Alla kategorier Målare Västmanland Västerås City Måleri i Västerås AB

City Måleri i Västerås AB

Fallhammargatan 2a, 721 33 Västerås — Visa karta

Varmt välkommen till City Måleri i Västerås AB!

Vi är ett familjeföretag där hantverkstraditionen gått i arv, generation efter generation.
När du anlitar oss får du ett företag som arbetar med hög kvalitét och yrkesstolthet.
Vår ambition är inte att bli det största måleriföretaget, utan att du ska bli nöjd med slutresultatet och att arbetet ska vara väl genomfört från början till slut.
Vi följer även alltid upp våra jobb för att säkerställa att du som kund känner att du fick den service som du beställt av oss.

Eftersom vi är ett litet företag har vi korta beslutsvägar och kan rätta oss efter era behov och även ge tips och förslag på t.ex färgsättning mm.

Vi utför uppdrag åt bl a. byggföretag, bostadsrättsföreningar och privatpersoner.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här eller se bilder på vårt Instagram-konto: @citymaleri_ab.

Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller behöver råd inför ditt måleriprojekt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 48 kunder tycker om City Måleri i Västerås AB

• 2019-08-12

Åsa J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Snabbt uppringd efter telefonmeddelande samma dag. Besök av en målare som bedömde behovet av ommålning av taket i badrummet. Semestertider - visst men arbetet blev gjort redan sista dagarna i juli. Målare Kevin var både trevlig, duktig och hjälpsam. Supernöjd. Vet att jag kan anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-08-07

Svante K skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målade om hela utsidan av huset samt insidan av uterummet.

Mycket bra och trevligt bemötande från första stund. Fick t.o.m mail om försenad målare inför påhitt av huset för offerten... Vi hade 4 olika målare under arbetets gång (semestertider) och alla kändes uppdaterade på vad som gällde och alla var väldigt trevliga. När snickarna som bytte dåliga plankor hade satt en lite snett blev de tillbakaringda och fick fixa till det, vilket vi nog aldrig sett då det gällde runt ett fönster på övervåningen.

Rekommenderar verkligen City Måleri! Läs mer
  • 2019-04-25

Susanne I skrev om City Måleri i Västerås AB
    Arbetet utfördes fint och snabbt. Läs mer
  • 2019-04-12

Stefan J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Ommålning i vardagsrum. Väggar ,tak och fönster . Hade höga förväntningar och de uppfylldes . Bra bemötande till råga på allt . Rekommenderas . Läs mer
    2019-04-15 Jan B svarar Stefan J
    Tackar Stefan!
    Kul att vi kunde leva upp till förväntningarna!
    Ha en fortsatt trevlig vår=)!
    // Jarno
  • 2019-04-10

Caroline N skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi behövde hjälp att laga en spricka i en vägg och sedan måla den väggen. City Måleri kom hem till oss för att se väggen och ge en offert. Hela processen var väldigt smidig med tydlig information om vad som hände under projektets gång. Vi blev glatt överraskade över både resultat och bemötandet av City Måleri. Vi kommer verkligen att rekommendera dem till våra nära & kära! :) Läs mer
    2019-04-11 Jan B svarar Caroline N
    Hej Caroline! Tack och lycka till med försäljningen och nya lyan=)!
    Med vänlig hälsning, Jarno
  • 2019-04-05

Kristina G skrev om City Måleri i Västerås AB
    Riktigt proffsiga!
    Vi är så nöjda och kan absolut rekommendera City Måleri i Västerås👍🏻 Läs mer
    2019-04-10 Jan B svarar Kristina G
    Kul att höra att ni är nöjda! Lycka till med nya huset=)!
    // Jarno
  • 2019-02-24

Inga-Lill E skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi har fått hjälp med målning och tapetsering av ett sovrum. Det var lätt att få kontakt med företaget och att få en offert för jobbet som skulle utföras. Filip, som var den som utförde arbetet, var mycket noggrann och gjorde ett mycket bra och grundligt arbete. Vi är jättenöjda med resultatet och rekommenderar gärna City Måleri Västerås! Läs mer
  • 2019-02-18

Johan D skrev om City Måleri i Västerås AB
    Bra o snabb service. Bra resultat, inget att klaga på Läs mer
  • Johan S

