Däckskiftarna Haninge

Däckskiftarna Haninge

Ring 070-291 09 70 www.dackskiftarna.se
3.8

Nu kan du byta däck på din bil samtidigt som du åker till affären och handlar. Vi finns på parkeringen vid ICA Maxi Haninge. Ta med dina hjul så byter vi, självklart kan du sedan lämna kvar dem på däckförvaring hos oss, så vi kan balansera dem tills det är dags för att byta hjulen igen.

4 omdömen om Däckskiftarna Haninge

LUDVIG H
Skrev om Däckskiftarna Haninge

Toppen service ! Fick hjälp snabbt och allting flöt på fint grabbarna va trevliga och tog hand om mig som kund

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
albert s
Skrev om Däckskiftarna Haninge

Började med att de punkterade ett däck när de skulle justera bilens position. Sedan tappade de bilen så att golvet trycktes upp och in i bilen. Det blev så skevt att en lucka spotant lossnade och inte gick att sätta tillbaka. Sedan placerade de domkraften på sparklådan så att listen demolerades. Synd på min tre år gamla bil. De lovade att ringa mig och ordna allt. Jag återkommer med resultat om de håller sitt ord.

Fredrik S
Skrev om Däckskiftarna Haninge

Bra pris, bra och trevlig service, snabbt och smidigt. MEN - när jag senare skulle efterdra bultarna märkte jag att en var avbruten och två var gängpaj. Jag såg hur de på stationen diskuterade detta men beslöt att inte berätta för mig. Ok att de bara byter däck och inte fixar problem med bultarna, men det är inte ok att inte berätta för mig att jag åker därifrån med en bult mindre.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4086 omdömen 4.8 av 4086 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Carl W
Skrev om Däckskiftarna Haninge

Bytte mina däck häromdagen vid ICA Maxi och har gjort i 5 års tid. Får alltid ett bra bemötande av de anställda och det går ju undan också. Smart koncept, rekommenderas starkt!