Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Chao Thai Take away

Nansensgatan 2, 417 19 Göteborg — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Chao Thai Take away

• Anna-Karin G
    Anna-Karin G skrev om Chao Thai Take away
    Efter 20 år av mat från denna kock, så är jag lika belåten varje gång.
    Just nu är nr 3 Kaeng Kha Ree min favorit, med kyckling, ibland kan det även vara gott med lite tofu. Läs mer
    Jonas R gillar detta
  • Linda K
    Linda K skrev om Chao Thai Take away
    Bästa maten du kan hitta finner du här, garanterat!! Har du konstiga xtra idéer om vad du vill ha på maten är det inga problem! Du får all hjälp du vill ha -och har man väl smakat maten här så tycker man all annan Thai mat saknar något.... Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Chao Thai Take away
    Bästa thaistället jag käkat på. Extremt fräsch och god mat, bra och trevlig service och bra priser. Säg dock till om du vill ha lite starkare kryddning då det mesta är "svenssonstarkt". Har prövat på flera rätter och allt är i princip lika gott! Läs mer
    Anna-Karin G gillar detta
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Chao Thai Take away
    Varje gång jag är i Göteborg passar jag på att äta lunch här. Har aldrig ätit godare Thaimat än här. Läs mer
  • Edward K
    Edward K skrev om Chao Thai Take away
    Trevligt bemötande! God mat! Det ENDA negativa är att restaurangen inte är belägen i min lilla håla Fritsla istället! Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Chao Thai Take away
    Klart bästa thaien i stan. Missa inte denna fantastiska lilla take a way Läs mer
  • Andy N
    Andy N skrev om Chao Thai Take away
    Nr 8 och 13 är supergoda. Ett tips för er som tittar förbi. Sen finns det iofs mängder av andra goda rätter, men mina favoriter är 8 & 13.Ta med hem och njut med vänner. Nu börjar magen kurra, bäst att sluta skriva. Läs mer
  • Katrine J
    Katrine J skrev om Chao Thai Take away
    Vilken rätt du än väljer så är den kanon. Liten restaurang men ack så god. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Jessica O Jessica O tycker: