Cynthia

86 omdömen om Cynthia

Sara L

Väldigt bra service. Klippte fint men gillade tyvärr inte stylingen, men inget som inte går att fixa!

Wilma G

Trevligt bemötande! Jag klippte topparna & fixade till lite & blev mycket nöjd

Carla F

Jag har gått hos Cynthia i många år. Hon är alltid glad och trevlig och lätt att prata med. Hon vet hur jag vill ha mitt hår och går alltid därifrån hur snygg som helst.

Sara E

Så bra, inlyssnande. Både färg och klipp blev så fint. Superfräscht. Också så härlig under besöket. Extra plus för skalpmassage och bra tips på fortsatt hårvård för att bibehålla färg och fräschör.

Emilia O

Cynthia har klippt mig i många år nu och hon är alltid med på mina helomvändningar vad gäller färg och frisyr. Hon tar mina luddiga idéer och omvandlar till ett fint slutresultat.

Josefine L

Kanon! Superduktig och noggrann

Svar från Cynthia

Hej Josefine! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Susanne S

Cynthia är så duktig och kunnig

Svar från Cynthia

Hej Susanne! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Hanna F

Jättenöjd med både resultat och bemötande

Svar från Cynthia

Hej Hanna! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Jimmie R

Riktigt bra! Mycket trevlig, och duktig.

Svar från Cynthia

Hej Jimmie! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Cecilia E

Cynthia är först och främst en helt fantastisk person! Supertrevlig och väldigt duktig. Har gått hos Cynthia i flera år och skulle aldrig byta frisör. Går alltid därifrån supernöjd!

Svar från Cynthia

Hej Cecilia! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