Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Haninge Däckskiftarna Haninge

Däckskiftarna Haninge

Söderbyleden Vendelsö, 136 47 Haninge — Visa karta

Nu kan du byta däck på din bil samtidigt som du åker till affären och handlar. Vi finns på parkeringen vid ICA Maxi Haninge. Ta med dina hjul så byter vi, självklart kan du sedan lämna kvar dem på däckförvaring hos oss, så vi kan balansera dem tills det är dags för att byta hjulen igen.
Akilles Väg 1, 13444, GUSTAVSBERG
Värmdö Bilteknik AB
Markus S:
Fick pyspunka och chansade på att åka ner till Värmdö Bilteknik AB eftersom jag bor runt hörnet. Dick ett fantastiskt bra bemötande och min ...

Däckbytare nära Däckskiftarna Haninge:

Jordbrotorpsvägen 2, JORDBRO
Kom in till oss med bilen så hjälper vi dig! Läs mer ›
Britt Mariana N:
Vi har haft flera äldre bilar som Opmek hjälpt oss med när de gått sönder. Det har alltid blivit bra gjort och till ett OK pris! Opmek tar...

Radiovägen 4I, TYRESÖ
Tveka inte att höra av dig för att få veta mer om våra tjänster! Läs mer ›
Mats J:
Använder tyresö gummi & motor för däckskifte/däckhotell. Alltid bra service och mycket bra bemötande.

Läs vad 3 kunder tycker om Däckskiftarna Haninge

• albert s
    albert s skrev om Däckskiftarna Haninge
    Började med att de punkterade ett däck när de skulle justera bilens position. Sedan tappade de bilen så att golvet trycktes upp och in i bilen. Det blev så skevt att en lucka spotant lossnade och inte gick att sätta tillbaka. Sedan placerade de domkraften på sparklådan så att listen demolerades. Synd på min tre år gamla bil. De lovade att ringa mig och ordna allt. Jag återkommer med resultat om de håller sitt ord.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Däckskiftarna Haninge
    Bra pris, bra och trevlig service, snabbt och smidigt. MEN - när jag senare skulle efterdra bultarna märkte jag att en var avbruten och två var gängpaj. Jag såg hur de på stationen diskuterade detta men beslöt att inte berätta för mig. Ok att de bara byter däck och inte fixar problem med bultarna, men det är inte ok att inte berätta för mig att jag åker därifrån med en bult mindre.
  • Carl W
    Carl W skrev om Däckskiftarna Haninge
    Bytte mina däck häromdagen vid ICA Maxi och har gjort i 5 års tid. Får alltid ett bra bemötande av de anställda och det går ju undan också. Smart koncept, rekommenderas starkt!

Söderbyleden Vendelsö, 136 47 Haninge