Cynthia

62 omdömen om Cynthia

Sedan starten hos Reco 2023
Molly A

Cynthia var trevlig. Förklarade bra hur jag själv kunde styla håret hemma. Förklarade bra vad som gjordes när det hände.

Svar från Cynthia

Hej Molly! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Cynthia. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Bengt L

Cynthia var en trevlig och öppenhjärtig frisör, som hanterade mig/min frisyr på bästa professionella sätt. Jag hade höga förväntningar - och de infriades ! Jag siktar på långt/längre hår/frisyr. Och med C:s hjälp skall det nog gå bra…. Efter klippningen har varken barn eller finare damer varit rädda för mig… Bengt L

Svar från Cynthia

Hej Bengt! 🌸 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Cynthia. Allt gott, Creative Headz 😊

Maja O

Allt va super! Hon va väldigt tillmötesgående och trevlig, lätt att jobba med. Resultatet av balayagen blev perfekt!

Svar från Cynthia

Hej Maja! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Mikaela W

Lyhörd, proffsig och otroligt duktig!!! Magiker är vad hon är. Blev så nöjd med resultatet!

Svar från Cynthia

Hej Mikaela! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Cynthia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Elin O

Otrolig! Cynthia är alltid lyhörd och får till det precis som jag vill ha det varje gång.

Svar från Cynthia

Hej Elin! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Veronica Marie L

Klippningen blev fin men blekningen av utväxt satt i liiite för länge, vilket gjorde att jag fick dölja det med hårband några dagar innan det lade sig.

Svar från Cynthia

Hej Veronica! 🌸 Tack för din feedback, den uppskattas väldigt mycket. Vi hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Bästa hälsningar, Creative Headz 🤗

Emma H

Alltid glad och tillmötesgående. Bra tips om just mitt hår och nöjd efter varje klipp!

Svar från Cynthia

Hej Emma! 🤗 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Ulf G

Hon var fantastiskt på alla sätt. Det är bara mycket tveksamt om det är ok att jag ska bedöma en människa efter ett möte? GDPR?

Svar från Cynthia

Hej Ulf! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Sofia T

Är så nöjd! Har lockigt hår och det är svårt att hitta någon som har erfarenhet av det, men Cynthia vet verkligen vad hon gör, rekommenderar starkt!

Svar från Cynthia

Hej Sofia! 💖 Härligt att du känner dig nöjd med besöket och med vår frisör Cynthia! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Liv L

Cynthia är skicklig på lockigt hår. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Cynthia

Hej Liv! 🤩 Härligt att du känner dig nöjd med Cynthia! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