Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Citytandläkarna Malmö

Citytandläkarna Malmö

Wachtmeisters väg 7, 213 73 Malmö — Visa karta

Citytandläkarna i Malmö är en trivsam och välkomnande tandläkarklinik precis vid Citygross i sydöstra Malmö. Varmt välkomna!

Läs vad 7 kunder tycker om Citytandläkarna Malmö

• Britt T
    Britt T skrev om Citytandläkarna Malmö
    Jag har i flera år besökt Citytandläkarna i Malmö för årlig kontroll av mina tänder. Har fått gjort en del lagningar och någon rotfyllning.

Jag brukar känna mig nöjd efter besöken och har alltid blivit korrekt och vänligt bemött.

Jag kan därför rekommendera kliniken. Läs mer
  • William K
    William K skrev om Citytandläkarna Malmö
    Det bästa med citytandläkarna är att de är försiktiga och det gör inte ens ont när man gör rotfyllning på detta ställe. Läs mer
  • Jim O
    Jim O skrev om Citytandläkarna Malmö
    Utmärkta tandläkare som inte alls sög pengar ur en. Professionella o mycket tillmötesgående. Självklart rekommenderar jag dem utan någon som helst tvekan! Läs mer
  • Mariam I
    Mariam I skrev om Citytandläkarna Malmö
    Rekommenderas starkt!! Helt klart Bästa tandläkarna som sätter patienten i fokus.!!! Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Citytandläkarna Malmö
    Jag var på en akut tid hos er med en tand som jag hade problem med tandläkaren lagade tanden provisoriskt och gav mig en ny tid för att laga tanden. Tandläkaren lovade guld och gröna skogar att jag skulle få hjälp med tanden mm. Men så ringde tandsköterskan och avbokade tiden. Fick hjälp av en annan tandläkaren tycker det var dålig still att göra så eftersom ni visste jag hade stora problem med tanden. Er motivering var att tandläkaren var på kurs när ni avbokade min tid. Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Citytandläkarna Malmö
    Hans arbete är säkert ok, men när han råkat salta räkningen med 400 kr. något jag upptäckte först hemma när jag kollade kvittot, lovade han när jag ringde att betala tillbaka detta snarast. Påminde honom en månad senare - han bad då innerligt om ursäkt för förseningen, nu 9 månader senare + ytterligare tel samtal, brev och mejl - har jag fortfarande inte sett några pengar och har därför absolut inget förtroende kvar för tandläkare Michael Tojzner.... Läs mer
  • Steen K
    Steen K skrev om Citytandläkarna Malmö
    God og dygtig tandlæge.
    Han ser en ære i at gøre et godt stykke arbejde- og til en rimelig pris.
    Jeg kan varmt anbefale ham. Läs mer

Bästa tandläkarna i Malmö:

Peter G Peter G tycker:
“Jag lider av en enorm tandläka...” Läs mer