Amanda A

75 omdömen om Amanda A

Erik M

Toppen bemötande. Hon överträffade mina förväntningar. Jag blev verkligen super nöjd och hon var så trevlig och tillmötesgående. Jag klippte mig. Jag är supernöjd med allt. Kommer absolut tillbaka

Sarah S

Otroligt trevlig och hjälpsam! Hon gav mig många bra tips om hur jag bättre kan ta hand om mitt hår

Svar från Amanda A

Hej Sarah! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Amanda A! Allt gott, Creative Headz ❤️

Björn Axel Marcus G

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Svar från Amanda A

Hej Björn! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Fanny L

Amanda var fantastiskt duktig. Blev väldigt nöjd! Dessutom var hon väldigt snäll och rolig.

Svar från Amanda A

Hej Fanny! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Maija B

Supertrevlig och inlyssnande. Stylade håret väldigt fint efter klippning också.

Svar från Amanda A

Hej Maija! 😊 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Clara E

Noggrann, kunnig och trevlig!

Svar från Amanda A

Hej Clara! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Isabella D

Hon var så snäll och extremt duktig på sitt jobb, rekommenderar starkt! Hon förstod exakt vad jag förväntade mig av klippningen och gav samtidigt flera tips. Hon lockade även mitt hår i slutet av klippningen, vilket jag vanligtvis inte gillar men hon gjorde det jätte fint och naturligt! 10/10

Svar från Amanda A

Hej fina du! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Samuel Z

Amanda va väldigt revlog och serviceminded. Hon upplevdes proffsig och gjorde ett bra jobb. Jag blev väldigt nöjd med min nya frisyr.

Svar från Amanda A

Hej Samuel! Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Amanda. Allt gott, Creative Headz 😊🌸

Tina S

Riktigt proffs! Kunnig och hjälpsam,dessutom superfint bemötande.

Svar från Amanda A

Hej Tina! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸

Saeeda R

Hyggelig, åpen, erfaren og profesjonell.

Svar från Amanda A

Hej bästa du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Amanda A. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