Chantelle H (Elev)

Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

51 omdömen om Chantelle H (Elev)

Ida A
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jättegullig och fin tjej, lätt att prata med. Blev nöjd med håret

Kärsti W
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Klippning av långt tjockt hår. Ville korta av och tunna ur för att få det mer hanterbart. Chanelle var noggrann, ambitiös och gav förslag på och hade idéer om vad som skulle passa bäst utifrån hårtyp, längd etc. Frågade handledare om tips och råd för att lära sig mer.

Anna-Karin K
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Jag blev väldigt bra mött av Chantell. Hon var glad och trevlig. Jag blev nöjd med min klippning!

Yvonne E
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Mycket trevlig och duktig tjej. Jag blev supernöjd. Henne vill jag alltid ska klippa mitt hår 😀 Hon var väldigt duktig på kundbemötande och får högsta poäng av mig.

Kerstin P
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Trevligt bemötande och ett noggrant arbete med ett bra resultat. 👍

Marie J
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Duktigt och noggrann .Trevligt bemötande .Jag är jätte nöjd med henne .

Renee M
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Noggrann Trevlig Pratsam Lättsam Mycket nöjd med mitt besök Kommer anlita henne bara framöver

Lena O
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Helt fantastisk tjej. Rätt person på rätt plats. Noggrann. Bara att önska henne lycka till i arbetslivet.++++++

Leena A
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Chantelle var mycket glad och trevlig från första stunden jag mötte henne. Hon lyssnade uppmärksamt på vad jag ville ha och blev glad över att få fria händer, men visade ändå respekt och frågade mig om det steg hon ville göra var ok. Jag var mycket nöjd när jag gick därifrån och skulle utan tvekan låta Chantelle klippa mitt hår igen.

My I
Skrev om Chantelle H (Elev) en del av Cityfrisörerna Gävle

Bra bemötande och vart jätte nöjd med klippningen och när hon lockade håret