Nathalie M

77 omdömen om Nathalie M

Sedan starten hos Reco 2024
Anahita M

Jättebra!!! Blev precis som jag ville ha det!

Chris C

Riktigt proffs! Förstod direkt, hade massa bra idéer och supertrevlig. Tipsade friskt om olika produkter på ett relevant sätt och klippningen var kanon.

Olivia B

Nathalie är såååå grym!! Jag är extremt nöjd med färgen och frisyren. Tusen tusen tack!

Lotta Magdalena Z

Klipper bra, och är trevlig :)

Malina O

Hade bokat tid åt min lillebror, jättetrevlig tjej och fixade verkligen hans hår precis som han ville ha det!

Moa H

SÅ glad att jag hamnade hos Nathalie när jag skulle göra slingor. Nathalie var så proffsig, duktig och förstod exakt vad jag ville ha för resultat- och jag blev Otroligt nöjd! Jag kommer alltid gå till Nathalie framåt när jag ska färga/ klippa!

Jenny V

Bra trevlig!! Inga förväntningar så då det blev spontant Hon kunde läsa av vad sonen ville ha för frisyr Klippning Hårspray -även den var bra !! Sonen mycket nöjd !!

Alice F

Supertrevlig och det blev ett superbra resultat!

Elvira N

Nathalie gjorde en jättefin hårstyling på mig inför mitt bröllop. Gullig och trevlig och jag blev väldigt nöjd.

Oscar F

Ursäkta, men detta var faktiskt en klippning som inte var värd 600kr. Upplevde inte att mina instruktioner togs i beaktning, och jag fick en frisyr som inte alls var den jag förväntade mig / bad om. Vad som framförallt drar ned betyget är kvaliteten på klippningen: ojämna polisonger, ojämnt klippta övergångar, konstig form på frisyren, och dålig hänsyn till virvlar (har två) vilket allt som allt gör att klippningen ser ganska amatörmässig ut. Sammanfattningsvis var denna herrklippning inte värd 600 kr och jag kommer tyvärr behöva återbesöka en frisör så fort håret växt ut en del.