Carolina

80 omdömen om Carolina

Sofia S

Carolina var jättetrevlig och serviceminded. Men jag var inte helt nöjd med min frisyr. Tror kanske inte hon helt förstod min vision. Den är helt okej kändes som att det gjordes väldigt få slingor och man ser knappt nån skillnad från före och efter. Kände verkligen inte att min behandling var värd 3350kr, utan klippning. Det var inte dåligt men inte värt priset och den kvalitet man förväntar sig av Creative Heads och när man betalar det priset.

Svar från Carolina

Hej Sofia! ❤️ Tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket hos oss. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃

Anna L

Carolina lyckades med hela kedjan från att lyssna in och ge råd om lämplig klippning, fråga om funderingar och ändringar på vägen och klippa såsom jag hade tänkt. Och att lite lagom hålla igång en konversation. Så absolut inget att klaga på. Tvärtom! :)

Svar från Carolina

Hej Anna! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Carolina. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Jenny Linn H

Trevlig och fattar vad man menar :)

Svar från Carolina

Hej Jenny! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Richard D

Det gick ju jättebra trots mina ganska dåliga beskrivningar av en frisyr.

Svar från Carolina

Hej Richard! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Henrietta anna regina L

Jätteduktig! Lyhörd och proffsig.

Svar från Carolina

Hej Henrietta! !🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Carolina. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Liza A

Snäll och trevlig! Hon klippte igenom mitt hår på ett jättebra sätt. Hon frågade hela tiden vad jag ville så vi hade hela tiden en bra dialog och det märktes att hon inte ville göra något som jag skulle bli missnöjd med. Hon tyckte dock jag borde börja tvätta håret med schampo, trots att jag räknade upp alla fördelar jag märkt med att inte göra det. Det är ju ni som kan det här med hår, men ni kan inte min hud 😉 Jag köpte den sköna skalpmassören och torrschampo. 😃

Svar från Carolina

Hej Liza! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar och din feedback, det uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Jia E

Trevlig, lagom mycket konversation.

Svar från Carolina

Hej Jia! 🌟Tack för din kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Felicia N

Supertrevlig, inlyssnande och kompetent. Rekommenderas!

Svar från Carolina

Hej Felicia! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Carolina. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Sophie C

She was excellent! She understood exactly what I wanted and gave me the perfect haircut. So happy!

Svar från Carolina

Hi Sophie! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Carolina. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Hanna J

Supertrevlig tjej! Kände mig väl omhändertagen och blev supernöjd :)

Svar från Carolina

Hej Hanna! ⭐️ Strålande att du känner dig nöjd med Carolina. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️