Claudia

15 omdömen om Claudia

Sedan starten hos Reco 2024
Jenny J

Claudia var trevlig, proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning och slingbehandling!

Anders N

Superbra resultat och trevligt bemötande

Josefin H

Proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning!

Svar från Claudia

Hej Josefin! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Isabell Z

Trevlig, lättsam, kompetent och lyhörd!

Svar från Claudia

Hej Isabell! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Anders W

Bra service. Trevligt bemötande. Bra klippning.

Svar från Claudia

Hej Anders! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Helen G

Mycket nöjd med hur hon klippte min son. En klassisk preppy look!

Svar från Claudia

Hej Helen! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Johan A

Claudia får 10/10! Riktigt skön, duktig och proffsig!

Svar från Claudia

Hej Johan! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Aram K

Verkar snäll och trevlig! Jag är jätte nöjd!

Svar från Claudia

Hej Aram! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anish R

Claudia is patient and takes time to understand the clients hair and cuts according to that. She knows what will make the customer look good. Overall it was a very good experience

Svar från Claudia

Hi Anish! 🌟 We want to thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🌸

Rickard S

Ställer relevanta frågor och följer mina direktiv med bra input. Jag kanske var för ledande i klippningen och skulle behöva klippa till lite kortare sidor/bak. Behöver jag betala fullpris för det? Om det går så tar jag gärna Claudia igen! :)

Svar från Claudia

Hej Rickard! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Vi hjälper dig gärna att boka in en ny tid med Claudia på info@creativeheadz.se. Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️