Alla kategorier Restaurang Gävleborg Gävle Church Street Saloon Country & Western AB

Church Street Saloon Country & Western AB

Kyrkogatan 11, 803 20 Gävle — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Church Street Saloon Country & Western AB

• Andreas B
    Andreas B skrev om Church Street Saloon Country & Western AB
    Väldigt gott! Väldigt mycket mat! Bra personal. Läs mer
  • Astrid S
    Astrid S skrev om Church Street Saloon Country & Western AB
    Jag var där med mina syskonbarn och för dem var detta en upplevelse! De pratar än idag om cowboyhattarna de fick låna, den coola pistolen, de iskalla glasen och all galen inredning. Personalen gjorde det där "lilla extra" just för barnen. För egen del anser jag att detta lite annorlunda ställe (i positiv bemärkelse) behövs bland restaurangutbudet i Gävle.

Många bekanta tycker dock att personalen inte är flexibla vid små ändringar i menyn (såsom byte av en sås, t ex) och jag har även hört att personalen behandlas dåligt. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Church Street Saloon Country & Western AB
    Här fick vi mycket och god mat, bra service och restaurangmiljön gjorde besöket extra minnesvärt. Läs mer
  • Erika H
    Erika H skrev om Church Street Saloon Country & Western AB
    asgod mat, mkt mat och trevlig personal. kycklingen är toppengod och du går därifrån tjockare och mättare än nånsin förut... toppenställe! Läs mer
  • David J
    David J skrev om Church Street Saloon Country & Western AB
    Mycket och god mat i mysig miljö med bra musik som passar stilen på restaurangen. Passar bra att gå dit och käka och ta en iskall öl innan kvällen fortsätter. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Church Street Saloon Country & Western AB
    Riktigt god och vällagad mat i western-anda. Läs mer

Kyrkogatan 11, 803 20 Gävle