig lösning i bra dialog. Lycka till med nya bilen.

Mats N
Skrev om CCStructure AB

Bra och serviceinriktad lösning på ett akut problem samt konstruktiva förslag på förbättringar av vår eldragning.

Svar från CCStructure AB

Stort tack Mats, alltid kul att kunna hjälpa i problem och diskutera runt befintlig anläggning.

Magnus J
Skrev om CCStructure AB

Bra service, snabb support och väldigt trevlig elektriker.

Svar från CCStructure AB

Stort tack Magnus, kul att vi fick hjälpa till.

Hans v
Skrev om CCStructure AB

Vänligt, hjälpsamt, trevligt. Hög kvalitet, motsvarar förväntningarna Hög servicenivå

Svar från CCStructure AB

Stort tack för att vi fick möjligheten i ert projekt.

Per G

Bemötande Utmärkt Förväntningar Uppfyllda Upplevelse Positivt

Svar från CCStructure AB

Underbart att höra! Kul att vi kunde leva upp till era förväntningar

Göran B
Skrev om CCStructure AB

Kunniga, jobbar snabbt, hör av sig, trevlig kunddialog, snygga installationer, kommer med tips o idéer som man som kund inte tänkt på. Göran Berggren

Svar från CCStructure AB

Härligt Göran, Ni har en enormt vacker våning.

Seth O
Skrev om CCStructure AB

Väldigt professionell i hanteringen av våran projekt. Bra råd och stöd

Svar från CCStructure AB

Stort tack för det fina orden. Så kul att få jobba med ert riktiga virke som ni sågat själv i er egen skog. En ära.

Joni G
Skrev om CCStructure AB

Ett företag jag rekommenderar starkt. Väldigt duktiga och snabba. Håller vad de utlovar

Svar från CCStructure AB

Stort tack Joni, hoppas det blir bra med de extra eldetaljerna i ert vackra hus.

Fredrik C
Skrev om CCStructure AB

Resultated blev riktigt bra! Riktiga proffs!

Svar från CCStructure AB

Stort tack Fredrik. Så kul att vi fick förtroendet.

Emma E
Skrev om CCStructure AB

Jättenöjda med jobbet med att sätta upp en ny luftvärmepump! Gick snabbt och smidigt!

Svar från CCStructure AB

Stort tack för att vi fick komma och installera den, hoppas den nu ger skön värme och sval kyla i sommar.

Lars M
Skrev om CCStructure AB

Trevligt bemött, bra jobb, bra pris.

Svar från CCStructure AB

En ära att få komma och köra på hos er.

Per Erik G
Skrev om CCStructure AB

Hög service och väl utfört arbete

Svar från CCStructure AB

Stort tack för de fina orden. Det har varit en ära att få hjälp till. / Christer

Brf Diakonen D
Skrev om CCStructure AB

Bra bemött hela tiden och de var tydliga med vad de skulle göra hela tiden.

Svar från CCStructure AB

Stort tack. Mycket roligt att få jobba med er förening och dess trevliga representanter. Lycka till med era laddboxar. / Christer

Madeleine V
Skrev om CCStructure AB

Snabb hjälp och snyggt utfört jobb.

Svar från CCStructure AB

Stort tack Madeleine, kul att få vara med och jobba med er.

Wadi M
Skrev om CCStructure AB

Perfekt utfört arbete. Rekommenderas starkt!

Svar från CCStructure AB

Stort tack Wadi, lycka till med nya elbilen.

Tobbe O
Skrev om CCStructure AB

Utmärkt bemötande och proffessionalitet!

Tack Tobbe. En ära att kunna hjälpe er. / Christer

Anders R
Skrev om CCStructure AB

De som besökte oss på uppdrag av Fönstertillverkaren som jag uppfattade det var kunniga och gjorde säkert vad de kunde. Jag hade dock önskat att få en rapport om vad de gjorde och rekommenderade. Även uppdragsgivaren Veidekke har frågat mig om vad de sagt men de borde ju ha fått en rapport. Anders Rungård

Svar från CCStructure AB

Hej Anders, stort tack för din feedback, Låt oss se vad som hände med rapporten som gick till Veidekke er byggnadsherre. Ha en härlig dag. / Christer