Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Kristianstad Cefyra Bil I Kristianstad

Blekingevägen 108, 291 50 Kristianstad — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Cefyra Bil I Kristianstad

• Jan H
    Jan H skrev om Cefyra Bil I Kristianstad
    Hej .Har tittat på bilar c4bil Kristianstad. noterat att bilarna är registrerade på privatpersoner o inte på företaget ? kan vara att konsument köplagen gäller ej om man handlar bil av privatperson ! på detta sätt blir det nästan verkningslöst att klaga om något fel på bil efter köp . Läs mer
  • L
    L skrev om Cefyra Bil I Kristianstad
    Blev inget bilköp då de försöka sälja en bil för 44.000:- (annonsdatum 25/12-14) som renoveringsobjekt, för att frånsäga sig allt ansvar med bilen. Fast den skall säljas på ställd, nybesiktigad och med 3 månaders försäkring med länsförsäkringar.
    Jag bad att få en avläsning på eventuella felkoder vilket de först gjorde men sa deras instrument inte kunde läsa av Bi-fuel enheten/delen. Jag bad om att få den utskrivna filen men det fick jag aldrig, trots jag kontrollerade att de skrev rätt mailadress..
    Nu i efterhand vet jag varför. De fick helt plötsligt problem att besikta bilen så den skulle in på Volvo här i Kristianstad på felsökning. Men Volvo har inga uppgifter om detta, och nu när bilen är besiktigad.
    Bilpriset har höjts med 2000 kronor och ny datum (29/1-15) för annonsen är uppe dvs 46.000:-
    Jag påtalade att de måste sälja alla bilar över 30.000:- med en varudeklaration men det vägrade säljaren och nu vill han inte sälja bilen till mig längre för jag har ställt de jobbiga frågorna.
    Eller rättare sagt jag har ställt dem RÄTTA frågorna som motormännen rekommenderar.
    I övrigt ser bilen väldigt fin ut och det är synd att företaget/ägaren inte kan vara mer mottaglig.
    Lägger med annonsen fast jag vet den kommer försvinna. Men lägger även direkt till Blocket butiken.

Jag hoppas folk läser detta och ställer de RÄTTA frågorna så de lär sig de måste vara mer ärliga. Läs mer
    Björn H gillar detta
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Cefyra Bil I Kristianstad
    Icke tillmötesgående för 5 öre, aggressiv och jäkligt sur. När man frågade om bilen ljög han om både det ena och det andra, gör inte affärer med han!!! Läs mer
    Björn H, Agnetha L gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Kristianstad:

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG