Sara R

192 omdömen om Sara R

Ellen L

Jättetrevlig tjej som kunde sin grej. Kände mig trygg från första stund med henne som ny frisör.

Alexander L

Trevlig, proffsigt, gott bemötande

Inger L

Har gått hos Sara i många år och är alltid lika nöjd med hennes bemötande och utförande av mitt hår

Jenny W

Alltid jättenöjd med Sara. Bra råd från henne om mitt hår.

Annika S

Har gått hos Sara i flera år och blir alltid lika nöjd. Kan verkligen rekommendera henne.

Linda L

Sara var otroligt trevlig och tillmötesgående. Hon lyssnade på mina önskemål och resultatet blev suveränt. Jag gjorde ett spontanbesök med önskan att färga håret och fick tid nästan direkt. Jag blev så otroligt nöjd. Besöket, färgningen och Sara levde mer än väl upp till förväntningarna. Tack!

Christer L

Föredömligt bemötande. Mycket nöjd.

Erika L

Fantastisk tjej,lugn och trygg,lätt att prata med.Jag var väldigt osäker på vad jag skulle göra med håret när jag kom dit,hade en bild med mig om hur jag hade tänkt mig och hon utgick från den och hjälpte till med råd och tips om både klippning och slingor. Det här är det bästa jag gjort för mig själv på länge,så nöjd,rätt tjej på rätt plats,kommer absolut att vända mig till Sara i fortsättningen.Mamma tyckte att jag blev så fin i håret så i övermorgon åker hon till Sara och klipper sig!

Majvor R

Super duktig och härligt bemötande snäll och omtänksam,berättar vad hon gör och jag är alltid jätte nöjd🥰 min fina dotter från Rättvik❤️

Agneta D

Sara var väldigt lugn och trevlig.och lätt att prata med. Jag skulle klippa längderna och vi hade en bra diskussion om hur mycket som skulle klippas. Saras förslag blev riktigt bra och jag blev totalt sett väldigt nöjd med resultatet. Jag hoppas att Sara finns tillgänglig vid mitt nästa besök hos Cityfrisörerna. Mvh Agneta Dahlqvist