2019-02-13

Johan S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Bästa måleriföretaget vi anlitat. Snabb återkoppling och ett perfekt resultat. Läs mer
  • 2019-01-31

Johan S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Väldigt proffsiga och trevliga att göra med Läs mer
  • 2019-01-25

Julia E skrev om City Måleri i Västerås AB
    - reparation av en vägg + målning
    - anlitat företaget två gånger och alltid blivit bemött trevligt och professionellt!
    - arbetet startades som vi bestämt, de svarar snabbt på frågor, de städar fint efter sig och gör jobbet snyggt och noga!
    - känner mig trygg att rekommendera City Måleri till andra för att de är seriösa och pålitliga, serviceinriktade och har många kontakter om man vill ha exempelvis hjälp av golvläggare osv. Läs mer
  • 2019-01-19

David P skrev om City Måleri i Västerås AB
    Mycket bra jobbat, jag verkligen nöjd Läs mer
  • Sirpa J

2018-12-27

Sirpa J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Spackling och målning av tak, väggar och dörrposter i lägenhet.
    Trevligt bemötande.
    Proffsigt utfört arbete.
    Bra kontakt under arbetets gång.
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2018-12-18

Birgitta H skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi är mycket nöjda med Citymåleris mycket professionellt utförda arbete och bemötande och skulle inte tveka inför att ev anlita Citymåleri igen. Kan starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-11

Pirkko S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Josef gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos mig.Satt upp nya tapeter och målade om i köket.
    Trevligt bemötande av alla hos City Måleri.
    Kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-04

Karin M skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi har anlitat City Måleri för tapetsering av hall och vägg genom enplanshus. Vi fick snabb respons och ”koll” för offert.
    Tålmodig och noggrann kille som fick slita lite extra mycket med en gammal strukturtapet fr -82. Längre förarbete än planerat, men hellre det än att någon ”hafsar förbi” för att hinna i tid.
    Oförutsedda händelser som tex gammalt larm m el-strul och felbeäknat antal rullar (mitt fel) bemöttes på ett bra sätt och slutresultatet blev jättefint! Läs mer
  • 2018-12-03

Rose W skrev om City Måleri i Västerås AB
    Fick ommålat i sovrummet av en trevlig ung man. Jättefint jobb,noggrant. Läs mer
  • Gustav B

2018-11-29

Gustav B skrev om City Måleri i Västerås AB
    Väl utfört arbete inom överenskommen tidsram. Läs mer
  • 2018-11-29

Tomas Å skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning och tapetsering, utmärkt och snabbt.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-27

Gustav B skrev om City Måleri i Västerås AB
    Väl utfört jobb inom den överenskomna tidsrammen. Läs mer
    2018-11-27 Jan B svarar Gustav B
    Tack, Gustav???! Hör av dej bara om du behöver hjälp med något annat?
  • 2018-11-22

Mats B skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning av tak, mycket bra jobb.
    Väldigt bra bemötande och lyhörda för hur vi som kund ville lägga upp tiden för jobbet.
    Snabb och bra återkoppling Läs mer
    2018-11-22 Jan B svarar Mats B
    Tack Mats, roligt att höra att taken blev bra?!
  • Magnus E

2018-11-13

Magnus E skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi beställde målade tak ( var laserade) och bredspacklade väggar.
    När Jarmo eller Filip var här (de var fantastiskt duktiga) var vi nöjda.
    Det som kan sägas var att de hade en nybörjare som gjorde väldigt dåliga jobb.
    Stort minus.
    I övrigt en kanon firma.
    Magnus Eriksson 0706328785 Läs mer
    2018-11-14 Jan B svarar Magnus E
    Hej Magnus!
    Tack för din feedback!
    Kul att höra att trots "lärlingsmissen" under projektets gång, så löste det sig och ni blev nöjda med slutresultatet, vi strävar alltid efter nöjda kunder:)
  • Dennis F

2018-11-03

Dennis F skrev om City Måleri i Västerås AB
    Inga problem alls. De gick in, jobbade och lämnade ett strålande resultat efter sig. Läs mer
    2018-11-03 Jan B svarar Dennis F
    Tack Dennis, härligt att det blev bra! Hör bara av dej sen när du vill köra v-rummet:)
  • 2018-11-02

