Cefyra Bil I Kristianstad

1.0

3 omdömen om Cefyra Bil I Kristianstad

Jan H
Skrev om Cefyra Bil I Kristianstad

Hej .Har tittat på bilar c4bil Kristianstad. noterat att bilarna är registrerade på privatpersoner o inte på företaget ? kan vara att konsument köplagen gäller ej om man handlar bil av privatperson ! på detta sätt blir det nästan verkningslöst att klaga om något fel på bil efter köp .

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
L
Skrev om Cefyra Bil I Kristianstad

Blev inget bilköp då de försöka sälja en bil för 44.000:- (annonsdatum 25/12-14) som renoveringsobjekt, för att frånsäga sig allt ansvar med bilen. Fast den skall säljas på ställd, nybesiktigad och med 3 månaders försäkring med länsförsäkringar. Jag bad att få en avläsning på eventuella felkoder vilket de först gjorde men sa deras instrument inte kunde läsa av Bi-fuel enheten/delen. Jag bad om att få den utskrivna filen men det fick jag aldrig, trots jag kontrollerade att de skrev rätt mailadress.. Nu i efterhand vet jag...

Björn H gillar detta
Henrik N
Skrev om Cefyra Bil I Kristianstad

Icke tillmötesgående för 5 öre, aggressiv och jäkligt sur. När man frågade om bilen ljög han om både det ena och det andra, gör inte affärer med han!!!

Björn H och Agnetha L gillar detta