Alla kategorier Reparation Stockholms län Stockholm Södermalm Cykelspecialisten i Stockholm AB

Cykelspecialisten i Stockholm AB

Långholmsgatan 14, 117 33 Stockholm — Visa karta

Farkostvägen 2, 18135, Lidingö
Göran N:
Bra och trevlig service. Konstigt dock att er standarddebitering utgår från två timmar även när arbetet tar mindre än en timme.

Reparatörer nära Cykelspecialisten i Stockholm AB:

Farkostvägen 2, Lidingö
Vi hjälper dig med alla dina vitvaror! Snabb återkoppling och fast pris! Läs mer ›
Göran N:

Läs vad 2 kunder tycker om Cykelspecialisten i Stockholm AB

• Anders S
    Anders S skrev om Cykelspecialisten i Stockholm AB
    Jag håller med Cecilia.
    DRYG personal. Den lille och korta sprätten med mörkt hår och mörkt skägg tror han äger. En kille i verkstan var sjukt dryg trots att de inte hann klart med cykeln i tid. Dyra är de också.

Köpte en ny cykel med dåligt vevlager. Trots att det var fabrikationsfel tvingade de mig att betala 500 kr. På Cykloteket där jag köpte min nästa cykel var detta givetvis gratis.

Cykelspecialisten på Långholmsgatan borde förbjudas och stängas igen. Min rekommendation är att bojkotta affären och istället går till Söders Cykel där du alltid får förstaklassig service av ödmjuk personal.
  • cecilia ö
    cecilia ö skrev om Cykelspecialisten i Stockholm AB
    Dålig lagning, arrogant och dryg personal.
    Jag skulle inte rekomendera cykelspecialisten till någon.
    Väldigt dyrt också.

Långholmsgatan 14, 117 33 Stockholm