Elwira

95 omdömen om Elwira

Viktor A

Very nice person, great haircutting skill

Karolina S

Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande och massvis av bra tips och råd.

Svar från Elwira

Hej Karolina! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Elwira! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss.Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Conny D

Tack för en trevlig klippning

Svar från Elwira

Hej Conny! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elwira. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Micael M

Lyhörd med en bra känsla för stil och anpassning av frisyr till ansiktsform. Även trevlig och professionell.

Svar från Elwira

Hej Micael! 🌸 Så kul att du känner dig nöjd med Elwira. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Viktor M

Supertrevlig tjej. Nöjd med resultatet och priset var lagom.

Svar från Elwira

Hej Viktor! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Lorenzo C

Elwira was amaziiiing! Was able to give me great tips and tricks for my hair, and now I am the hottest person in Stockholm <3

Svar från Elwira

Hi Lorenzo! 🌟 Wow, thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Elwira. Best wishes, Creative Headz 🥰

Annelie J

Supernöjd med klippning, tips på hårförbättringsåtgörder etc.

Svar från Elwira

Hej Annelie! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Kristina P

Jag fick snabbt och smidigt en drop-in tid när jag blivit insnöad i Stockholm och inte kunde ta mig hem till ”min” frisör. Elwira var välkomnande och greppade snabbt vad jag ville ha gjort. Jag kände att jag var i trygga och effektiva händer medan vi pratade om högt och lågt och Elwira fixade mitt hår just som jag ville ha det. Hade nästan velat stanna längre än det tog att hyfsa till min korta frisyr.

Svar från Elwira

Hej Kristina! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Elwira. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Emma G

Uppmärksam, proffsig, trevlig, tillmötesgående och serviceinriktad

Svar från Elwira

Hej Emma! 🤩 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Chimittra O

Jätte nöjd! Topp betyg för Elwira

Svar från Elwira

Hej Chimittra! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Välkommen åter🌸