Cleaning Bees

Cleaning Bees

cleaningbees.se
  • Badge2023

Välkommen till Cleaning Bees! Cleaning Bees är ett företag som förstår värdet av ett rent och organiserat hem eller kontor. Vi tror på att skapa en miljö som möjliggör avkoppling och välbefinnande. Som ett välrenommerat städföretag baserat i Södertälje har vi varit i branschen i över sex år och tillhandahåller förstklassiga...

46 omdömen om Cleaning Bees

Elisabeth G
Skrev om Cleaning Bees

Väldigt rent och fint! Kommer definitivt anlita CB igen!

Jonathan C
Skrev om Cleaning Bees

Otroligt trevliga och lättsamma personer att ha att göra med. Mina förväntningar var höga och de levde dem definitivt upp till! Dem får 11/10 på flyttstädningen! Det var skinande rent, väldigt professionellt utfört!

Hanna W
Skrev om Cleaning Bees

Fin städning och lätt kommunikation, enda anmärkningen var att städarna kom 45 min efter utsatt tid.

Svar från Cleaning Bees

Hej Hanna, Tack snälla för omdömen! Glad att höra att ni var nöjda med städningen. Ja, så kan det vara ibland, finns oförväntade saker som påverkar ankomsttiden. Ber om ursäkt för det och hoppas det skapade inte så mycket strul för er. Önskar er en fortsatt trevlig vecka! Mvh Bogdan

Robert A
Skrev om Cleaning Bees

Utförde flyttstädningen på ett bra sätt. Bra kommunikation.

Svar från Cleaning Bees

Hej Robert, Tack snälla för ditt omdöme och lycka till med lägenheten! Mvh Bogdan

Linnéa H
Skrev om Cleaning Bees

Fantastiskt bemötande från start till slut. Gabriela kom och hämtade upp nycklarna inför städet, vilket jag tyckte var ett stort plus och fin service jag inte hade räknat med. Städningen var mycket bra genomförd. Ingenting att anmärka på. Rent, snyggt och effektivt. Rekommenderar starkt!

Svar från Cleaning Bees

Hej Linnea, Tusen tack för omdömen!Vi är glada att du blev så nöjd av vår service. Tack för att du valde oss! 🙏🙏mvh Gabriela 🐝

Karin Å
Skrev om Cleaning Bees

Jag träffade Gabriella igår. En mycket härlig person som gjorde ett fantastiskt jobb. Min lägenhet skiner! 🙏 Tack Karin

Svar från Cleaning Bees

Hej Karin, Tack snälla för feedback. Vi är extremt glada att ha dig som kund.🤝💫 Mvh Gabriela

Kristoffer B
Skrev om Cleaning Bees

Bra städat och personlig service. Rekommenderar!

Emma P
Skrev om Cleaning Bees

Flyttstäd. Enkel kommunikation och bra städat! Tack!

Prasanna V
Skrev om Cleaning Bees

Cleaning Bees's bathroom cleaning service was amazing ! The cleaner arrived on time and cleaned the bathroom spotlessly. I was so impressed with their attention to detail and they went the extra mile to make sure the bathroom was sparkling clean !

Svar från Cleaning Bees

Hello Prasanna, Thank you for choosing our services! Nice to hear that the cleaning was up to your expectations. Looking forward to help you again in the future. Best regards, Bogdan

Desiree R
Skrev om Cleaning Bees

Trevliga, lätta att komma i kontakt med, och gjorde ett toppenjobb med städningen. Prosvärda också. Helt klart nöjd!

Svar från Cleaning Bees

Hej Desiree, Tusen tack för omdömen. Kul att ni blev så nöjda med städningen. Ser framemot att hjälpa er igen vid nästa städtillfälle. Mvh Bogdan

Trang B
Skrev om Cleaning Bees

It’s the best cleaning service that I’ve ever had. Everything is thoroughly cleaned with extra care. I was truly amazed by the result. Communication was smooth and effective. Will definitely reach out to Cleaning Bees again for the next job or recommend it to anyone who needs it in the future. Thank you!

Svar från Cleaning Bees

Hello! Thank you very much for your positive review. Will will be glad to help you again on your next cleaning job. Best regards, Gabriela

Lene C
Skrev om Cleaning Bees

Nogrannt utförd flyttstädning. Mycket nöjd.

