Alla kategorier Restaurang Gävleborg Gävle Church Street Service AB

Kyrkogatan 11, 803 20 Gävle — Visa karta

Heidenstamsgatan 75, 75427, UPPSALA
Restaurang Kocken & Kallskänkan
Sara K:
Vi anlitade Kocken & Kallskänkan för att leverera vår bröllopsmiddag, samt tillhandahålla serveringspersonal. Det gällde allt från att ombes...

Läs vad 3 kunder tycker om Church Street Service AB

• Eva E
    Eva E skrev om Church Street Service AB
    Roligt! Annorlunda ställe med god mat, häftiga drinkar och Gävles absolut bästa efterrätter! Fruktansvärd kö och alltid fullt med folk. Får man ett bord garanteras en bra kväll!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Church Street Service AB
    Ett av världens bästa ställe, om ni frågar mig! Supergod mat, spännande meny och roliga drinkar! Coolt ställe, med annorlunda stil. Dock oftast aspackat med folk, men jag kan lätt stå i kö en timme för att få ett bord här!
  • Robert E
    Robert E skrev om Church Street Service AB
    Ett utav de lite coolare ställena att äta på i alla fall om du gillar den Amerikansak stilen. Allt som serveras är på Amerikansktvis och det är sjukt stora portioner fast de kostar en del. Och en rolig sak är att innan maten så får du massa Peanuts (nötter med skall på) som du knäcker och skalen slänger du bara på golvet! riktigt mycket cowboystil över de hela asgod mat

Kyrkogatan 11, 803 20 Gävle