Alla kategorier Cykel Stockholms län Täby Cykelkraft AB

Propellervägen 8A, 183 62 Täby — Visa karta

Läs vad 34 kunder tycker om Cykelkraft AB

• Henrik B
    Henrik B skrev om Cykelkraft AB
    Snabbt och smidig leverans och bra pris
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Cykelkraft AB
    Bra priser och mycket snabb leverans. De har också ett stort sortiment.
  • Ida A
    Ida A skrev om Cykelkraft AB
    Jätte bra service och väldigt snabb leverans. Kommer att rekommendera denna sida till flera
  • Anders L
    Anders L skrev om Cykelkraft AB
    Cykelkraft lyckades efter påminnelse (efter 2 veckor) skicka en av de två produkter jag beställt.
    Den andra produkten har jag trots fråga via mail inte sett röken av. Dom svarar uppenbarligen inte på mail, dom skickar inte betalda produkter. Jag rekommenderar att ni vänder er till seriösa cykelföretag på nätet inte Cykelkraft.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Cykelkraft AB
    Helhetsintrycket av mitt cykelköp hos cykelkraft har varit mycket gott.
    All personal jag har varit i kontakt med har kunnat besvara mina frågor både på ett trevligt och professionellt sätt.
    Snabba leveranser, stora tydliga bilder, utförliga produktbeskrivningar.
    Cykelkraft blir det självklara valet även till framtida köp.
  • Kerstin Sassa J
    Kerstin Sassa J skrev om Cykelkraft AB
    Besökte Cykelkraft i Täby och fick bra info om elcyklar. Beställde i nätbutiken och fick cykeln levererad till dörren av Postnord. Allt till belåtenhet! Priset ger oxå ett högt betyg.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Cykelkraft AB
    Jag beställde ett dubbdäck och leveranstiden var 2 dagar, beställde en måndag och på onsdagen kunde jag hämta ut paketet. Perfekt och supersmidigt. Inga problem att förstå deras hemsida eller få till ett inköp. Tror inte de är billigast, men eftersom de är sådär snabba kommer jag beställa där fler gånger.
    Kvaliten på dubbdäcket vet jag inget om än. Men enligt tester är det bra.
  • Jon
    Jon skrev om Cykelkraft AB
    Beställde 2 par dubbdäck till cykeln en måndag 11:00 och på onsdag morgon kl 9:00 var de framme hos ombudet. Bor i Norrbotten och har aldrig varit med om en och en halv arbetsdags frakt från södra Sverige, särskilt inte med ett paket.

Priset var bäst både inrikes och utrikes och kundtjänsten guidade mig till val av dubbdäck. De var inte billigast men fantastiskt grepp och det bästa du kan ha nu under ishalkan. Helnöjd! Kommer handla här igen.
  • Svante  J
    Svante J skrev om Cykelkraft AB
    Snabb frakt, hjälpsam personal, bra sortiment och bäst pris. Full pott!
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Cykelkraft AB
    Lätt att hitta sökt vara och konkreta svar via telefon. Snabb leverans när ordern lagts. Blir säkert fler köp då priserna är bra.
  • Eric F
    Eric F skrev om Cykelkraft AB
    Har beställt några gånger och kommer beställa fler gånger i framtiden. Snabb leverans.
  • David L
    David L skrev om Cykelkraft AB
    beställt från nyligen, helnöjd med köpet
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Cykelkraft AB
    Cykelkraft borde vinna priset för Sveriges sämsta näthandel 2017...
    2017-11-01 cykelkraft svarar Oscar B
    Hej Oscar,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.

Detta var verkligen tråkigt att höra. Vi värdesätter givetvis dina åsikter som kund, då vi självfallet vill att du ska få den bästa möjliga köpupplevelsen! Naturligtvis har vi framfört detta vidare till berörd avdelning så att vi kan förhindra att liknande scenarion uppstår i framtiden.

Om ditt ärende fortfarande  inte löst är du varmt välkommen att höra av dig till oss per telefon 010-101 40 00 eller per mejl till support@cykelkraft.se så ska vi självfallet se till att reda ut detta.

Ha en fortsatt fin dag!

• Emelie 馬
    Emelie 馬 skrev om Cykelkraft AB
    Bra Leverans och service! Rekommendera!
    2017-11-01 cykelkraft svarar Emelie 馬
    Hej Emelie,

Tack för att du hörde av dig.

Vad roligt att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss, det glädjer oss verkligen!

Du är varmt välkommen åter som kund hos oss i framtiden när du själv önskar.