Svar från Cleaning Bees

Hej Lene, Tack så jättemycket för din omdöme.Vi ser framemot att hjälpa dig igen!

Linda M
Skrev om Cleaning Bees

Väldigt trevlig och proffesionell personal! Flyttstädningen blev jättebra och skulle verkligen rekommendera firman.

Svar från Cleaning Bees

Hej Linda, Tack så jättemycket för din omdöme.Vi ser framemot att hjälpa dig igen!

Frida H
Skrev om Cleaning Bees

Snabb återkoppling, otrolig service! Gabriela kom personligen och hämtade nycklar på kvällstid. Städningen var perfekt utförd, de nya ägarna hade ingenting att klaga på. Helhetsintrycket ett riktigt bra och smidigt företag. Rekommenderar varmt till alla som behöver hjälp med flyttstäd!! :)​

Svar från Cleaning Bees

Hej Frida, Tack så mycket för dina fina ord, det betyder mycket för oss. Vi är glada att ni blev nöjda med städningen och allt gick så smidigt med överlämningen av lägenheten. Mvh Gabriela

Akshay V
Skrev om Cleaning Bees

Very happy with cleaning bee's service! Always a great job and great communication

Svar från Cleaning Bees

Hi Akshay, Thank you for your review. We are happy to have you as client. Best regards, Gabriela

Cecilia G
Skrev om Cleaning Bees

Nöjd med städningen och trevligt bemötande

Hej Cecilia, Tusen tack för omdömen! Mvh Gabriela

Therese N
Skrev om Cleaning Bees

Fantastiskt på alla sätt och vis. Så proffsiga, duktiga, trevliga och mycket förtroendeingivande. Skulle rekommendera alla att använda Cleaning Bees. Vi kände en sån trygghet att överlåta vårat hem, det blev skinande rent och så noggrant städat! Högsta betyg!

Svar från Cleaning Bees

Hej Therese, Tusen tack för din tid för att lämna oss ett omdöme. Vi är superglada att ha er som kunder. Mvh Gabriela

Henrik K
Skrev om Cleaning Bees

Smidigt och bra service. Städningen var bra

Svar från Cleaning Bees

Hej Henrik , Tack för omdöme och vi ser framemot att hjälpa dig igen ! Mvh Gabriela

Ehsan Ansari B
Skrev om Cleaning Bees

It was done very well and accepted by the landlord at first sight who enforced it in the rental contract.

Svar från Cleaning Bees

Hi ! Thank you very much Ehsan!

Fatima A
Skrev om Cleaning Bees

Är supernöjd med både resultat och kommunikation. Allt gick smidigt och Gabriella var väldigt trevlig. Rekommenderas!

Svar från Cleaning Bees

Hej Fatima, Tack för omdömen och vad kul att du tycker så. Vi uppskattar det ! Mvh Gabriela

Juliana M
Skrev om Cleaning Bees

Jag anlitade Cleaning Bees för flyttstädning. Kommunikationen och service gick smidigt. De är noggranna, kompetenta och snabba. Städningen blev godkänt under slut besiktningen. Jag rekommenderar Cleaning Bees!

Hej Juliana, Tack snälla för omdömen! Vi uppskattar det. Mvh Bogdan

Ella W
Skrev om Cleaning Bees

Hörde av mig om flyttstäd kort inpå, fick snabbt ett svar med förslag på en offert. Bemötandet har från start varit väldigt bra, snabba svar, trevligt bemötande i all kontakt och anpassningsbara efter önskemål. Min upplevelse är att det varit smidigt och att jag fått ett bra utfört arbete. Jag är nöjd och skulle absolut rekommendera att använda sig av deras tjänster!

Tack snälla Ella! Vi är glada att ha såna trevliga kunder som dig. Mvh Gabriela

Magnus K
Skrev om Cleaning Bees

Bara positivt. Bra tydlig och snabb kommunikation och samma med utfört arbete.

Tusen tack Magnus! Vi ser framemot att hjälpa dig igen ! Mvh Gabriela

Tomas D
Skrev om Cleaning Bees

Utmärkt städresultat! Kommunikationen likaså. Rekomenderas starkt!