Thomas B skrev om City Måleri i Västerås AB
    Bra kontakt med måleriet ang planering och tips. Håller lev tider. Återkopplar och stämmer av om de eller jag undrar över något. Framförallt mycket bra hantverk vad gäller måleri och tapetsering. Läs mer
    2018-11-02 Jan B svarar Thomas B
    Vad kul att ni blev nöjda! Hör bara av er om ni behöver hjälp med att sätta upp handledaren i trappen=)
  • 2018-10-12

Viktor W skrev om City Måleri i Västerås AB
    Jag är mycket nöjd med City Måleri!
    Jag behövde hjälp med att måla om mitt badrumstak.
    Jag frågade om ett pris, vilket de höll på kronan. Det var heller inga fantasti-priser (som jag fick från andra när jag hörde mig för), utan det kändes helt fair. Målaren som kom sen var mycket trevlig och hjälpsam och gjorde ett fantastiskt jobb! Jag funderade ett tag på att göra det själv, men skulle med facit i hand aldrig vara ens nära deras resultat. De ringde också upp och undrade om jag var nöjd, så de följde också upp deras arbete.
    Så jag rekommenderar City Måleri varmt och återkommer gärna! Läs mer
    2018-10-13 Jan B svarar Viktor W
    Tack Viktor!
    Lycka till med försäljningen av din lgh och flytten till den nya! Ha det bra:)
  • Angela W

2018-10-04

Angela W skrev om City Måleri i Västerås AB
    Tapetsering. Blev bemött på ett jättebra sätt. Företaget levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2018-10-04 Jan B svarar Angela W
    Tackar!! Kul att hallen blev bra, såg bilden du skickade:)
  • 2018-10-03

Ladan G skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi anlitade City Måleri Västerås för att måla delar av huset.Vi är nöjda. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • 2018-10-03

John L skrev om City Måleri i Västerås AB
    Tack för ett mycket proffsigt utfört jobb och väldigt tillmötesgående Läs mer
    2018-10-03 Jan B svarar John L
    Tack John, kul att du blev nöjd med uppfräschningen av butiken=)!
    // "Citymålarna"
  • 2018-09-28

Susanne A skrev om City Måleri i Västerås AB
    Citymåleri levererade snabb o utmärkt service, trevligt bemötande och ett toppenbra resultat! Läs mer
    2018-10-03 Jan B svarar Susanne A
    Tack Susanne=)!! Lycka till med er fina lgh i centrum, där kommer ni trivas=)!
  • 2018-09-12

Jan-Erik N skrev om City Måleri i Västerås AB
    City Måleri gjorde ett riktigt bra tapetseringsjobb åt oss inför en inflyttning. Även om det tillkom oplanerade arbetsmoment så lyckades de hålla tidsplanen utan att det påverkade kvaliten på arbetet. Så vi är riktigt nöjda efter att ha anlitat dem. Läs mer
  • 2018-09-10

Anna B skrev om City Måleri i Västerås AB
    Anlitade city måleri för att måla om i vardagsrum, matrum och sovrum. I sovrummet stötte vi på problem iom att underarbetet från de som satt var dåligt gjort. City måleri fixade det så nu är väggen fin. Vi valde därför att ta in dem igen för att måla om hallen. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2018-09-02

Horst S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning och tapetsering av renoverat utrymme.
    Efter påminnelse utförde företaget uppdraget omgående och på ett tillfredställande sätt med noggrannhet helt enligt våra önskemål.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och glada för en ny bekantskap som kommer att utnyttjas fler gånger framöver. Läs mer
  • 2018-08-23

Ralf Ö skrev om City Måleri i Västerås AB
    Duktiga målare!, trevliga och snabba! Läs mer
    2018-08-23 Jan B svarar Ralf Ö
    Kul att höra att du blev nöjd !
    Stilrena kulörval???!
  • Sara S

2018-08-14

Sara S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Hjälp med tapetsering i hall.
    Mycket trevlig målare som kom på avtalad tid.
    Mycket nöjd med resultatet, kommer anlita City Måleri igen! Läs mer

2018-07-06

Eva-Lotta J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning fixa av hall. Trevlig och noggrann personal👍 Läs mer
    2018-07-06 Jan B svarar Eva-Lotta J
    Tackar, kul att hallen blev bra??
  • Karl-Gunnar J

