Chantelle H (Elev)

Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

53 omdömen om Chantelle H (Elev)

Petra Ö
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Min dotter blev otroligt nöjd. Hon har självlockigt hår som var slitet och trött. Men Chantelle var väldigt duktig och lyhörd. Resultatet blev strålande. Min dotter har aldrig vart nöjdare. Dessutom väldigt mjuk i bemötandet på både barn och vuxna..Vi kommer tillbaka

Helena L
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Hon var väldigt positiv och glad! Frågade hur jag ville ha håret, hur jag ville bli klippt. Hon ställde frågor, tex om jag var håröm. Var dit för att klippa topparna på långt tjockt hår, hon var mycket noggrann och gjorde en perfekt klippning. Fönade håret efteråt. Är mycket nöjd och kommer gärna tillbaka!

Ida A
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jättegullig och fin tjej, lätt att prata med. Blev nöjd med håret

Kärsti W
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Klippning av långt tjockt hår. Ville korta av och tunna ur för att få det mer hanterbart. Chanelle var noggrann, ambitiös och gav förslag på och hade idéer om vad som skulle passa bäst utifrån hårtyp, längd etc. Frågade handledare om tips och råd för att lära sig mer.

Anna-Karin K
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag blev väldigt bra mött av Chantell. Hon var glad och trevlig. Jag blev nöjd med min klippning!

Yvonne E
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevlig och duktig tjej. Jag blev supernöjd. Henne vill jag alltid ska klippa mitt hår 😀 Hon var väldigt duktig på kundbemötande och får högsta poäng av mig.

Kerstin P
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevligt bemötande och ett noggrant arbete med ett bra resultat. 👍

Marie J
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Duktigt och noggrann .Trevligt bemötande .Jag är jätte nöjd med henne .

Renee M
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Noggrann Trevlig Pratsam Lättsam Mycket nöjd med mitt besök Kommer anlita henne bara framöver

Lena O
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Helt fantastisk tjej. Rätt person på rätt plats. Noggrann. Bara att önska henne lycka till i arbetslivet.++++++