Svar från Cleaning Bees

Hej Tomas, Tack för att du valde oss för städningen och tack för din tid för att lämna oss ett omdöme. Vi ser framemot att hjälpa er igen. Mvh Bogdan

Gabriel S
Skrev om Cleaning Bees

Mycket professionellt och serviceinriktat företag för flyttstädning, som jag fick utförd. Rekommenderas varmt.

Hej Gabriel, Tusen tack för rekommendationen! Mvh Gabriela

John M
Skrev om Cleaning Bees

God kommunikation och väldigt noggrann städning till ett mycket bra pris. Bara positivt att säga om detta företag!

Svar från Cleaning Bees

Hej John, Tusen tack för omdömen! Vi ser framemot att hjälpa er igen. Mvh Gabriela

Sofie L
Skrev om Cleaning Bees

Jag anlitade Cleaning Bees för flyttstädning. Allt har varit toppen, från kommunikation till städning. Är mycket nöjd med städningen och skulle absolut rekommendera Cleaning Bees! Jag kommer defintivt anlita dem framöver :)

Svar från Cleaning Bees

Hej Sofie, Vad kul att höra! Tack för omdömen, vi ser framemot att hjälpa er igen. Mvh Gabriela

Pinar D
Skrev om Cleaning Bees

Vi var väldigt nöjda med resultatet och kommunikationen både innan och efter uppdraget.

Svar från Cleaning Bees

Hej Pinar, Tack för dina fina ord! Ser framemot att hjälpa er igen. Mvh Gabriela

Emilie H
Skrev om Cleaning Bees

Trevliga och gjorde ett superbra jobb, rekommenderar verkligen Cleaning Bees!

Svar från Cleaning Bees

Hej Emelie, Tack för omdömen! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig på det bästa sättet, ser framemot att hjälpa dig igen. Mvh Gabriela

Sophie L
Skrev om Cleaning Bees

Snabba svar och bra kommunikation inför och kring bokningen. Professionellt och noggrann utfört storstädning inklusive fönsterputs - riktigt bra detaljarbete (tex ugnrengörning etc ingick också). Vi är jättenöjda!

Svar från Cleaning Bees

Tack så mycket Sophie! VI är glada att vi kunde hjälpa till på det bästa sättet. Mvh Gabriela

Frank M
Skrev om Cleaning Bees

Använt oss av Cleaning Bees flyttstädning och är jättenöjda. Dom har varit punktliga, noggranna och lätta att bestämma tider med. Kan absolut rekommendera Cleaning Bees!

Svar från Cleaning Bees

Hej Frank, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada vi kunde hjälpa till er :D Mvh Gabriela

Andreas H
Skrev om Cleaning Bees

Superbra städning och god kundkontakt! Rekommenderar verkligen!

Svar från Cleaning Bees

Hej Andreas, Tack för att du har tagit lite av din tid för att lämna oss ett omdöme. Det uppskattas verkligen. Vi är glada att du blev nöjd med städningen och ser framemot att hjälpa dig vid en eventuellt städning behov. Mvh Gabriela

Carolina M
Skrev om Cleaning Bees

Jag beställde flyttstädning från Cleaning Bees och fick en väldigt bra bemötande, bra kommunikation kring mina önskemål och hur allt skulle gå. Toppen betyg!!!

Svar från Cleaning Bees

Hej Carolina, Tack för omdömet och för att du valde oss. Vi är glada att du blev nöjd med resultatet. Mvh Bogdan

Jerome A
Skrev om Cleaning Bees

I am very pleased with the excellent work and good eye for cleaning.  I appreciate the extra effort in making this turn out to be a great experience for me. Gabriella,  you are true to your word and definitely know how to make your customers happy! Apana Anyangwe

Svar från Cleaning Bees

Hi Jerome, Thank you for the allocated time to give us a review. Thank you for choosing us and we are glad that you are happy with the result. Regards, Gabriela

Lena I
Skrev om Cleaning Bees

Trevlig personal. Det luktade rent ända ut i trapphuset. Otroligt bra städat och fönstren var glasklara. Bra återkoppling när de var klara. Jag rekommenderar detta gäng.

Svar från Cleaning Bees

Hej Lena, Hej Lena, Tack för att du har tagit lite av din tid för att lämna oss ett omdöme. Vad skönt att höra det! Mvh Bogdan

Lena F
Skrev om Cleaning Bees

Jag kan bara säga wow! Cleaning Bees ger verkligen allt, och sen litet till. Förutom att flyttstädningen var i världsklass, så svarar de direkt på mail, oavsett dag och tid. Absolut inga missförstånd uppstod och de är supertrevliga. Jag kommer definitivt rekommendera alla jag känner att anlita Cleaning Bees!

