Citytandläkarna Malmö

Citytandläkarna Malmö

4.3

Citytandläkarna i Malmö är en trivsam och välkomnande tandläkarklinik precis vid Citygross i sydöstra Malmö. Varmt välkomna!

7 omdömen om Citytandläkarna Malmö

Britt T
Skrev om Citytandläkarna Malmö

Jag har i flera år besökt Citytandläkarna i Malmö för årlig kontroll av mina tänder. Har fått gjort en del lagningar och någon rotfyllning. Jag brukar känna mig nöjd efter besöken och har alltid blivit korrekt och vänligt bemött. Jag kan därför rekommendera kliniken.

William K
Skrev om Citytandläkarna Malmö

Det bästa med citytandläkarna är att de är försiktiga och det gör inte ens ont när man gör rotfyllning på detta ställe.

Jim O
Skrev om Citytandläkarna Malmö

Utmärkta tandläkare som inte alls sög pengar ur en. Professionella o mycket tillmötesgående. Självklart rekommenderar jag dem utan någon som helst tvekan!

Mariam I
Skrev om Citytandläkarna Malmö

Rekommenderas starkt!! Helt klart Bästa tandläkarna som sätter patienten i fokus.!!!

Joakim S
Skrev om Citytandläkarna Malmö

Jag var på en akut tid hos er med en tand som jag hade problem med tandläkaren lagade tanden provisoriskt och gav mig en ny tid för att laga tanden. Tandläkaren lovade guld och gröna skogar att jag skulle få hjälp med tanden mm. Men så ringde tandsköterskan och avbokade tiden. Fick hjälp av en annan tandläkaren tycker det var dålig still att göra så eftersom ni visste jag hade stora problem med tanden. Er motivering var att tandläkaren var på kurs när ni avbokade min tid.

Linda
Skrev om Citytandläkarna Malmö

Hans arbete är säkert ok, men när han råkat salta räkningen med 400 kr. något jag upptäckte först hemma när jag kollade kvittot, lovade han när jag ringde att betala tillbaka detta snarast. Påminde honom en månad senare - han bad då innerligt om ursäkt för förseningen, nu 9 månader senare + ytterligare tel samtal, brev och mejl - har jag fortfarande inte sett några pengar och har därför absolut inget förtroende kvar för tandläkare Michael Tojzner....

Steen K
Skrev om Citytandläkarna Malmö

God og dygtig tandlæge. Han ser en ære i at gøre et godt stykke arbejde- og til en rimelig pris. Jeg kan varmt anbefale ham.