Alla kategorier Målare Västmanland Västerås City Måleri i Västerås AB

City Måleri i Västerås AB

Fältmätargatan 7, 721 35 Västerås — Visa karta

Varmt välkommen till City Måleri i Västerås!

Vi är ett familjeföretag där hantverkstraditionen gått i arv, generation efter generation.
När du anlitar oss får du ett företag som arbetar med hög kvalitét. Vår ambition är inte att bli det största måleriföretaget, utan att du ska bli nöjd med slutresultatet och att arbetet ska vara väl genomfört från början till slut.

Eftersom vi är ett litet företag har vi korta beslutsvägar och kan rätta oss efter era behov och även ge tips och förslag på t.ex färgsättning mm.

Vi utför uppdrag åt bl a. byggföretag, bostadsrättsföreningar och privatpersoner.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller behöver råd inför ditt projekt.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om City Måleri i Västerås AB

• Jan-Erik N
    Jan-Erik N skrev om City Måleri i Västerås AB
    City Måleri gjorde ett riktigt bra tapetseringsjobb åt oss inför en inflyttning. Även om det tillkom oplanerade arbetsmoment så lyckades de hålla tidsplanen utan att det påverkade kvaliten på arbetet. Så vi är riktigt nöjda efter att ha anlitat dem. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om City Måleri i Västerås AB
    Anlitade city måleri för att måla om i vardagsrum, matrum och sovrum. I sovrummet stötte vi på problem iom att underarbetet från de som satt var dåligt gjort. City måleri fixade det så nu är väggen fin. Vi valde därför att ta in dem igen för att måla om hallen. Vi är nöjda! Läs mer
  • Horst S
    Horst S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning och tapetsering av renoverat utrymme.
    Efter påminnelse utförde företaget uppdraget omgående och på ett tillfredställande sätt med noggrannhet helt enligt våra önskemål.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och glada för en ny bekantskap som kommer att utnyttjas fler gånger framöver. Läs mer
  • Ralf Ö
    Ralf Ö skrev om City Måleri i Västerås AB
    Duktiga målare!, trevliga och snabba! Läs mer
    2018-08-23 Jarno R svarar Ralf Ö
    Kul att höra att du blev nöjd !
    Stilrena kulörval😀👍🏼!
  • Sara S
    Sara S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Hjälp med tapetsering i hall.
    Mycket trevlig målare som kom på avtalad tid.
    Mycket nöjd med resultatet, kommer anlita City Måleri igen! Läs mer
  • Eva-Lotta J
    Eva-Lotta J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning fixa av hall. Trevlig och noggrann personal👍 Läs mer
    2018-07-06 Jarno R svarar Eva-Lotta J
    Tackar, kul att hallen blev bra👍🏼
  • Karl-Gunnar J
    Karl-Gunnar J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Trevliga o duktiga killat. Mycket bra utfört arbete. Bra kontraalt med ledningen. Vi är mycket nöjda med City måleri. Vi kan rekommendera dom med glädje.👍 Läs mer
    2018-07-04 Jarno R svarar Karl-Gunnar J
    Hej KG! Kul att höra att ni blev nöjda:)
  • Niklas J
    Niklas J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Beställt målning, utfördes på ett utmärkt sätt. Startades på utsatt tid och färdigställdes snabbare än avtalat. Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning av käkstommarna samt runtom dem. Väldigt nöjda! Trevlig och noggrann målare. Resultatet vart jättebra. Läs mer
  • Karl-gustav R
    Karl-gustav R skrev om City Måleri i Västerås AB
    Målning och tapetsering inomhus Läs mer
  • Berit K
    Berit K skrev om City Måleri i Västerås AB
    Jobbet bestod av att tapetsera ett litet rum och jag sökte hjälp på nätet.

Jag fick ett snabbt svar från City Måleri, och vi avtalade en tid för ett besök för en bedömning av jobbet.

Jarmo, en seriös, kunnig och trevlig representant kom och beskrev vad som borde göras och lämnade samtidigt en muntlig offert på kostnaden. Trots att jag befann mig i tidsnöd lyckades han hitta en tid att hjälpa mig.

Målaren som kom och gjorde ett utmärkt jobb var precis lika trevlig och serviceinriktad.

Mitt bestående intryck är att City Måleri är ett mycket seriöst och ansvarskännande företag. Jag kommer definitivt att kontakta dem igen nästa gång jag behöver hjälp. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om City Måleri i Västerås AB
    Har fått en hall tapetserad. Trevligt bemötande och bra genomfört jobb Läs mer
  • Berit K
    Berit K skrev om City Måleri i Västerås AB
    Med viss tidsbrist behövde jag hjälp att tapetsera ett mindre rum. City Måleri svarade snabbt på min förfrågan och vi avtalade tid för ett besök för att kolla vad jobbet innebar.

En glad och trevlig representant för City Måleri kom på besök. Han inspekterade rummet, talade om vilka saker som behövde göras och lämnade ett preliminärt besked om kostnaden. Jag fick ett stort förtroende för företaget, genom hans sätt att agera.

När jobbet kunde genomföras kom samma kille och presenterade den målare som skulle utföra jobbet. Även han var mycket trevlig och han fixade jobbet på en dag. När jobbet var klart kom samma representant och inspekterade jobbet.

Jag är utomordentligt nöjd med resultatet och kommer att anlita City Måleri om jag i framtiden behöver hjälp. Läs mer
  • Vanessa C
    Vanessa C skrev om City Måleri i Västerås AB
    Tapetsering och målning. Supernöjda med Citymåleri och skulle inte tveka på att kontakta dem igen eller rekommendera dem vidare! 👍🏼 Läs mer
  • Jessica P
    Jessica P skrev om City Måleri i Västerås AB
    Om målning av föreningslokal.

Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.
    De var noga och vi blev trevligt bemötta Läs mer
  • Erkki J
    Erkki J skrev om City Måleri i Västerås AB
    Bredapackling och målning av väggar. Riktigt bra jobbat med ett bra resultat! Noggranna!! Läs mer
  • Hossein S
    Hossein S skrev om City Måleri i Västerås AB
    Vi anlitade dessa grabbar för att spackla om väggar och måla alla väggar och tak i vår lägenhet.
    Inget annat än snabbt, trevligt, bemötande, proffsiga förslag och råd samt ett perfekt resultat.
    Jobbet utfördes inom utsatt tid och grabbarna var väldigt måna om slutresultatet, inget fuskande eller skarvande.

Är helnöjd och kan inget annat än säga gott om dem. Läs mer
  • John L
    John L skrev om City Måleri i Västerås AB
    Ommålning och nya tapeter i ett sovrum

Ett mycket bra bemötande och en god och relevant dialog

Vi ville ha en renovering av sovrummet utan att ta bort rummets karaktär. Resultatet blev över förväntan

Bra dialog hög nivå på yrkeskunskaper och därmed förmåga att ge en bra offert

Ett mycket bra resultat Läs mer

Fältmätargatan 7, 721 35 Västerås