Chao Thai Take away

Chao Thai Take away

8 omdömen om Chao Thai Take away

Anna-Karin G
Skrev om Chao Thai Take away

Efter 20 år av mat från denna kock, så är jag lika belåten varje gång. Just nu är nr 3 Kaeng Kha Ree min favorit, med kyckling, ibland kan det även vara gott med lite tofu.

Jonas R gillar detta
Linda K
Skrev om Chao Thai Take away

Bästa maten du kan hitta finner du här, garanterat!! Har du konstiga xtra idéer om vad du vill ha på maten är det inga problem! Du får all hjälp du vill ha -och har man väl smakat maten här så tycker man all annan Thai mat saknar något....

Jonas R
Skrev om Chao Thai Take away

Bästa thaistället jag käkat på. Extremt fräsch och god mat, bra och trevlig service och bra priser. Säg dock till om du vill ha lite starkare kryddning då det mesta är "svenssonstarkt". Har prövat på flera rätter och allt är i princip lika gott!

Anna-Karin G gillar detta
Tobias M
Skrev om Chao Thai Take away

Varje gång jag är i Göteborg passar jag på att äta lunch här. Har aldrig ätit godare Thaimat än här.

Edward K
Skrev om Chao Thai Take away

Trevligt bemötande! God mat! Det ENDA negativa är att restaurangen inte är belägen i min lilla håla Fritsla istället!

Thomas J
Skrev om Chao Thai Take away

Klart bästa thaien i stan. Missa inte denna fantastiska lilla take a way

Andy N
Skrev om Chao Thai Take away

Nr 8 och 13 är supergoda. Ett tips för er som tittar förbi. Sen finns det iofs mängder av andra goda rätter, men mina favoriter är 8 & 13.Ta med hem och njut med vänner. Nu börjar magen kurra, bäst att sluta skriva.

Katrine J
Skrev om Chao Thai Take away

Vilken rätt du än väljer så är den kanon. Liten restaurang men ack så god.