• Anette
    Anette skrev om Cykelkraft AB
    Tyvärr kan man inte lämna minuspoäng, annars hade jag gjort det.
    VARNING! Jag rekommenderar inte någon att handla från Cykelkraft. Usla leveranstider trots att det står att varorna finns i lager. Efter tre veckors väntetid utan leverans åberopade jag ångerrätten. Förväntade mig att snabbt få tillbaka mina pengar, det rörde sig om drygt 16 000 kr. Då får jag besked att Cykelkraft har rätt att behålla mina pengar i 30 dagar, efter de har fått varorna i retur. Nu fick jag aldrig några varor.
    Det är möjligt att Cykelkraft ha juridisk rätt att göra så, men det vittnar inte om någon särskild omtanke om kunderna och deras pengar. Väldigt underligt bemötande i telefon, det gullas (förutom hon som slängde luren på i örat på mig) och man ska göra allt man kan för att jag ska få mina pengar tillbaka, men inget händer. Pengarna får jag inte tillbaka förrän efter exakt 30 dagar dvs att Cykelkraft har haft mina 16 000 kr hos sig totalt 2 månader. Detta är självklart inte ok!
    Vad du än gör, så handla INTE från Cykelkraft - värsta företaget jag haft att göra med!
    2017-11-01 cykelkraft svarar Anette
    Hej Anette,

Stort tack för att du har delat med dig av din köpupplevelse hos oss.

Självfallet var detta mycket tråkigt att höra och vi ber verkligen om ursäkt för hur ditt ärende blivit hanterat.

Vi strävar och jobbar alltid efter att ge våra kunder en mycket snabb och god service, så att någon ska ha kastat luren i örat på dig är något vi anser är mycket allvarligt. Vi vill uppmärksamma dig på att vi har upp till 30 dagars returhanteringstid, detta står även i våra köpvillkor. Har detta inte framgått tydligt så ber vi om ursäkt för detta då det är mycket viktigt att våra villkor framgår tydligt för alla våra kunder.

Naturligtvis har vi framfört din köpupplevelse vidare till berörd avdelning för att det är av yttersta vikt att våra kunder får ett bra bemötande från vår sida samt för att hindra att liknande händelser uppstår i framtiden.

Har du fortfarande inte fått ditt ärende löst är du varmt välkommen att höra av dig till oss per telefon 010-101 40 00 eller per mejl till support@cykelkraft.se så ska vi naturligtvis se till att lösa detta.

Ännu en gång så beklagar vi det som inträffat och önskar dig en trevlig dag!

• P
    P skrev om Cykelkraft AB
    Mycket brett och fint sortiment av cyklar och tillbehör till väldigt konkurrenskraftiga priser!
    Snabb leverans, god service med snabbt svar.
    2017-11-01 cykelkraft svarar P
    Hej,

Tack snälla för att du valt att skriva ett omdöme om oss.

Vad kul att höra att du är nöjd med leveransen samt med vår service, detta blir vi verkligen glada över!

Naturligtvis är du varmt välkommen åter som kund när du själv önskar.

Önskar dig en härlig tisdag!

• Jonas T
    Jonas T skrev om Cykelkraft AB
    Leverans enligt hemsida, både med produkter i lager och där produkterna fanns på leveratörslager. Grym support via epost, svar inom någon timme.
    2017-11-01 cykelkraft svarar Jonas T
    Hej Jonas,

Stort tack för din recension.

Detta glädjer oss, då vi alltid strävar efter att våra kunder ska bli nöjda med hela sin köpupplevelse!

Du är varmt välkommen att återkomma som kund i framtiden eller om det finns något annat som vi kan hjälpa dig med.

Önskar dig en fortsatt fin dag!

• magnus l
    magnus l skrev om Cykelkraft AB
    Snabba och lätta att nå. Hjälpsama. Snabb och bra leverans
  • Sture G
    Sture G skrev om Cykelkraft AB
    Fantastiskt bra support och snabba svar på mina frågor. Fick hjälp att reda ut vilka delar som passade till den cykel jag ska renovera. Dessutom snabb leverans på de delar jag beställde.
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Cykelkraft AB
    Snabb leverans, bra service. Enkelt!
  • Latif E
    Latif E skrev om Cykelkraft AB
    Köpte en fel varan men det löste sig fint å stort tack för fri retur.
    Nu håller på beställa Frikrans :-)

Latif
  • Christian A
    Christian A skrev om Cykelkraft AB
    Köpte nyss cykel och fick snabb hemleverans. Dock var det svårt att montera in fotstöden pga att det inte passade riktigt. Lyckades tillslut få ordning på det hela. Fick hjälp hyfsat snabbt men kunnat haft lite bättre kundbemötande. Blev beskylld och misstrodd vilket var mindre bra och fick vänta drygt 25 timmar efter jag ringt och bett om hjälp. Lovade hjälp samma dag. Det som sänker betyget tyvärr. Produkten i sig helt ok!
    När jag väl fick samtalet fick jag bra information. Tråkigt att man blir misstrodd bara. Kunden i fokus bör vara prio ett.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Cykelkraft AB
    Tyvärr går det inte att ge mindre betyg än 1 på Reco, hade gärna gett Cykelkraft -1.

