Läs vad 35 kunder tycker om Culimar 2

• 2020-02-12
    We bought a massive oak timber board of 80mm thick. The product came without any harm and aside some little texture defects of the timber assemble, it is a great product to be proud of.
  • 2020-02-10
    Jag köpte en bänkskiva med diskho och deras
    bemötande var proffsigt redan från första stund.
    Vi fick även bevakning av vår leverans och
    slutligen ett proffsigt montage.
    Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera
    dom vid en förfrågan
  • 2020-02-10
    Personlig service. Trevlig, hjälpsam o engagerad personal. Snabb leverans.
  • 2018-10-19
    Jag köpte ett helt kök inklusive vitvaror. Culimar var otroligt serviceminded från första telefonkontakten till leveransen av köket. Även när det blev problem löstes det väldigt fort och smidigt.

Jag har rekommenderat till Culimar till mina vänner och kollegor.
  • 2018-05-13
    Culimar är ett väldigt bra företag som lyckades tillfredsställa mig trots att jag är en komplicerad kund!
  • 2018-01-17
    Bra Service, genuint intresse, verklig kunskap
  • 2017-01-22
    Snabbt färdiga, bra pris, bra kvalité på jobb
  • 2017-01-20
    Skåpen är väldigt fina men en dörr vill inte riktigt stänga den sista biten. Jag antar att det måste finnas en garanti på arbetet. Ni kan väl höra av er till mig.
    Hej Eva, glädjande att du I det stor hela är nöjd. Angående luckan är det en justering av gångjärnet, vi kontaktar dig för att åtgärda det.
    Culimar

Culimar

Visa svar
  • 2016-11-09
    Mycket gott betyg. Allt från första kontakten med Kauko & Christina.
    Vid problem med leveranser eller material så är de väldigt snabba att lösa det. Lagret är toppen med Martin & Co. lätt att ha att göra med och det betyder mycket när man skall bygga ett kök.
    Inga evighetsleveranser som exempelvis Ikea.

Som sagt bara toppenrelation !
  • 2016-11-09
    Culimar gav mig mycket bra hjälp och kunskap - Jag kommer helt säkert handla av dom igen då dom både har bra priser samt mycket trevlig och kunnig personal. Enda nackdelen var att deras lager ligger litet krångligt i Johanneshov och att det kändes svårt att hitta en parkering i närheten - kan bero på grannen Stockholm Auktionsverk som har mycket besökande.
  • 2016-01-14
    Mycket fina kök, helt i klass med dom mest exklusiva på marknaden, men till betydligt bättre priser. Även duktiga på bänkskivor och har ett stort utbud på lager. Bra att även alla stommar finns på lager för avhämtning direkt. Mycket KUNNIG och SERVICEINRIKTAD personal. Har lösningar för och genomför utbildningari på "säkert vatten" i kök, för kunder och hantverkare, vilket minimerar risken för vattenskador.
  • 2015-11-20
    Jag är mycket nöjd med Culimar. Mitt nya kök blev toppen.Hade aldrig hört om Culimar innan. Fick bra tips om att förlänga diskbänken istället för en liten arbetsyta mellan spis och diskbänk. Blev mycket bra! Skissen som jag fick mailat från Catarina visade mkt bra hur köket skulle bli
  • 2015-11-20
    Inköp av bänkskiva, diskho och kran.
    Tack vare ett vänligt och professionellt bemötande av Catarina Lundbäck blev hela affären mycket lyckad.
    /Bengt Norström
  • 2015-11-18
    Vi har köpt ett helt kök inklusive köksfläkt. Vi har fått mycket hjälp också många goda råd. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Culimar till alla våra vänner då vi tycker att det även varit mycket prisvärt.
  • 2015-11-16
    Fantastiskt bemötande och bra hjälp. Köpte köksskåp, bänkskivor och lite småsaker hos dem. De kom med bra idéer om hur jag skulle planera köket. Mycket, mycket nöjd. Kunde till och med specialbeställa måtten på köksdörrar. Utan att det kostade mer. Gillar deras varor, håller och har bra kvalité. Priserna är dessutom låga.
  • 2015-11-16
    Då vi skulle renovera vårt kök besökte vi de flesta köksleverantörer här i Stockholm och fastnade för Culimar där vi köpte skåp, luckor, diskbänk och fläkt. Här fick vi en kvalitet som andra företag tar betydligt mer för.
    Dessutom var bemötandet från Kauko och Catarina mycket proffsigt. Det var aldrig några problem att ändra och lägga till och vi fick många bra tips.
    Vi är mycket nöjda och får mycket beröm av våra vänner när dom ser vårt kök. Vi kan absolut rekommendera Culimar.
  • 2015-11-09
    Vi fick jätte bra hjälp med att både rita och planera vårt kök. Köket har hållit väldigt bra och de delar som behövde efterbeställas kom snabbt. Kan varmt rekommenderas. :)
  • 2015-11-08
    Bra företagsledning
    Säkra och snabba leveranser från lager samt bra mtrl-kännedom
    Lageransvarig är mycket kunnig och känner stort ansvar
    Jag tycker att paketskåp är bra , är lätt att transportera upp till arbetsplatsen
    Är till 100 % mycket nöjd med Culimar
  • 2015-11-07
    Nytt kök. Allt fungerade bra på alla sätt!
  • 2015-11-04
    Mycket gptt bemötande med god hjälp vid val av köksinredning. Dessutom hjälp med hantverkare för installation av vårt nya kök som blev underbart!
  • 2015-11-02
    Alltid trevliga, glada och tillmötesgående.

Kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser.
  • 2015-11-02
    Väldigt proffsigt bemötande och fantastisk service. Super nöjd!
  • 2015-11-02
    Köpte kök till min fjällstuga och fick ett proffsigt o kunnigt bemötande
  • 2015-11-01
    Vi skaffade ett nytt Culimarkök 2010 och är mycket nöjda med resultatet. Vi anlitade en hantverkare som vi kände, och utan honom hade det blivit svårt. Culimar levererar delarna som platta paket, som måste skruvas ihop innan köket blir ett nytt kök. Alla delar var med vid leveransen vilket uppskattas.
    Jag är jättenöjd med köket, inget slitage har kunnat noterats. Jag kan verkligen rekommendera Culimar, deras sortiment och kvalitet är enastående.
    Ingvar Magnusson.
  • 2015-11-01
    Bra bemötande vi köpte nytt kök. Det var bra men när det sedan skulle levereras så blev det försenat, om det berodde på Culimar el vår snickare vet jag inte men resultatet blev bra.
  • 2015-10-31
    En av ett fåtal leverantörer som kunde leverera kök med fritt färgval. Dessutom kunniga och pålitliga genom hela processen. De kopplade även ihop mig med en proffessionell montör som gjorde ett utmärkt jobb. Vi är mycket nöjda mer vårt nya kök. Allt funkar som det var tänkt och kvaliteten är hög.
  • 2015-10-30
    Fint gediget prisvärt lyxkök. Vi är i stort väldigt nöjda med det.
  • 2015-10-29
    Alldeles utmärkt, allt var vad som det skulle vara ingen problem med komplettering och köksmontörerna var hur bra och trevliga som helst. Jag har lämnat foto på installationen.
    Culimar levererar också vårt nästa kök.
  • 2015-10-29
    En massa skåp och lådor, bänkskivor, diskho m.m.
    Mycket bra bemötande. Trevlig, familjär och opretentiös stämning.
    Kompetens och flexibilitet.
  • 2015-10-29
    Köpte ett kök av Culimar till fritidshuset . Blev både snyggt och prisvärt. Bra hjälp med val av skåp, luckor bänkar med mera.
  • 2015-10-29
    Bra bemötande, snabb och kunnig hjälp. Leverans kom tidigare än planerat, bra fixat :-)
  • 2015-10-29
    Culimar kan varmt rekommenderas som köksleverantör. Efter att vi letat hos alla de stora kökstillverkarna utan framgång fick vi tips om Culimar som kunde ge oss det valnötskök ingen annan kunde leverera. Dessutom med specialmått utan problem, leverans på utsatt tid, kvalitet över förväntan och förvånansvärt bra pris. Snabb och personlig service dessutom.
  • 2015-10-28
    Ett fantastiskt bra och proffsigt bemötande, Jag har köpt två kompletta kök med en del specialprodukter. Det fanns inga problem. allt går att fixa. Kvalitén och leverans var perfekt. Priset var hälften av vad motsvarande kök skulle kostat från andra leverantörer. Byggfirman som jag anlitade köper numera sin kök från Culimar.
  • 2015-10-27
    Bra och kunnigt bemötande
    Bra sortiment på hyllan och snabba leveranstider på luckor
    Glöm inte snickeriet, som gör ett bra jobb
  • 2015-10-27
    Vi fick professionell, personlig och supertrevlig hjälp med planering, ritning och leverans av vårt drömkök från Culimar. Hög kvalitet rätt igenom och dessutom till ett avsevärt bättre pris än likvärdiga konkurrenter! Tack Kauko och Catarina!