Alla kategorier Cykel Stockholms län Täby Cykelkraft AB

Propellervägen 8A, 183 62 Täby — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Cykelkraft AB

• Latif E
    Latif E skrev om Cykelkraft AB
    Köpte en fel varan men det löste sig fint å stort tack för fri retur.
    Nu håller på beställa Frikrans :-)

Latif
  • Christian A
    Christian A skrev om Cykelkraft AB
    Köpte nyss cykel och fick snabb hemleverans. Dock var det svårt att montera in fotstöden pga att det inte passade riktigt. Lyckades tillslut få ordning på det hela. Fick hjälp hyfsat snabbt men kunnat haft lite bättre kundbemötande. Blev beskylld och misstrodd vilket var mindre bra och fick vänta drygt 25 timmar efter jag ringt och bett om hjälp. Lovade hjälp samma dag. Det som sänker betyget tyvärr. Produkten i sig helt ok!
    När jag väl fick samtalet fick jag bra information. Tråkigt att man blir misstrodd bara. Kunden i fokus bör vara prio ett.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Cykelkraft AB
    Tyvärr går det inte att ge mindre betyg än 1 på Reco, hade gärna gett Cykelkraft -1.

Varning, skulle inte rekommendera någon att handla från Cykelkraft. Extrema leveranstider trots att det står att varorna finns i lager (vi snackar månader). Fel leverans av beställda produkter och sedan ett extremt dåligt bemötande där man hela tiden behöver hävda sin rätt. Usch så dåligt!!!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Cykelkraft AB
    25/3 gjorde jag en beställning på en barncykel som enligt hemsidan stod fanns i lager (leverans 3-6 arbetsdagar). En orderbekräftelse kom på mail fort, dock ingen cykel och efter 7 arbetsdagar ringer jag dem med meddelandet om att "det är många som ringer nu, vänligen ring tillbaka senare *klick*".
    Den 10/4 mailar jag dem och frågar vart cykeln är då inget som helst meddelande om att den skulle vara försenad har skickats till en.
    Degen efter får jag meddelande om att cykeln inte finns på lager pga av ett fel i lagersaldot och erbjuder istället samma modell fast i annan färg. Nej tack, annullera denna ordet! Återkopplingen på cykelkraft är makalöst dålig och då kan jag stå ut med en hel del dålig service.
    Beställde istället en annan cykel från en lokal konkurrent och kunde plocka ut en färdigmonterad efter 2 dagar! Jo man tackar
  • Robin A
    Robin A skrev om Cykelkraft AB
    sämsta stället! det står att dem har fysiskbutik och webshop när jag kommer dit säger dem att man måste beställa sakerna för dem har inte hand om saker till moppe i butik. Fan så sur och så garvar dem åt mig
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Cykelkraft AB
    Varning för Cykelkraft!!
    Vilket uruselt kundbemötande...
    Köp från nån seriös firma!
    /Fredrik
  • Göran J
    Göran J skrev om Cykelkraft AB
    Om det är stans bästa eller sämsta företag vet jag inte (det kanske finns många dåliga ?)
    Vad jag vet är att jag nu väntat i över tre månader för att min order skulle bli komplett (har fått delleverans)
    Enligt info skulle mr M återkomma till mig med info när han varit i kontakt med leverantör (det är nu snart två månader sedan)
    Har fortfarande inte fått någon ny info..
    Vad tror ni? Är det dags för mig att leta affär i någon annan stad eller är det här den bästa cykelaffären i landet?
    Tycker att mr M har varit trevlig i alla sina mail, men nästa gång jag gör en affär med en försäljare, så hoppas jag på någon som levererar och som värnar lite mer om kunden
    Här är det tyvärr mycket snack och lite verkstad
    Eller är det vad vi kallar ett olycksfall i arbetet?

I så fall ,så hoppas jag det finns många nöjda kunder där ute, som visar det genom att ge sin rekommendation här, så att den framtida kunden kan göra ett korrekt beslut innan innan han/hon trycker på köp knappen

För min del ,så blev denna affär en förlust, men ni andra kanske har bättre flyt ,och vem vet, ni kanske till och med får se era varor, utan för mycket strul och väntan
    Gott nytt år

Mvh Göran
  • Jan R
    Jan R skrev om Cykelkraft AB
    Stans bästa cykelverkstad! Mycket trevligt bemötande, bra service, jobbar snabbt, vettiga priser, bra produkter, kunden i fokus. Kan inte bli bättre. Varit kund i många år. Har mest haft med verkstaden att göra. mvh Jan Roostal
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Cykelkraft AB
    Hurra. jag har aldrig haft en så bra cykel förut, fick hjälp med att ställa in sittställningen och vettiga tillbehör. Det ska bli riktigt roligt att cykla. Tack Grabbar Rasmus
  • Carl Johan B
    Carl Johan B skrev om Cykelkraft AB
    KATASTROF!!!! Fick inte lämna in cykeln pga av att datorn inte var på!!!
    Hallå!! Service grabbar....Välj någon annan....
    2009-05-16 Representant för Cykelkraft AB svarar Carl Johan B
    Kommer man 35 minuter efter stängning och personalen är på väg hem. Tycker man att detta är dålig service? En normal människa accepterar detta och kommer en annan dag.
  • david g
    david g skrev om Cykelkraft AB
    Fy faaaan vilken hemsk personal... kom ut glad, men inte för mina nya delar. bara att få slippa gubbfanet..
  • Eric O
    Eric O skrev om Cykelkraft AB
    Den suraste och otrevligaste personal jag stött på i en cykelaffär. Undvik butiken.
    Däremot är de på verkstaden trevliga.
    david g gillar detta
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Cykelkraft AB
    Kvalitetssortiment till riktigt bra priser. Jag har köpt nästan hela min cykelutrustning på Cykelkraft i Täby. Skor, tröjor, byxor, reservdelar, allt! Fick även punka på cykelvägen utanför en vårdag som lagades snabbt så fort jag kom in i verkstaden. Åk till Täby och fynda cykel!
  • simon a
    simon a skrev om Cykelkraft AB
    Stort sortiment på reservdelar och de har toksnabba leveranser. Efter mina marknads undersökningar hos andra reservdelsfirmor, tycker jag att de även är billigast. Beställde varor på tisdag kväll och hade dem på torsdag eftermiddag.

Propellervägen 8A, 183 62 Täby