Varning, skulle inte rekommendera någon att handla från Cykelkraft. Extrema leveranstider trots att det står att varorna finns i lager (vi snackar månader). Fel leverans av beställda produkter och sedan ett extremt dåligt bemötande där man hela tiden behöver hävda sin rätt. Usch så dåligt!!!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Cykelkraft AB
    25/3 gjorde jag en beställning på en barncykel som enligt hemsidan stod fanns i lager (leverans 3-6 arbetsdagar). En orderbekräftelse kom på mail fort, dock ingen cykel och efter 7 arbetsdagar ringer jag dem med meddelandet om att "det är många som ringer nu, vänligen ring tillbaka senare *klick*".
    Den 10/4 mailar jag dem och frågar vart cykeln är då inget som helst meddelande om att den skulle vara försenad har skickats till en.
    Degen efter får jag meddelande om att cykeln inte finns på lager pga av ett fel i lagersaldot och erbjuder istället samma modell fast i annan färg. Nej tack, annullera denna ordet! Återkopplingen på cykelkraft är makalöst dålig och då kan jag stå ut med en hel del dålig service.
    Beställde istället en annan cykel från en lokal konkurrent och kunde plocka ut en färdigmonterad efter 2 dagar! Jo man tackar
  • Robin A
    Robin A skrev om Cykelkraft AB
    sämsta stället! det står att dem har fysiskbutik och webshop när jag kommer dit säger dem att man måste beställa sakerna för dem har inte hand om saker till moppe i butik. Fan så sur och så garvar dem åt mig
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Cykelkraft AB
    Varning för Cykelkraft!!
    Vilket uruselt kundbemötande...
    Köp från nån seriös firma!
    /Fredrik
  • Göran J
    Göran J skrev om Cykelkraft AB
    Om det är stans bästa eller sämsta företag vet jag inte (det kanske finns många dåliga ?)
    Vad jag vet är att jag nu väntat i över tre månader för att min order skulle bli komplett (har fått delleverans)
    Enligt info skulle mr M återkomma till mig med info när han varit i kontakt med leverantör (det är nu snart två månader sedan)
    Har fortfarande inte fått någon ny info..
    Vad tror ni? Är det dags för mig att leta affär i någon annan stad eller är det här den bästa cykelaffären i landet?
    Tycker att mr M har varit trevlig i alla sina mail, men nästa gång jag gör en affär med en försäljare, så hoppas jag på någon som levererar och som värnar lite mer om kunden
    Här är det tyvärr mycket snack och lite verkstad
    Eller är det vad vi kallar ett olycksfall i arbetet?

I så fall ,så hoppas jag det finns många nöjda kunder där ute, som visar det genom att ge sin rekommendation här, så att den framtida kunden kan göra ett korrekt beslut innan innan han/hon trycker på köp knappen

För min del ,så blev denna affär en förlust, men ni andra kanske har bättre flyt ,och vem vet, ni kanske till och med får se era varor, utan för mycket strul och väntan
    Gott nytt år

Mvh Göran
  • Jan R
    Jan R skrev om Cykelkraft AB
    Stans bästa cykelverkstad! Mycket trevligt bemötande, bra service, jobbar snabbt, vettiga priser, bra produkter, kunden i fokus. Kan inte bli bättre. Varit kund i många år. Har mest haft med verkstaden att göra. mvh Jan Roostal
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Cykelkraft AB
    Hurra. jag har aldrig haft en så bra cykel förut, fick hjälp med att ställa in sittställningen och vettiga tillbehör. Det ska bli riktigt roligt att cykla. Tack Grabbar Rasmus
  • Carl Johan B
    Carl Johan B skrev om Cykelkraft AB
    KATASTROF!!!! Fick inte lämna in cykeln pga av att datorn inte var på!!!
    Hallå!! Service grabbar....Välj någon annan....
    2009-05-16 Representant för Cykelkraft AB svarar Carl Johan B
    Kommer man 35 minuter efter stängning och personalen är på väg hem. Tycker man att detta är dålig service? En normal människa accepterar detta och kommer en annan dag.
  • david g
    david g skrev om Cykelkraft AB
    Fy faaaan vilken hemsk personal... kom ut glad, men inte för mina nya delar. bara att få slippa gubbfanet..
  • Eric O
    Eric O skrev om Cykelkraft AB
    Den suraste och otrevligaste personal jag stött på i en cykelaffär. Undvik butiken.
    Däremot är de på verkstaden trevliga.
    david g gillar detta
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Cykelkraft AB
    Kvalitetssortiment till riktigt bra priser. Jag har köpt nästan hela min cykelutrustning på Cykelkraft i Täby. Skor, tröjor, byxor, reservdelar, allt! Fick även punka på cykelvägen utanför en vårdag som lagades snabbt så fort jag kom in i verkstaden. Åk till Täby och fynda cykel!
  • simon a
    simon a skrev om Cykelkraft AB
    Stort sortiment på reservdelar och de har toksnabba leveranser. Efter mina marknads undersökningar hos andra reservdelsfirmor, tycker jag att de även är billigast. Beställde varor på tisdag kväll och hade dem på torsdag eftermiddag.

Propellervägen 8A, 183 62 Täby