Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Värmdö Connect VVS & Bygg

Connect VVS & Bygg

Älggårdsvägen 29A, 139 36 Värmdö — Visa karta

Connect VVS Bygg & Entreprenad strävar efter att uppfylla våra kunders behov av professionellt utförda byggarbeten samt VVS-installationer till konkurrenskraftiga priser med specificerad kvalitet.
Med hjälp av våra välutbildade och motiverade medarbetare utföra byggnationer, installationer och service, och i alla arbeten skapa goda relationer med våra kunder och samarbetspartners.
Cementvägen 22, 13650, HANDEN

Byggföretag nära Connect VVS & Bygg:

Mörtnäs Hagväg 1, Lokal 4, Gustavsberg
Nöjda kunder är vår största prioritet, vårt mål att du som kund ska känna tryggh... Läs mer ›
Eneka Bygg:
Hej! Vi anlitade Erikas tak som en arbetspartner inom plåtarbete och inte bara på tak utan för inredning inne i en butik mitt i stan där de ...

Läs vad 11 kunder tycker om Connect VVS & Bygg

• Petter R
    Petter R skrev om Connect VVS & Bygg
    Undvik! Dyker inte upp på överenskommen tid och hör inte av sig om det heller. Vid kontakt från min sida så kom det ett kort svar om att de hade mycket att göra. De fick en chans till och vi kom överens om att de skulle ringa mig en viss dag för att boka tid. Ingen ringde. När jag ringde upp skulle han precis gå in till tandläkaren och lovade att ringa mig efter det. Två dagar senare utan återkoppling så sms'ar jag och frågar om ett specifikt datum passade dem. Men inget svar. Lägg er energi på andra företag som kan kommunciera och står för sitt ord, VVS connect gör det inte. Läs mer
  • Anders O
    Anders O skrev om Connect VVS & Bygg
    Vi rekommenderar varmt Connect VVS. Patrik och hans killar totalrenoverade ett badrum i vårt hus i Bromma på knappt tre veckor, (inkl nedrivning av vägg, uppbyggnad av ny vägg, flytt av dörr).

Vi hade höga krav och ett optimistiskt tidsschema.
    De startade på angiven dag och jobbade långa pass sex dgr/v och var färdiga inom önskad tid. Vi fick också en mängd goda råd på vägen. De var flexibla och lätta att samarbeta med. De gjorde justeringar efter våra önskemål utan någon diskussion.
    Trevliga Tadas som kaklade golv och väggar med stora marmorplattor gjorde ett FANTASTISKT arbete. Vi är mycket nöjda.
    Vi kommer definitivt anlita Connect VVS igen.
    /Anders i Bromma Läs mer
  • Lars
    Lars skrev om Connect VVS & Bygg
    Connect VVS o bygg är ett företag med bred kunskap inom bygg och med VVS i bagaget lämpar de sig utmärkt för nyproduktion och tillbyggnad. Läs mer
  • Henrik
    Henrik skrev om Connect VVS & Bygg
    Connect VVS har gjort jobb både ut och invändigt på vår fastighet, de utför jobben på utsatt tid och uppskattat pris. De följer upp arbetet som är utfört och åtgärdar eventuella brister direkt. Jag har varit väldigt nöjd med deras jobb hos oss. Läs mer
  • Eva
    Eva skrev om Connect VVS & Bygg
    Jättenöjd! Jobbet blev klart på utsatt tid trots den tighta tidsplanen. Fick god rådgivning gällande val av ytskick o utformning och har nu idag en vacker lgh och ett lyxbadrum. Läs mer
  • lena
    lena skrev om Connect VVS & Bygg
    Snabb, bra, personlig service. Kan verkligen bara rekommendera Connect VVS. Säger de att de ska komma eller höra av sig, så gör de det också. Levererar som utlovat och arbetet är utmärkt utfört.

Lena Listi Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Connect VVS & Bygg
    Lyhörda och punktliga. Allt blev som vi önskade. Jonad Läs mer
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Connect VVS & Bygg
    Skulle inte rekommendera denna firma i första hand.

De gjorde några mindre jobb åt mig
    Fick ringa flera gånger för att få en tid då de skulle komma och göra jobbet, jobbet var allmänt slarvigt utfört.
    Sedan lyckades de installera diskmaskinen utan någon vattenavstängare, något som jag upptäckte flera månader efteråt

Connectvvs gör jobbet, men om du kan få tag i en annan rörkrökare ta den ist. Läs mer
  • Marvin L
    Marvin L skrev om Connect VVS & Bygg
    Professionellt utförda arbeten med hög servicegrad och tillgänglighet. Inga överraskningar och tydlig kommunikation. Vi har använt Connect vid flertalet stora renoveringar: två helrenoverade badrum, lagt om tak, bytt dörrar och byggt däck. Mycket nöjda. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Connect VVS & Bygg
    Bara positiv erfarenhet från att anlita Connect. Arbetet har utförts med absolut bästa kvalité och med kostnad inom lämnad offert. Läs mer
  • Lena D
    Lena D skrev om Connect VVS & Bygg
    Connect VVS har renoverat badrum, kök o annat hemma hos oss. Vi är mycket nöjda. Allt är snyggt, ordentligt och noggrant gjort. Frågeställningar under renoveringen löste vi tillsammans med god hjälp av deras kunniga snickare. De jobbade dessutom snabbt. Läs mer

Älggårdsvägen 29A, 139 36 Värmdö