Elin

100 omdömen om Elin

Elina S

Fantastiskt tjej som överträffade alla mina förväntningar, otroligt nöjd med slutresultatet! Kommer absolut komma tillbaka till Elin

Frida G

Bra bemötande och proffesionellt utfört, mycket nöjd!

Linda H

Jag pratade inte personligen med Elin när jag bokade, eftersom jag gjorde det via email med någon på huvudkontoret. Det var den personen jag mailade med som bokade in mig hos Elin, då jag ville gå på en av deras salonger på söder. Jag bokade en klippning och två behandlingar (Fusio Scrub och Amino kur) Elin var inte klar med kunden innan mig när jag kom till salongen, men hon hade ringt mig två gånger när jag var påväg dit för att säga att hon inte var riktigt klar i tid, men det var mitt eget fel att jag inte hade...

Svar från Elin

Hej Linda! 🤗 Wow, det är fantastiskt kul att du känner dig nöjd med besöket och med Elin! Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi hjälper dig mer än gärna att boka in en ny tid med Elin när det passar dig! Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Peter L

Svar från Elin

Hej Peter! 🌟Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Sofia S

Skapar personlig kontakt, fint och mjukt handlag, förstår och lyssnar bra på vad jag ville ha, fint resultat.

Svar från Elin

Hej Sofia! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

PETER S

Har haft svårt att hitta en frisör som jag varit nöjd med. Nu har jag äntligen gjort det. Hon ser vad som fungerar och vad inte fungerar med mitt hår. Alltså, superkompetent och lyhörd

Svar från Elin

Hej Peter! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Elin. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Andre O

Kul, trevlig och skicklig! Går utan mössa eller keps för första gången på två år!

Svar från Elin

Hej Andre! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Sanna K

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Svar från Elin

Hej Sanna! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Elinot E

Toppenfrisör! Dottern blev så nöjd med sin nya frisyr.

Svar från Elin

Hej Elinot! 🌸 Super kul att ni känner er nöjda med Elin. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Vanessa M

Elin was very nice and professional and I’m very happy with my bangs !

Svar från Elin

Hi Vanessa! 🌟 Thank you for your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with Elin. Best wishes, Creative Headz 🥰