Rickard A

Rickard A

36 omdömen om Rickard A

Kent W

Försiktig och tillmötesgående och lyssnade på mina önskemål.

Christina L

Perfekt.Kunnig snabb tydlig kunnig och engagerad! Duktig som attan.

Ann-Marie A

Alltid bemött med vänlighet o h ärligt Intresse för mitt problem. Han ger trygghet genom sitt Proffessionella handhavande. Blev mycket nöjd att han löste mitt Problem så toppenbra.

Li V

Jag är så nöjd med allting! Vänliga tandläkare med stor empati för patienten. Mycket bra information om vad som händer under besöket samt överlag professionellt bemötande. Rekommenderar verkligen denna klinik!!

Mia L

Fick ett fantastisk bemötande av Richard, han var väldigt tydlig med vad han skulle göra och varför. Jag visste inte att det som blev gjort var så omfattande, men hans arbete var outstanding, jag är så glad för att det var Richard som blev min tandläkare! Jeg fick en hel brygga i överkäken, och den passade som handen i handsken från första stund. Är så nöjd och belåten. Vill tacka från mitt hjärta för all omtanke Richard och sköterskan Tanja har gett mig under dom månader jag har gått hos dom. En jätte eloge till dom båda !!!!

Ciro Vasquez S

Kunnig, tålmodig med sina patienter

Ove L

Rickard är en utomordentligt skicklig tandkirurg!

Fredrika V

Trevligt bemötande, hade akuta besvär och fick snabb hjälp med kort varsel, mina behov blev alltså mötta. Fick en mycket bra bettskena som var perfekt utan att behöva slipas alls! Det gav ett riktigt proffsigt intryck. Trevlig och lättsamt personal och blev väl informerad om skötselråd och fortsatt rehab.

Stefan H

Rickard förklarade mycket klart vad han planerade göra och jag kom överens med honom om vad som var bäst innan han genomförde det

Margareta F

Bara positivt, proffsig, kände mig trygg