2018-06-30

Karl-Gunnar J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Trevliga o duktiga killat. Mycket bra utfört arbete. Bra kontraalt med ledningen. Vi är mycket nöjda med City måleri. Vi kan rekommendera dom med glädje.👍 Läs mer
    2018-07-04 Jan B svarar Karl-Gunnar J
    Hej KG! Kul att höra att ni blev nöjda:)
  • 2018-05-31

Niklas J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Beställt målning, utfördes på ett utmärkt sätt. Startades på utsatt tid och färdigställdes snabbare än avtalat. Läs mer
  • 2018-05-31

Sandra L skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning av käkstommarna samt runtom dem. Väldigt nöjda! Trevlig och noggrann målare. Resultatet vart jättebra. Läs mer
  • 2018-05-17

Karl-gustav R skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning och tapetsering inomhus Läs mer
  • Berit K

2018-05-14

Berit K skrev om City Måleri i Västerås AB
    Jobbet bestod av att tapetsera ett litet rum och jag sökte hjälp på nätet.

Jag fick ett snabbt svar från City Måleri, och vi avtalade en tid för ett besök för en bedömning av jobbet.

Jarmo, en seriös, kunnig och trevlig representant kom och beskrev vad som borde göras och lämnade samtidigt en muntlig offert på kostnaden. Trots att jag befann mig i tidsnöd lyckades han hitta en tid att hjälpa mig.

Målaren som kom och gjorde ett utmärkt jobb var precis lika trevlig och serviceinriktad.

Mitt bestående intryck är att City Måleri är ett mycket seriöst och ansvarskännande företag. Jag kommer definitivt att kontakta dem igen nästa gång jag behöver hjälp. Läs mer
  • 2018-05-09

Daniel C skrev om City Måleri i Västerås AB
    Har fått en hall tapetserad. Trevligt bemötande och bra genomfört jobb Läs mer
  • Berit K

2018-05-09

Berit K skrev om City Måleri i Västerås AB
    Med viss tidsbrist behövde jag hjälp att tapetsera ett mindre rum. City Måleri svarade snabbt på min förfrågan och vi avtalade tid för ett besök för att kolla vad jobbet innebar.

En glad och trevlig representant för City Måleri kom på besök. Han inspekterade rummet, talade om vilka saker som behövde göras och lämnade ett preliminärt besked om kostnaden. Jag fick ett stort förtroende för företaget, genom hans sätt att agera.

När jobbet kunde genomföras kom samma kille och presenterade den målare som skulle utföra jobbet. Även han var mycket trevlig och han fixade jobbet på en dag. När jobbet var klart kom samma representant och inspekterade jobbet.

Jag är utomordentligt nöjd med resultatet och kommer att anlita City Måleri om jag i framtiden behöver hjälp. Läs mer
  • 2018-05-07

Vanessa C skrev om City Måleri i Västerås AB
    Tapetsering och målning. Supernöjda med Citymåleri och skulle inte tveka på att kontakta dem igen eller rekommendera dem vidare! 👍🏼 Läs mer
  • 2018-05-07

Jessica P skrev om City Måleri i Västerås AB
    Om målning av föreningslokal.

Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.
    De var noga och vi blev trevligt bemötta Läs mer
  • 2018-04-23

Erkki J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Bredapackling och målning av väggar. Riktigt bra jobbat med ett bra resultat! Noggranna!! Läs mer
  • Hossein S

2018-04-22

Hossein S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi anlitade dessa grabbar för att spackla om väggar och måla alla väggar och tak i vår lägenhet.
    Inget annat än snabbt, trevligt, bemötande, proffsiga förslag och råd samt ett perfekt resultat.
    Jobbet utfördes inom utsatt tid och grabbarna var väldigt måna om slutresultatet, inget fuskande eller skarvande.

Är helnöjd och kan inget annat än säga gott om dem. Läs mer
  • John L

2018-04-20

John L skrev om City Måleri i Västerås AB
    Ommålning och nya tapeter i ett sovrum

Ett mycket bra bemötande och en god och relevant dialog

Vi ville ha en renovering av sovrummet utan att ta bort rummets karaktär. Resultatet blev över förväntan

Bra dialog hög nivå på yrkeskunskaper och därmed förmåga att ge en bra offert

Ett mycket bra resultat Läs mer

Fallhammargatan 2a, 721 33 Västerås