Rickard A

Rickard A

27 omdömen om Rickard A

Margareta F

Bara positivt, proffsig, kände mig trygg

Anna-Lisa J

Jag har fått ett mycket trevligt bemötande och behandling av en professionell tandläkare. Jag är mycket nöjd med alla besöken hos Rickard A och om jag i framtiden behöver återkomma till Danakliniken hoppas jag få träffa Rickard A igen. Med vänliga hälsningar Anna-Lisa Johansson

Helena N

Har haft tandläkarfobi sedan jag var liten. Efter mina behandlingar med Rickard och Tanja har jag blivit botad. Lugna, pedagogiska och framför allt väldigt skickliga.

Eva O

Stor o långdragen behandling. Fantastiskt bemötande av Rikard o sköterskan Tanja. Har blivit mycket väl omhändertagen vilket har haft en lugnande inverkan på mig som patient.

Andrea M

Blev bemött med mycket respekt han är mycket noga och berättade för mig grundligt varje moment han skulle utföra.Hade stora förväntningar som han levde upp till.Mycket skicklig och trevlig man känner sig trygg och alltid bra bemötande. Köpte tandprotes som jag är så nöjd med och fick mitt självförtroende tillbaka.

Elisabeth R

Mycket duktig och professionellt. Vänlig och kund orienterad. Förklarade noga vad han gjorde och varför. Snyggts resultat. Hans sköterska gjorde mycket bra. Hon gjorde också ett mycket professionellt intryck. De fungerade uärkt som team.

Cigdem Ö

Jeg har fått veldig bra bemötende og hjelp med mitt tannproblem. Rekomenderer sterkt. Meget bra team bestående av tannlege/tannsykepleier.

Berit L

Rickard var lyhörd för de specifika förutsättningar jag har. Det var viktigt för mig.

Eva Z

Alltid trevligt bemött och proffsig. Fick hjälp med flera implantat och en bettskena. Förklarade stegen och vad som utfördes på ett bra sätt. Mycket nöjd med Dana och Rickard.

Lisbet Maria Zeraph M

Mycket skicklig yrkesman. Dessutom oerhört trevlig och omtänksam, (liksom också tandsköterskan Tania). Rickard och käkkirurgen Reza har gjort ett jättejobb i min motsträviga käke. Min anatomi gjorde arbetet nästan omöjligt att genomföra men de kämpade på och lyckades. Jag har fått ett nytt liv med komplett antal tänder.i munnen och slipper använda den obekväma protes som jag haft i över 15 år. Jag är oerhört nöjd och tacksam.