Svar från Cleaning Bees

Hej Lena, Tack för att du har tagit lite av din tid för att lämna oss ett omdöme. Vi är glada att vi kunde hjälpa till med flyttstädningen och att resultatet blev mycket uppskattat. Mvh Bogdan

Ali A
Skrev om Cleaning Bees

Jag anlitade företaget för en flyttstädning. Städningen i lägenheten var mycket väl utfört och noggrant. Utmärkt genomfört arbete 💯 Tack Cleaning Bees 😊

Svar från Cleaning Bees

Hej Ali, Tack för din feedback! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig och att du blev nöjd med resultatet.

Meryem R
Skrev om Cleaning Bees

Blev bemött på ett mycket bra sätt. Jag blev jättenöjd av städningen av hela huset som utfördes av 3 personer. Mycket tacksam. Kommer att anlita dem i fortsättningen för städhjälp.

Svar från Cleaning Bees

Hej Maria, Tack för allt och tack för att du valde oss !

Julio A
Skrev om Cleaning Bees

This was the first time I have hired a cleaning service and I couldn't be more pleased! Thanks to Gabriella from cleaning bees hard work and attention to detail. I am happy with the result that I gotta look at my bathroom 3 times and can't believe it can get that clean.

Svar från Cleaning Bees

Hi Julio, thank you for the review and thank you for choosing us.We are glad that you are happy with the result. Regards, Gabriela

Eva N
Skrev om Cleaning Bees

Mycket bra städning av Gabriela, badrummet blev superfint, även övrig städning, sååå nöjd Tack. Anlitar gärna er igen. Duktig och trevlig. Vänligen Eva Jilltoft.

Svar från Cleaning Bees

Hej Eva, tack så mycket. Vi är glada att du blev nöjd med vår städning och ser framemot att hjälpa dig igen. Mvh Gabriela

Alexander V
Skrev om Cleaning Bees

Väldigt bra bemötande! Väldigt noggranna i sin städning!

Svar från Cleaning Bees

Hej Alexander, Tack så mycket. Vi är glada att du är nöjd med flyttstädningen.

Peter W
Skrev om Cleaning Bees

Vi anlitade Cleaning bees för en storstädning av vårat hus. Resultatet var över förväntan både sett till kvalitén och att de även fixat sådant vi inte trodde ingick i paketet. Vi rekommenderar dem starkt och kommer anlita dem igen.

Svar från Cleaning Bees

Hej Peter, Tack för att du valde oss för storstädningen! Vi är glada att ni blev nöjda med vår städning och hoppas på en ännu bättre resultat vid nästa tillfälle.

Ellinor A
Skrev om Cleaning Bees

Jag är otroligt nöjd med flyttstädningen som utfördes. Väldigt trevligt bemötande och verkligen tillmötesgående för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter. Smidigt, trevligt och utmärkt resultat. Lägenheten har nog aldrig varit så ren som när dom var klara där. Jag är supernöjd och rekommenderar verkligen Cleaning Bees!

Svar från Cleaning Bees

Hej Ellinor, Tack så mycket för dina fina ord. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig med flyttstädningen.

Simon H

Flyttstäd och hemstädning Professionella, seriösa och trevliga 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Cleaning Bees

Tack snälla Simon! Hoppas vi kan göra det ännu bättre i framtiden.

Evelina J
Skrev om Cleaning Bees

Flyttstädning. Mycket bra service, jag fick ett välstädat hem. Jag tackar återigen för att ni kunde boka om tiden på kort varsel när annat hamnade emellan. Verkligen guld värda! Rekommenderar starkt.

Svar från Cleaning Bees

Hej Evelina, Tack så mycket.Vi är glada att vi kunde hjälpa dig med flyttstädningen. Vi uppskattar ditt omdöme.

Marcus A
Skrev om Cleaning Bees

Väldigt bra service, kunde boka om på kort varsel utan problem.

Svar från Cleaning Bees

Hej Marcus, Tack så mycket! Vi är nöjda att vi kunde hjälpa till er när det var akut.