Cynthia

72 omdömen om Cynthia

Veronica L

Lyhörd, duktig och gjorde ett bra jobb

Svar från Cynthia

Hej Veronica! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Alexandra O

Cynthias klippning och styling var verkligen 10/10! Hon var lyhörd, trevlig och tog emot mina önskemål på ett mycket professionellt sätt. Hon var också tydlig med vad som kunde justeras för att passa just mig bäst. Jag är mer än nöjd med resultatet och har aldrig känt mig så nöjd med en styling tidigare!

Svar från Cynthia

Hej Alexandra! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Milan C

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Svar från Cynthia

Hej Milan! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Yvonne N

Proffsig, trevlig och duktig på sitt hantverk Gick därifrån mycket nöjd!

Svar från Cynthia

Hej Yvonne! ⭐️ Strålande att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Ellemor W

Klippning. Blev nöjd. Ett trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från Cynthia

Hej Ellemor! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Moa L

Supertrevlig och duktig, varmt bemötande. Blev så nöjd med mitt hår efter besöket, hade verkligen gått tillbaka till henne om jag bodde närmare. Mvh norrbottning

Svar från Cynthia

Hej Moa! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Cyntia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Alexandra D

Cynthia är bäst! Jag har gått hos henne i ett par år nu och jag är alltid lika nöjd.

Svar från Cynthia

Hej Alexandra! ❤️ Det är så himla kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Pascal M

Trevlig och bra frisör , rekommenderas 🚀

Svar från Cynthia

Hej Pascal! ❤️ Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Minna P

Mycket nöjd med mitt besök hos Creativ Heads och Cynthia. Proffsig, trevlig och noggrann! Kommer absolut gå tillbaka!

Svar från Cynthia

Hej Minna! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Du är varmt välkommen åter. Kram, Creative Headz 🌸

Chris C

Cynthia var otroligt proffsig. Jag har klippt mig likadant i flera år, och det är aldrig någon frisör som egentligen lagt sig i mitt val. Cynthia hade dock tips på hur jag skulle kunna klippas bättre baserat på min virvel och hur mitt hår ligger naturligt. Otroligt nöjd och kommer nu alltid klippa mig på detta sätt. Bra service och hon la dialogen på precis rätt nivå. Väldigt noggrann klippning också. Toppbetyg!

Svar från Cynthia

Hej Chris! 🌟 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