Alla kategorier Cykel Stockholms län Täby Cykelkraft AB

Propellervägen 8A, 183 62 Täby — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Cykelkraft AB

• Robin A
    Robin A skrev om Cykelkraft AB
    sämsta stället! det står att dem har fysiskbutik och webshop när jag kommer dit säger dem att man måste beställa sakerna för dem har inte hand om saker till moppe i butik. Fan så sur och så garvar dem åt mig
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Cykelkraft AB
    Varning för Cykelkraft!!
    Vilket uruselt kundbemötande...
    Köp från nån seriös firma!
    /Fredrik
  • Göran J
    Göran J skrev om Cykelkraft AB
    Om det är stans bästa eller sämsta företag vet jag inte (det kanske finns många dåliga ?)
    Vad jag vet är att jag nu väntat i över tre månader för att min order skulle bli komplett (har fått delleverans)
    Enligt info skulle mr M återkomma till mig med info när han varit i kontakt med leverantör (det är nu snart två månader sedan)
    Har fortfarande inte fått någon ny info..
    Vad tror ni? Är det dags för mig att leta affär i någon annan stad eller är det här den bästa cykelaffären i landet?
    Tycker att mr M har varit trevlig i alla sina mail, men nästa gång jag gör en affär med en försäljare, så hoppas jag på någon som levererar och som värnar lite mer om kunden
    Här är det tyvärr mycket snack och lite verkstad
    Eller är det vad vi kallar ett olycksfall i arbetet?

I så fall ,så hoppas jag det finns många nöjda kunder där ute, som visar det genom att ge sin rekommendation här, så att den framtida kunden kan göra ett korrekt beslut innan innan han/hon trycker på köp knappen

För min del ,så blev denna affär en förlust, men ni andra kanske har bättre flyt ,och vem vet, ni kanske till och med får se era varor, utan för mycket strul och väntan
    Gott nytt år

Mvh Göran
  • Jan R
    Jan R skrev om Cykelkraft AB
    Stans bästa cykelverkstad! Mycket trevligt bemötande, bra service, jobbar snabbt, vettiga priser, bra produkter, kunden i fokus. Kan inte bli bättre. Varit kund i många år. Har mest haft med verkstaden att göra. mvh Jan Roostal
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Cykelkraft AB
    Hurra. jag har aldrig haft en så bra cykel förut, fick hjälp med att ställa in sittställningen och vettiga tillbehör. Det ska bli riktigt roligt att cykla. Tack Grabbar Rasmus
  • Carl Johan B
    Carl Johan B skrev om Cykelkraft AB
    KATASTROF!!!! Fick inte lämna in cykeln pga av att datorn inte var på!!!
    Hallå!! Service grabbar....Välj någon annan....
    2009-05-16 Representant för Cykelkraft AB svarar Carl Johan B
    Kommer man 35 minuter efter stängning och personalen är på väg hem. Tycker man att detta är dålig service? En normal människa accepterar detta och kommer en annan dag.
  • david g
    david g skrev om Cykelkraft AB
    Fy faaaan vilken hemsk personal... kom ut glad, men inte för mina nya delar. bara att få slippa gubbfanet..
  • Eric O
    Eric O skrev om Cykelkraft AB
    Den suraste och otrevligaste personal jag stött på i en cykelaffär. Undvik butiken.
    Däremot är de på verkstaden trevliga.
    david g gillar detta
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Cykelkraft AB
    Kvalitetssortiment till riktigt bra priser. Jag har köpt nästan hela min cykelutrustning på Cykelkraft i Täby. Skor, tröjor, byxor, reservdelar, allt! Fick även punka på cykelvägen utanför en vårdag som lagades snabbt så fort jag kom in i verkstaden. Åk till Täby och fynda cykel!
  • simon a
    simon a skrev om Cykelkraft AB
    Stort sortiment på reservdelar och de har toksnabba leveranser. Efter mina marknads undersökningar hos andra reservdelsfirmor, tycker jag att de även är billigast. Beställde varor på tisdag kväll och hade dem på torsdag eftermiddag.

Propellervägen 8A, 183 62 Täby